Merhaba güzel adam.
Bazen sözcükler yetmiyor sana olan sevgimi anlatmaya. Yazmak çizmek sana minik notlar bırakmak daha cazip geliyor bana. Biliyorsun, hediyelerin bendeki yeri senin sevgin ile anlam buluyor, yani gözlerime bakıp beni sevdiğini söylemen, sarılman, öpmen bunlar çok daha önemli benim için.
İlk sevgililer günümüz bugün, kutlayacağımız ilk özel gün. Umuyorum daha niceleri, daha güzelleri olacak. Sana senden daha güzel bir hediye bulamadım deyip seni burada kelimelerle anlatmayı seçecek kadar odun bir aşık değilim, lütfen bu notu böyle algılama. Biliyorum sana hissettiremediğim birçok duyguyu ben içimde saklıyorum, kuramıyorum cümleleri senin yüzüne karşı ama bil ki sevgili seni fazlasıyla çok seviyorum. Hem seviyorum, hem kızıyorum, beni deli gibi o duygudan bu duyguya sürüklüyorsun bak yine kızdım neden yapıyorsun bunu? Şaka yapıyorum bu bir sitem notu değil aşkım, bu sana yazdığım bir köşede saklayacağın ilk sevgililer günü notum.
Biz bir aşk hikayesinin iki sevilen kahramanı gibiyiz. Bizi kimler seviyor bilmiyorum ama biz birbirimizi seviyoruz buda fazlasıyla yeterli benim için.
Hatırladığına eminim, hani bana "Sana aşık olmak istiyorum Umay, seni tüketmek istemiyorum" demiştin ya, artık aşıksın, ya da ben öyle hissediyorum. Yoksa değil misin? Aaa bak olmadı şimdi. Ama gözlerini okuyorum ben senin, kelimeleri orada görüyorum.
Takvim yapraklarından koparıp atmaya kıyamadığım anılar biriktiriyorum seninle, hepsini saklıyorum, özenle biriktiriyorum zihnimde. Hiçbir anı unutmuyorum.
Bunu okurken gülümsediğini hayal ediyorum bende şimdi, mutlu oluyorum. Yani okurken gülümsemelisin zorla değil ama mutlu olacağım ya ben hani ondan diyorum. Uzatmıyorum artık tamam, aslında sevgili tüm bu yazdıklarımın kısacası;
Seni çok seviyorum, iyi ki hayatımdasın, iyi ki benimsin. Duygularıma, kalbime, ellerime, dudaklarıma yakışan en güzel adamsın.
Sevdiğim, sevgilim, sevdam....
Tekrar söylemekten bıkmayacağım "Seni çok ama çok Seviyorum"
Umay.
Yıldıza basmayı, yorum ve görüşlerinizi yazmayı unutmayın :) ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin
RomanceBende bıraktığın "Sen" için, sadece sevdiğin, Hayran olduğun kadın... "Ben" için. Umay ve Barın. Hikayelerine güzel başlamamışlardı zaten, güzelde bitmedi. Bu peri masalı değildi, bu bir umudun sönen ışığıydı. Aslında hiç yanmamıştı, sadece inandı...