Hoofdstuk 6
Bijgewerkt: 19/09/2015
[Brooke]
We komen aan op de bovenverdieping. Een lange gang, met veel kamers. We gaan elk vlug alle kamers door. De slaapkamer gaan we, beiden, als laatste in. Ook daar vinden we een laptop. Justin probeert de documenten op zijn laptop te zetten en ik kijk ondertussen in de kasten. " gelukt " hoor ik achter me. Ik sluit de kast en draai me naar hem om. " ik heb niets speciaal gevonden " zeg ik. Ik ga naar de deur en kijk of er iemand is. " volgens mij is het juist het beste om veel lawaai te maken. We hebben een alibi, remember? " Justin leunt tegen de muur. Ik denk even terug aan daarstraks in het bureau. Hoe zou ik dat nu kunnen vergeten ... " We hebben net sex gehad, dus de rest van de avond moeten we ons gedragen als verliefde pubers " Hij port me in mijn zij en loopt dan de gang in, met mij achter zich aantrekkend. Beneden komen we de eerste gasten tegen. Ik pak een glaasje champagne van een plateau en druk me tegen Justin aan. Gewoon voor het alibi. Niet fijn vinden denk ik bij mezelf. Stiekem doet het me toch wel iets. Iedereen kijkt naar ons. Ze vragen zich waarschijnlijk af hoe een man als Justin hier ooit met een vrouw zoals mij is belandt.Dave komt de gang in, waar het bureau is. Er loopt een man achter zich aan. Ze hebben nog wel een tijdje gepraat. Ik druk een kus op Justin's wang en voel net op dat moment zijn hand op mijn bil. Nu niet té handtastelijk worden, alsjeblieft. Alhoewel, ik moet toegeven dat ik wel wat kriebels voel in mijn buik. Dave loopt naar ons toe en staat op het punt om iets tegen ons te zeggen. En daar heb ik nu absoluut geen zin in, we moeten kunnen rondkijken zonder hem , of Lisa, de hele tijd bij ons te hebben. Ik draai Justin's hoofd naar me toe en druk een lange kus op zijn lippen.
[Justin]
Wow, wat krijgt zij opeens? Dit gaat zelf als verder dan gewoon verleiden. Ze brengt mijn hoofd op hol. En dat komt niet alleen door haar jurk. Ik ga met mijn hand over haar billen en kan het niet laten om ook mijn andere arm rond haar te leggen. Ze maakt zich van me los, op een moment dat ik dat helemaal niet wil. Ik druk meteen weer een kus op haar lippen, maar ze duwt me weg. " Dave is er niet meer. Je moet niet meer doen alsof " fluistert ze. Ik trek een wenkbrauw op. " ik deed ook niet alsof "fluister ik terug. Ze kijkt me verbaasd aan, voor ze wegkijkt. Shit! Ik had dat niet moeten zeggen! Weg imago. Weg pesten. En hallo gevoelens tonen. Sinds wanneer gedraag ik me als een vrouw? " laten we wat gaan praten met de anderen " zegt ze. Ze duwt mijn armen weg en loopt dan naar de tuin, waar de andere gasten zijn. Meteen loopt ze naar een paar vrouwen. Ik heb dus geen andere keuze dan bij een groepje mannen te gaan.Een paar uur later
[Brooke]
Niemand van de gasten, toch zeker de vrouwen, hadden iets te verbergen. Sommige hadden zelfs hun kinderen meegenomen. Ik zit in de zetel en wacht tot Justin komt om te gaan. Als ik aan Justin denk, kan ik niet anders dan meteen ook aan die kus denken. Het voelde wel goed, dat hoor je me niet zeggen maar ik kan niet verliefd worden op hem. Welke redenen ik daarvoor heb? 1. Het is slecht voor de missie. Wat als we ruzie krijgen? 2. Hij is een vrouwenverslinder. Of dan toch een soort van. Ik ben zowieso een nieuw slachtoffer. 3.Ben ik er eigenlijk wel zeker van dat ik gevoelens voor hem heb? Misschien is dit gewoon een flirt, kort en zo weer voorbij. En als laatste is er natuurlijk het feit dat hij ervoor gezorgd heeft dat Sarah weggestuurd wordt. Ik zie Justin naar me toe lopen en ik sta meteen recht, om achter hem aan naar buiten te lopen.[Justin]
Ze is boos op me. Ik zie het meteen aan haar gezicht als ik naar haar toe loop om te vertrekken. Ze zegt niets tegen me en loopt met me mee naar buiten. Nog geen 2 minuten later staan we binnen. Ze loopt meteen naar boven en ik hoor haar wat later onder de douche staan. Shit. Ik heb haar echt boos gemaakt. Dan zullen we maar eens moeten praten. Tja, vrouwen ... Het is wel de eerste keer dat ik echt moeite wil doen om het toch niet ongemakkelijk te laten worden tussen ons.Ik ga ook naar boven, naar de slaapkamer en kleed me daar om. Een kwartier later komt ze terug binnen. " slaapwel " is haar korte antwoord. Ze legt zich neer en doet haar ogen toe. " Brooke, kunnen we ... eeuh ... babbelen? " vraag ik zacht. Ze draait zich om en zet zich wat rechter. " zeg maar wat je te zeggen hebt " Ze kruist haar armen. Oke, die is echt serieus boos. " het spijt me als ik iets gedaan heb wat jij niet wou. Ik liet me gewoon wat meeslepen " leg ik uit. Ze zucht even. " oke, het is goed. Je excusus zijn aanvaard " mompelt ze. Ik glimlach even. " Misschien moet je de volgende keer niet zo een mooie jurk aandoen? Het zou voor iedere man moeilijk zijn om zich te bedwingen. Je bent een mooie vrouw " Waar die woorden opeens vandaan komen weet ik niet. Ik floep ze er zomaar uit, zonder na te denken.
[Brooke]
Ik kan het niet laten om te blozen door zijn complimenten. " dankjewel ... maar dat van iedere man is niet echt een argument. Kijk naar jezelf. Geen enkel vrouw kan jou weerstaan " Ik prik met mijn vinger in zijn borst. Ik trek het dekbed wat meer over me heen. Niet omdat ik het koud heb, zo zorg ik er ook voor dat zijn borst wat meer bedekt word. Ik kan het gewoon niet aan om het te zien. Elke seconde die ik daarnaar kijk, voel ik meer en meer kriebels. En ik wil geen kriebels voelen. Er is een grijns ontstaan op zijn gezicht. " heb je gevoelens voor mij?" Door die vraag word ik nog roder. " iedere vrouw zou wel iets voelen voor jou " ontwijk ik de vraag wat. Ik heb echt geen idee wat ik erop moet antwoorden. Nu we zoveel tijd samen doorbrengen merk ik pas wat die vrouwen moeten gevoeld hebben. " maar heb jij gevoelens?" vraagt hij opnieuw. Hij houdt zijn hoofd schuin en kijkt me zo aan. " niet echt. Jij ook niet denk ik. Je hebt nog geen ' ik hou van jou ' tegen me gezegd "lach ik ongemakkelijk en probeer wat van onderwerp te veranderen. " als niemand gevoelens heeft kunnen we toch gewoon tegen elkaar doen? " Hij stelt het niet echt als een vraag, maar als een bemerking. " ja. Zolang je maar niet begint over sex is het voor mij allemaal goed " zeg ik en leg me terug neer. " ik ben een man. Wat verwacht je van mij? Dat ik geen zin heb in sex met een leuke bruinharige?" Ik draai me wat geschrokken om." Maar als je dat niet wilt dan ga ik je niet dwingen. Zo ben ik niet. Wederzijdse toestemming. " Hij maakt een gebaar van ' ik en jij ' en legt zich dan tegen me aan. " denk er maar even over na " fluistert hij. " slaapwel " Hij sluit zijn ogen en ik voel hoe hij bijna onmiddellijk in slaap valt. Heeft hij nu echt voorgesteld om met elkaar naar bed te gaan? Holy shit! Ik voel hoe ik alleen al rood word bij die gedachte. Ja, ik begin gevoelens voor hem te krijgen, dat is zeker!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bovenaan is een foto van Justin.Als iemand opmerkingen heeft mag hij/zij dat altijd laten weten.
JE LEEST
Undercover Agents [Book 1/2/3]
General Fictionhoogste ranking: #1 op 13/02/2016 Agent 033 en 059, beter gezegd Brooke en Justin, worden uitgekozen voor een speciale missie. Ze moeten een criminele organisatie proberen oprollen. Als het van de twee afhing, dan zouden ze het liefst uit elkaars b...