"Ben seni sol yanıma aldım, sende beni yanı başından ayırma sevgili."
-
Bazen hayat için öyle umutlanıyorum ki. Güzel şeyler olacakmış ve ben hep mutlu kalacakmışım gibi geliyor. Herşeyin toz pembe göründüğü anları büyük bir sevinçle yaşıyorum. Bazende büyük bir umutsuzluğa kapılıyorum, herşey kötü olacak ve ben hep yalnız ve mutsuz kalacakmışım gibi hissediyorum. Bunların bir çoğuna da neden sensin Barın. Hayatımdaki bu anlamsız yerin hangi duyguya karışacağımı şaşırttırıyor bana. Elimi uzattığım her an yanımda ama bir o kadar da uzağımdasın. Hayatına karışamamak beni çileden çıkarıyor bazen. Alışmaya çalışıyorum, çalıştıkça daha bir umutsuz oluyorum ve sen farkına bile varmıyorsun.
Seninle kaldığım her gecenin sabahında yine evime dönüyorum, seninle eskisi kadar aynı evi paylaşmamaya çalışıyorum çünkü seni özlemek istiyorum, beni biraz özle istiyorum. Zaten bu aralar kendi evime oldukça ihtiyacım var, final sınavlarının girdiği bu dönemde seninle geçireceğim her zamanın benim için bir kayıp olacağını düşünüyorum.
Yine kendimi eve kapatıp derslerime yoğunlaştığım günlerden biriydi. Seni kendi haline bırakmıştım, attığın mesajlarla, instagrama attığın birkaç fotoğrafla yetiniyordum. Gün içinde seni bensiz bıraktığımda tedirgin halime bürünüyordum, biryerden birşey çıkacak, yine birşey göreceğim diye bekliyordum. Neyse ki şuanlık hiçbir sıkıntı yoktu, tek sıkıntım ezberlenecek dünya kadar ders notumun olmasıydı.
Bu sene okulumun son senesiydi, bir yandan şükrediyordum ama biryandan da üzülüyordum, senden kopacaktım. Sanki hayatımda hep sen olacakmışsın gibi düşünüyordum bir hüzün kaplıyordu içimi. Belkide okul bitene kadar bile sürmezdi bu ilişki, kim bilir...
Bunların sırası değildi şuan ama sen hep bu düşüncelerin içindeydin işte. Ben ne ara bukadar sen olmuştum ki?Ders çalışmama yemek arası verdiğimde telefonumun ekranına düşen yer bildirimlerine baktım. Furkanın yer bildirimine rastlamıştım ama neyseki sen onunla değildin, yani bana öyle söylemiştin. Furkan, Ayfen ve Rana klasikleşen yer bildirimlerini yapmışlardı biri daha vardı o da Ceren di. Sanırım geçen gün kahvaltı yaparken arayan kız olmalıydı bu. Çok merak etmiştim, kimdi nasıl bir arkadaştı onlar için bu kız. Biraz sosyal hesaplarını dolaştım hep beraber çekilmiş fotoğraflarına rastladım. Ayfen ve Furkanın bulunduğu çok eski bir fotoğrafın altında dost ve aşk yazıyordu. Aşk?
Furkan ve Aşk?
Çok üzerinde durmadım büyük ihtimalle bu kızla tanıştırılacaktım, o zaman öğrenecektim kim olduğunu.
Ev arkadaşımla birer kahve yapmıştık tezlerimizi yazıyorduk. Bir yandan da seninle mesajlaşıyordum. Uzun bir süre mesajıma cevap vermedin, sonra aradın "Sizin oraya yürüyoruz aşkım, in aşağıya bi seni göreyim."
Üzerime hırkamı geçirdim sıcacık olan kahvemi bırakmak zorunda kalarak aşağıya indim. Kapının önündeydin elinde telefon biriyle konuşuyordun bana yavaşça "Annem" dedin. Sonrasında annene dünya kadar sevgi sözcüğünü sıralıyarak telefonu kapattın. Yanıma sokuldun yanaklarıma öpücüklerini kondurdun.
"Dolaşıyorduk seni görmeden eve geçmek istemedim" dedin. Çok iyi yapmıştın çok iyi gelmişti ama kiminle dolaşıyordun ki?
Elimden tuttun, apartmanın diğer köşesine doğru yürüdük. Furkan vardı ve yanındada tahmin ettiğim kişi Ceren. Evet tanışmayı bekliyordum ama bukadar da çabuk olacağını düşünmemiştim. Yanlarına vardığımızda ikisinede birer gülücük gönderdim Furkan herzaman ki gibi garip tavrı içerisinde elini sıkmam için uzatmıştı. Sonra Ceren'e döndüm, hoş bir kızdı yüzüne yakışmış kısa küllü kumral saçları ve hafif al al yanakları vardı. Benden bir iki kilo topluydu ama bu onu tatlı gösteriyordu. Hala kim olduğunu anlamamıştım. Sadece ismen tanıştırılmıştık.
Konu başlayan sınavlardan açılmıştı. Cerende sınavlara girmek için memleketinden gelmişti anladığım kadarıyla. Furkan sabah girdiği sınavda kopyadan yakalandığını bütlere kaldığını anlatıyordu. Sen Furkanı büyük bir ciddilikle dinliyordun ki ortada ciddi hiçbirşey yoktu.
"Şu sınavlar başlayınca seni neden göremiyorum ki ben, çok saçma neden böyle eve kaparsın kendini anlamıyorum. Yanımda olmalısın yanımda, hani bi söz vardır, Yanımda olmadıktan sonra üst katta otursan ne fayda. Heh işte o misal güzel yüzlüm. Sana diyorum bana taşın."
Ah sevgilim, sana tüm kalbimle güveniyor olsam taşınmam mı? Beni terkedersen ihtimalini düşünüyorum sürekli, o zaman ne yaparım ortada kalırım. Buna hiç gerek yok.
Sana kocaman gülümsedim "Bunu konuşmuştuk" dedim sessizce. Furkanda Cerene birşeyler mırıldanıyordu hepsini anlamasamda "Bak bugün iyi havan da oldu ha senin, eski sevgilinle gezdin kız." dediğini duymuştum. Eski sevgililerdi demekki ama hala birarada olmalarını garipsemiştim.
Apartman önü sohbetimiz garip yerlere gitmişti. Doğu ve batının neresi olduğunu anlamaya çalışıyordunuz Furkanla. Telefonlarınıza bi uygulama indirdiniz ama kullanamadan şarzın bitmişti. Aman bitsindi azıcık benle ilgilenmeliydin. Benim için gelmiştin buraya.
Üşüdüğümü farkettin sardın sarmaladın beni "Hadi artık eve çık çok üşüdün, yarında sınavın var, onlar herşeyden daha önemli." dedin. Bu bir sitemdi sanırım. Furkanla, Cerene iyi geceler diyip, seninle kapının önüne kadar yürüdük. Elimi tuttun dudağıma minik bir öpücük kondurdun. Meraklıydım ve engel olamıyordum "Bana bu Ceren meselesini anlatır mısın?" dedim. "Konuşuruz" dedin. Tekrar öptün ve içeri girmemi bekledin.Evin kapısını açıp içeri girdiğimde sıcaklığa sarıldım. Dışarısı gerçekten çok soğuktu. Hevesle yaptığım kahvemde tabi buarada soğumuştu. Yarım kalan tezime devam ettim. Sende eve gitmiştin, özlüyorum özlüyorum diye sızlanıyordun. Tezi tamamlamıştım sende o arada bana Ceren olayını anlatmıştın.
Meğer Furkan ile Ceren, 4 yıldır birliktelermiş aynı evde kalıyorlarmış, ayrılınca Ceren başka biryerde kalamayacağı için hala Furkanın evinde kalmaya devam etmiş. Ceren her memleketinden geldiğindede Furkanda sana geliyormuş. Merak ettiğim tüm olay buymuş yani. Demek Furkanın uzun süreli bir ilişkisi olmuş nasıl katlanmış bu kız ona hiç bilmiyorum. Büyük ihtimalle çok emek vermiş, çok çekmiş olmalı Furkandan.Biz yine mesajlarda aşka gelmiştik seninle, bu haline bayılıyordum Barın. Sen bana güzel sözler gönderiyordun, bende sana. Uyumadan önce birbirimize söylediğimiz şu son sözlerse beni uykuya mutlu göndermişti.
"- Ben seni sol yanıma aldım, sende beni yanı başından ayırma sevgili...
*Ben seni yanı başımdan ayırırsam, dünyam altüst olur sevgili...
-İyi uykular sevdiğim adam.
*İyi uykular sevdiğim kadın."-
Merhaba arkadaşlar yeni bölüm biraz geç geldi çok pardon. Sınavlarım vardı ve ben mezun oldum. Evet hikayeyi yorumlamayı beğenmeyi unutmayın. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin
RomanceBende bıraktığın "Sen" için, sadece sevdiğin, Hayran olduğun kadın... "Ben" için. Umay ve Barın. Hikayelerine güzel başlamamışlardı zaten, güzelde bitmedi. Bu peri masalı değildi, bu bir umudun sönen ışığıydı. Aslında hiç yanmamıştı, sadece inandı...