Hoofdstuk 53

1.4K 61 1
                                    

~ Hoofdstuk 53 ~ 

[Justin]

Perfect voor de deur van de winkel parkeer ik me. Van Brooke is al geen spoor meer, waardoor ik een beetje teleurgesteld ben. Dan moet ik maar overgaan op plan B. Bryan stapt in de auto, klikt zijn gordel vast en kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan. " ik weet wat je gaat vragen, en mijn antwoord is nee " lacht hij. Ik rol met mijn ogen. Daar gaat ook plan B. Misschien dan toch nog eens polsen bij Brooke?

De winkel waar wij moeten zijn is gelukkig niet zo ver van de andere. We zijn er dus al snel. Shoppen is zeker niets voor mij en om te kiezen tussen de verschillende, op elkaar lijkende, kleuren van kostuum daar heb ik ook geen zin in. Daarom laat ik een verkoopster door alle pakken gaan en geef ik een korte ja of nee. Uiteindelijk blijven er 3 over, die ik dan maar vlug pas. Oke, een pak is echt niets voor mij. Het staat me niet. Ironisch wel als je een undercover agent bent. De meeste mensen denken dan dat je er perfect uitziet in een kostuum. Nee dus.

Gelukkig weet ik de tijd te beperken en ga ik voor het kostuum waarbij ik twee opgestoken duimen kreeg van Bryan. Ik vond me zelf in alle drie belachelijk, maar ja. Ik heb tenminste kunnen onderhandelen over de das. Geen das voor mij. Dan zie ik er echt wel uit als een clown. En Bryan's lachende reactie bij mijn geklungel had me vooral over de streep getrokken om er absoluut geen te dragen.

Net na de middag sta ik terug thuis op de oprit. Bryan had ik al thuis afgezet. Ik loop naar de voordeur en open hem. Langzaam loop ik naar binnen, maar krijg meteen een vreemd zicht. " eeuhm ... Brooke, waarom zit je op de grond? " Ik trek een wenkbrauw op als ik mijn verloofd op de grond zie zitten rond een stapel papieren. Ze kijkt meteen op en haalt de stylo uit haar mond, nadat ze enkele papieren op de grond legt. " Ik ben bezig met de tafelschikking " Daar is ze ondertussen al 2 dagen mee bezig, maar deze proportie heeft het toch nog niet gehad. " dat zie ik ja " lach ik. Ze heeft haar blik terug op de papieren gevestigd en ik buk me om hetzelfde te doen. Brooke heeft het in haar hoofd gehaald om onze families door elkaar te gooien zodat ze mekaar leren kennen. Als ik had geweten dat ze er zoveel werk in moest steken, had ik toch nee gezegd toen ze me vroeg wat ik van haar idee vond. Want leeftijden moeten bij elkaar zitten, natuurlijk. Zucht ...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A/N: Speciaal voor zwabbas omdat ze graag verder wou lezen :p Het volgende hoofdstuk is al af. 

Het plaatsen ervan kan soms wel wat op zich laten wachten. Gewoon omdat ik toch wel een hoofdstuk als reserve wil hebben. 

En de votes blijven zo te zien wat uit :( Alhoewel de views dan weer vermeerderen: meer dan 6500 :p 

Vote/Comment/Follow 

Undercover Agents [Book 1/2/3]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu