İki sokak ötemde oturuyor aşk, sadece ona koşmaya cesaretim yok.
-
Duymak istediğim sözcükler birer birer diziliyordu önüme. Attığın mesajların bir özetini geçiyor, üzgün olduğunu, seni affetmem gerektiğini söylüyordun. Sesini seviyordum konuş istiyordum ama bir yanım hep sana geç kalınmışlık hissiyle baş etmeye çalışıyordu. Sana bakarsam dayanamazdım.
Gözlerimi şöminenin üzerine dizdiğin içki şişelerine döndürdüm. Rakı, bira şarap belkide benim bir çoğunu bilmediğim çeşit çeşit içkiden koleksiyonuna. Biriktirmeyi sevdiğini söylemiştin. Sonrasında duvardaki çeşitli tablolara baktım, seviyordun böyle şeyleri. Gözüm aniden duvara yerleştirdiğin maskelere takıldı ürkünç korkutucu ve anlamsızdılar. Aynı senin gibi.
Dalmışlığım ellerime değen elin sıcaklığıyla uçuverdi. Özlemiştim ellerini. Ama karşılık veremiyordum.
"Umay, bir şeyler söyle ne olursun. Al beni ayaklarının altına, çiğne, ama konuş. Sessizliğin beni bitiriyor. Daha ne yapmalıyım, sen bana yardımcı olmuyorsun. Sen karşılık vermedikçe nasıl yapacağım ne olur söyle."
Konuşamıyordum anlasana Barın. Konuşursam ağlardım, sulu gözün tekiydim. Bu duygusallık değildi, çaresizlikti.Olanlardan sonra sana inanmaya gücüm yoktu. Ne olmuştu gerçekten, hatırlıyorsun değil mi hepsini? İki kişiyi aldattığını, üzdüğünü. Kız arkadaşın olduğunu benden sakladığını, ilişkimizin 1.ayında gelip "Umay çok üzgünüm, benim 2 yıllık bir ilişkim var ona da, sana da bunu yapamam. Sana tutuldum, Rana ile kavga ettiğimiz anlarda tanıştım seninle, büyük bir huzur verdin, seni sevdim ama o benim için her şeyden vazgeçti, bana çok emek verdi fedakarlık yaptı. Onu bırakamam. Sen çok iyisin, her derdinde ben varım unutma." Dediğini hatırlıyorsun değil mi?
Peki ben ne yapmıştım, yine bana kullanılan sen çok iyisin cümleleriyle başbaşa kalmış, mesajını cevapsız bırakmıştım.
1 hafta, 2 hafta beni arayıp, mesaj atıp durmuştun. Dayanamayıp cevap vermiştim, seni özlediğimi söylemiştim bende. Bendeki de ne şanssızlıksa kız arkadaşın Rana yakalamıştı mesajları. Onu da senden gelen "Bana bir daha mesaj atma, ben ona aşığım" mesajıyla anlamıştım. Sonrasında beni arayan tanımadığım numaralardan. Bütün sorular cevapsız kalmıştı. Sosyal medya hesabına attığın kız arkadaşın ve yakın arkadaş fotoğraflarınla "Beni sevmiyor ona aşık" dedim hep kendi kendime.
Ah "güzel adam", kalbin bir başkası için atıyor mu gerçekten? Ya ben, ben kimim o kalpte?Hep açık olan profiline baktım, neden bilmiyorum sadece merak ediyordum. Fotoğraflarını sildiğini farkettim sonrasında. "Ne olmuştu bitmiş miydi? Benim yüzümden miydi?" Soruları sarmıştı beni. Yuva bozan kadınlar gibi hissetmiştim, hissettirmiştin ve koca 2 ay sonra beni aramaya başlamıştın.
Hep meşgule attım cevap vermedim. Mesajlar geldi üst üste , ne kadar cevap vermek istesem de cevapsız bıraktım hepsini. Ta ki senli rüyalar görüp, fotoğraflarına daha sık bakmaya başladığımı farkettiğim ana kadar.İşte şuan buradayım Barın. Yanında, ne söylemeliyim sana, ya da sarılmalı mıyım? Benden istediğin sevgi mi gerçekten? Yoksa sadece tenine dokunmayı sevdiğin biri mi?
Ellerimi tutuyordun hala, dayanamadım, ellerimi çektim "Yapma" dedin. Yapmak istediğim tek şey sarılmaktı. Sarıldım, sarıldım sanki son kez sarılırcasına bir daha bulamayacakmışcasına. Sanki bir terkedişti bu, tamamen vazgeçişti senden. Ama biliyordum ya ikimizde vazgeçmeyecektik.
Ellerimden tutup kaldırdın beni göğsüne yasladın. Başım tam kalbine geliyor, her anını duyuyordum. Yerinden çıkacakmışcasına atıyordu. Sana bir şey göstermek istiyorum dedin. Odana götürdün. Bu odaya girmek bana kalp krizi geçirttirecekmiş gibi oldu o anda. Seninle ilk uyuduğum ana geri döndüm. Seni sevmiyordum o zaman ama bana sarıl diye içten içe yalvardığım geceye. Sarılmıştın da sımsıkı, bana çok güzel bir şey söylemiştin "Sana aşık olmak istiyorum Umay, seni tüketmek istemiyorum." Güzel bir gecenin ilk adımıydı o cümleler. Etkileyici, karşı konulmaz ama şuan o kadar etkilenmiş hissetmiyordum. Birlikte uyuduğumuz, bu yatakta Rana ile de uyumuştun, onunla paylaştığın şeylerle, bu ev onun anıları ile doluydu. Bu başetmesi güç bir şeydi.
Sorgulamaya başladım. Bunca anının üstüne ben gerçekten yeni bir aşk olabilir miydim senin için?
-
Yıldıza basmayı ve benimle görüşlerinizi paylaşmayı unutmayın :)
Bana ulaşmak için;
Facebook grup: Wattpad- EzgiHasretBodur Hikayeleri
Instagram: @bitutamhasret
Twitter: @bitutamhasret
Tumblr: @bitutamhasret
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin
RomanceBende bıraktığın "Sen" için, sadece sevdiğin, Hayran olduğun kadın... "Ben" için. Umay ve Barın. Hikayelerine güzel başlamamışlardı zaten, güzelde bitmedi. Bu peri masalı değildi, bu bir umudun sönen ışığıydı. Aslında hiç yanmamıştı, sadece inandı...