Sona Giderken

800 56 3
                                    

Merhaba arkadaşlar öncelikle benimle birlikte Umay ve Barın yolculuğuna eşlik eden herkese çok teşekkür ediyorum. Neredeyse hikayenin sonuna geldik bende sizin gibi bu aşkın büyük hayranıyım ve ikisi için neler olacağını çok merak ediyorum. yeni bölüm gün sonunda sizinle olacak ama öncesinde tadımlık bir şeyler bırakıyorum buraya. sevgiler :)


-


Gözlerini kapattığın zaman kapkara bir boşluğun içerisinde sonsuz bir yükseklikten düştüğünü hissettin mi hiç? Ya da kalbinin sızladığını, ateş edilmiş yahut bir bıçak saplanmış gibi parçalandığını, bunlardan ziyade kalbinin artık sana ait olmadığını hissettin mi hiç? Kurduğun hayallerin başına yıkıldığını, rüyalarının gerçekten bir rüya olduğunu, gerçekleşmesi bir ihtimalken bile mutlu olduğun şeylerin paramparça oluşunu ve duygularının diri diri yanışına şahit oldun mu sen hiç?

Ben oldum hem de öyle bir oldum ki, diri diri yanan ben olsaydım duygularım olmasaydı ölen dedim. Ben ölseydim ve o anlara şahit olmasaydım dedim. Dedirttin. Dedirttin ve bizi bitirdin. Planlanmış bir aşk gibiydi bu "Aşk Oyunu". Piyon olarak seçmiştin sanki beni. Sahi neden beni seçmiştin? Sakin uysal bir ruha dokunmak yerine gidip neden tüm bunları kaldırabilecek bir ruha dokunmadın ki? Neden aşk kadar kutsal bir şeyi bize alet ettin neden beni neden li sorularla baş başa bıraktın? Eline ne geçti koca bir hiçten başka. Bana ne kaldı benden başka? Duymak istemiyorum hiç birini. Duymak seni dinlemek beni yerle bir edecek nedenlerin başı.

Ne mi yapacağım dersin? Gururumun ellerini tutacağım sıkıca ve seni kör kuyularımdan aşağıya iteceğim Barın, itiyorum Barın. Kapkara bir boşluksun artık. Oradan düşen ben değilim, sensin. Düş, düş ki anla beni düş ki bir daha asla hiçbir kalbe dokunma hiçbir kalbi harcama düş ki bitsin artık .

Senin İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin