Yazardan
Gergin ortamda iki ayrı ayrı yaralı, herkese karşı öfkeli iki insanın nefesleri duyuyuluyordu.
Gülfem sorgulayıcı bakışlarla karşısındaki kıza bakıyordu.
Leylim ise anlatacağı şeylerin ağırlığı ile eziliyordu.
Daha fazla dayanamayan Leylim derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
"Ben senle karşılaştığım gün hastanede olmamın sebebi ailem diyemeyeceğim kişilerdi.
Yapmadığım şeyler yüzünden oruspu denilerek babamdan ölesiye dayak yemiştim ve sonra da hastaneye kaldırıldım.
6 ay komada kalmama rağmen kurtulmuştum ama keşke kurtulmasıydım.
Çekecek çilem daha bitmemişti ki yakamı bırakmayan sülalem hastaneyi basıp kavga çıkarttılar" buruk bir tebessüm dudaklarına yayıldı.
"Sadece açığım diye bu şeyler olmuştu.
Polis o kavgayı bastırdıklarında benim başıma da iki polis dikmişler di zaten onlarda 3 gün sonra onlarda kayboldu.
Bedenim komada toparlamıştı zaten kendisini.
Sonra üstüne senle karşılaştık felan.
Olaylardan sonra istemeye istemeye eve gittiğimde ilk beni eve kilitleyip aç bıraktılar bu bir hafta içerisinde sonrada sokağa attılar.
Sokakta yaşadıklarımdan sonra aklıma sen geldin ve o yüzden kapıda tedirgindim" diyerek uzun konuşmasını sonlandırdı.
Leylim'in sadece üstten anlattığını biliyordu.
Ağır şeyler yaşadığını da harketlerinden konuşmasından gözlerinin içine yerleşmiş o perdeden anlıyordu.
"Yaşadıklarından hakkında ne kadar teselli etsem de ise yaramayacak o yüzden bu faslı atlıyorum.
Şimdi seni yarın Ada adındaki yakın korumam ve yanında da Doğa adındaki yakın korumam buradan alıcaklar.
Onlara güven çünkü artık onlar senin yanındaki en yakın kişilerden birileri olacak.
Onlar seni alıp gizli bir yere götürecekler ve oradan çıktığın an yeni kimlikle çıkacaksın seni o kimlikle görmek istiyorum çünkü sen güçlü kadınlardan birisin" diyerek onla konuşmasına son verdi.
Kapıya giderken onla gerekli şeyleri konuşup evden çıktı.
Korumalardan birine Ada'yla Doğa'yı yanına beklediğini söylemesi için gönderdi.
Kendisi kenarda ağacın altında duran banka oturdu.
İstediği kişiler yanına gelince "siz yarın Leylim'i gizli yere götüreceksiniz, onunla ilgilenicek her düştüğünde kaldıracaksınız, onun yanında koruma gibi değilde arkadaş dost olacaksınız çünkü onun orada en ihtiyacı olacak şey bu.
Onu ileride güçlü bir şekilde karşımda görmek istiyorum ve siz artık onun yakın korumalarısınız haberiniz olsun ona iyi bakın çünkü o yaralı bir serçe kuşu onu iyileştirin" dedi en sonda ikisine bakıp.
Ayağa kalkıp ikisiyle de vedalaşıp "uzun bir vakit olacak ama ne olursa olsun buraya gelmiyeceksiniz gizli bir şekilde oradan işleri yürüteceksiniz unutmayın" diyerek son kez onlarla vedalaşıp arabasına doğru geçti.
Binip Gizlerin evine geçip sessizce içeri girip odasına geçip yarın için bir sırt çantası hazırladı.
Tarihe baktığında doğum gününe daha 45 gün olduğunu görünce derin bir nefes aldı.
Doğum gününde buradan çekip gidecekti.
Bölüm Sonu
Nasıldı?
Yeni bölüm pazar günü haberiniz olsun...
Sevgiyle kalmanız dileğiyle 🥰💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]
ActionBen kimim? Kim olduğumu bilmiyordum. Ama bir şey biliyordum ki ben burda kendi yaşam ateşimi söndürecektim. Benden ışık alıp yolunu görenleri yarı yolda bırakacaktım ama ben kimseyi yarı yolda bırakmak istemiyordum ondan son gücüme kadar devam edice...