Senin İçin 31

860 56 6
                                    

Gelecekten bir gün....

- Bu evi tutarken bana söz vermiştin diye hatırlıyorum. Bahçe ile sen ilgilenecektin ama görüyorum ki çiçeklerim ölmek üzere, sana gerçekten inanamıyorum.

* Canım benim, sadece iki gün ilgilenemedim, sen yokken oyuna dalmışız. Hem çiçekler ölse ne olacak, bu evin en güzel çiçeği sen değil misin?

- Hayır, hayır bu sözler ile beni yumuşatamazsın. Bak nasıl üzgünler, nasıl solmuşlar. Benim böyle solmama asla izin vermezdin değil mi?

* Bak şimdi sen kelime oyunu oynuyorsun benimle.

- Farkındayım tamam uzatmayacağım ama senden daha güzel çiçekler bekliyorum.

* Sen iste yeterki.

- Bu kadar yoğun oluşuma bozulmuyorsun değil mi? Sizi yalnız bırakıyorum, seninde yorulduğunu hissediyorum.

* Hayır ne yorulması, ben aşırı memnunum bu iki meslektende, beni dinç tutuyor. Hem seni bu işe sokanda, heveslendirende benim, biliyorsun.

- Biliyorum ve fazlasıyla mutluyum bunun için.

* İşte bak, bizde mutluyuz senin için. Şimdi bu bahçe için ne düşünüyorsun? Bazen bu dalgalar beni korkutuyor.

- Buraya kadar gelemezler sanırım. Hem fazlasıyla güzel değil mi? Nasıl sakin, çok iyi gelmiyor mu?

* Geliyor elbette. Tamda tüm hayallerimize uyuyor.

- Hayaller hep güzel.

* Ve her zaman dediğim gibi, hayaller bizim ile güzel.

- Ve hepsini yaşıyoruzda.

* Bu sohbete biraz ara verme vakti sanırım, seninki sesleniyor, iki gündür hasret sana.

- Bende ona hasretim, onu da alıp hemen kahvelerle geliyorum.

* Hadi çabuk olun.

- Çabucak buradayız merak etme. Çok özledim onu ve seni de.

* Bende seni çok özledim.

Senin İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin