55

1.8K 112 21
                                    

Yazardan

Baran şirkete, Araz antrenman yapmak için spor salonuna, Gülfem ise evde temizlik yapmaya kaldı.

İşi bitince oda şirkete geçecekti.

Araz'ın arkasına koruma ordusu takmıştı.

Biliyordu ki kafes dövüşü çıkan kişi kolay kolay oradan kurtulamazdı.

O bırakmaya çalışsa bile arkasını bırakmazlar dı.

Birde iyi bir dövüşçü ise asla kolay olmazdı.

Ve kardeşi iyi bir dövüşçü olduğunu herkese kanıtlamıştı.

Evdeki iki saatlik temizliği bitince mutfağa geçip bir saatlik uğraştan sonra yemekleri de hazır etmişti.

Odalarına geçip banyoya girerek kısa bir duş aldı.

Çıkıp üstüne dizlerinin üstünde biten küçük yırtmacı olan uzun kollu ince bir elbise giydi.

Çıkıp üstüne dizlerinin üstünde biten küçük yırtmacı olan uzun kollu ince bir elbise giydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sade bir makyaj yapıp saçlarını açık bıraktıktan sonra ayakkabılarını giydi.

Eşyalarını küçük siyah çantaya koyduktan sonra son kez odaya bakıp çıktı.

Evden çıkarken evin önünde ki arabasının yanına giderken kilitleri açtı.

Sürücü koltuğuna geçip çantasını yanına bıraktı.

Korumalar da arabalara binince kendisi önde korumalar ise iki araba şeklinde arkasından geliyordu.

Şirkete varınca anahtarı korumaya verip içeri girdi.

Asansöre doğru giderken yıllardır yanında çalışan Serap koşarak yanına gelip bu günkü programını anlatmıştı.

Asansöre binince kendi katına basıp beklerken Serap daha konuşuyordu.

"Ay yeter Serap içim şişti, tamam bugün beni beter edecek kadar yoğunum biliyorum sus lütfen herşeyin vakti gelince sadece bana haber ver"

Serap durup kadının dediklerini dinledikten sonra "pardon Gülfem hanım kendimi kaptırmışım, tamam sizin dediğiniz gibi haber veririm"

Asansör durup kapılar açılınca sessizlik için de inip odasına doğru giderken "Serap yanlış anlama sadece yorgun olduğum için birde üstüne sen bana bir sürü yapılacak iş söyleyince öyle söyledim"

"Sorun değil Gülfem hanım anlıyorum ben sizi, siz şimdi odanıza geçin masanın üstünde imzalanacak dosyalar var ben size o sırada size bir kahve getireyim"

Serap'ı kafasıyla onaylayıp odasına girdi.

Eşyalarını askılığa aştıktan sonra koltuğa oturup derin bir nefes alarak önüne bir tane dosya çekti.

Maddeleri okurken kapının çalınmasıyla kafasını kaldırmadan gir dedi.

İçeri Serap girince tekrar dosyalara döndü.

Gülfem Arjin [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin