~ Hoofdstuk 41 ~
[Brooke]
Ik slaak een korte gil als ik opeens op de grond beland. De blinddoek hangt nog steeds over mijn ogen dus ik heb geen idee wat er net gebeurd is. Het enige waarop ik kan afgaan is het gevloek van Taylor. " moest je nu echt zo hard remmen? " bromt hij. Een paar seconden later pakt iemand me stevig bij mijn arm beet en trekt me de auto uit. We zullen waarschijnlijk in het nieuwe huis zijn ... " Breng haar naar boven " De enige hand gaat weg en een andere komt in de plaats. Deze trekt me veel sneller en ruwer achter me aan. Nooit gedacht dat ik nog zou zeggen dat ik liever had dat Taylor me meenam. De blinddoek wordt van voor mijn ogen gedaan en het duurt even voor ze terug aan het licht gewent zijn. Tegen dan is de man alweer de kamer uitgestapt. Het is een kleine kamer. Er staat een lavabo en een bed. Ook nog een kleine kast, waar wat kleren inzitten merk ik als ik hem open.Het slapen in de auto heeft me wel deugd gedaan. Alleen mijn rug moppert wat. Geen wonder eigenlijk. Maar nu heb ik terug een bed en kan ik weer goed slapen.
Ik schrik wakker als ik luid geklop hoor op de deur. Blijkbaar ben ik in slaap gevallen. " We gaan eten! " bromt de man als hij mijn kamer inkomt. Langzaam sta ik op, vooral proberend om mijn rug niet teveel te belasten. Het is verloren moeite. Ik kreun pijnlijk. " Stop eens met dat zielige gedoe! Ik ga je toch niet vrijlaten! " Hij pakt me bij mijn arm en sleurt me mee naar beneden. " eindelijk. Daar ben je " Taylor kijkt me met een brede glimlach aan als ik naast hem aan de tafel in een stoel wordt geduwd. De man die me gebracht heeft loopt meteen weer weg. Voor me staat al een bordje. " zo zo, jij bent dus Brooke " hoor ik opeens. Ik kijk op en zie een blonde vrouw de kamer instappen. Ze loopt naar de andere kant van Taylor en gaat daar op een stoel zitten. " ik ben Sofie, Taylor's vriendin. Hij heeft al veel over je verteld. Het is leuk om je nu ook eens te kunnen ontmoeten " Een wenkbrauw schiet omhoog en ik kijk haar boos aan. Leuk om me te ontmoeten?! Ze doet precies of het is hier een gezellig etentje!
Sofie en Taylor zitten de hele tijd te praten. Over koetjes en kalfjes eigenlijk. Het laat mijn irritatie-niveau stijgen. Ik spring op en wil naar boven lopen maar ik word tegengehouden. " blijf nog even zitten Brooke " zegt hij. Hij glimlacht naar me maar de toon waarop hij het zegt laat weten dat ik niet moet denken om niet naar hem te luisteren. De man van daarnet staat voor me in de deuropening. Zucht ... Ik loop terug naar mijn plaats en laat me er met een luide plof op neervallen. " Sofie zal samen met jou je kamer wat inrichten. Voor de tijd dat je hier bent mag je toch wel een gezellige kamer hebben " Gezellig kamer hebben ... Er zijn zoveel dingen die ik wil, maar dat is toch het laatste! Ik antwoord er niet op en kijk de andere kant op.
Sofie loopt samen met me naar boven. Taylor is samen met de man in de eetkamer blijven zitten. Ik kijk even naar Sofie. Ik kan haar absoluut niet doorgronden. Ze lijkt een lieve meid, maar omdat ze samen is met Taylor moet ze wel een gestoorde psychopaat zijn! Oke, misschien loop ik wat te hard van stapelen maar tegenwoordig schrik ik van niets meer. We passeren mijn kamer. " waar gaan we naartoe? " vraag ik haar. Ze kijkt me met een lieve glimlach aan. " naar mijn kamer. Ik heb je kamer al gezien en ik zou gek worden als ik daar een minuut moet inzitten " Ze stopt voor een kamerdeur en laat me naar binnen gaat. Ik ga meteen op het bed zitten. Mijn rug jammert steeds als ik te lang recht sta. Ze komt naast me zitten en pakt mijn handen vast. " Hij zal je wel snel laten gaan. Hij wil alleen zijn gelijk bewijzen " Ze houdt haar hoofd schuin. " Je moet alleen doen wat hij zegt. Dan zal het wel snel voorbij zijn " Ik slaak een diepe zucht. Zij heeft gemakkelijk praten!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het beloofde Brooke-stukje :p Een nieuw personage is ook toegevoegd: Sofie. Taylor's nieuwe vriendin. Kan Brooke haar vertrouwen of is ze een nieuwe vijand? Tja, daarvoor moet je verder lezen ;)
Votes & comments zijn welkom!
JE LEEST
Undercover Agents [Book 1/2/3]
Fiksi Umumhoogste ranking: #1 op 13/02/2016 Agent 033 en 059, beter gezegd Brooke en Justin, worden uitgekozen voor een speciale missie. Ze moeten een criminele organisatie proberen oprollen. Als het van de twee afhing, dan zouden ze het liefst uit elkaars b...