11. Justin
Het is al bijna 5 uur 's morgens als de laatste de deur uitgaat. Enkel ik, Shane en dat eerstejaartje blijven over. Ze zitten beiden in de zetel, wat puberig gedrag te vertonen. Ik rol met mijn ogen zodra ik ze bezig zie. " ik ga slapen " brom ik tegen hen. De hoofdpijn begint al op te komen, dus besluit ik eerst maar een dafalgan te nemen. Zodat ik toch nog wat slaap kan hebben.
De eerstejaars moeten zich vanaf morgen klaar maken voor de eerste test. De vecht-test. Ze moeten verschillende proeven doorstaan, maar ze mogen er een week lang op oefenen. Volgens mij gaat dat meisje bij Shane niet veel oefenen morgen. Ik was daarnet net snel genoeg om haar te laten overgeven in de vuilbak. Want wie mag het opkuisen als het op de grond is? Ik natuurlijk.
Ik lig nog maar net in mijn bed of ik hoor voetstappen op de trap. Stil zijn staat duidelijk ook niet in hun woordenboek. Ik draai me op mijn zij, mijn gezicht zo ver mogelijk van de deur en probeer nog een paar uur te slapen.
Dankzij mijn hoofdpijn moet ik die poging al snel staken. De dafalgan werkt niet. Slofend loop ik naar de keuken, de trap af. Alle kamers hebben hier twee verdiepingen, alle luxe die je je maar kunt inbeelden.
In de keuken pak ik wat water en drink het glas in één keer leeg. Er klinkt een paar voetstappen op de trap en ik kijk achterom. Dat meisje loopt op haar tippen weg. Zich nog half aankledend. Een grinnik verlaat mijn mond. Straks toch maar eens om details vragen aan Shane. Het lijkt alsof ze me niet gezien heeft want ze gaat onze kamer uit, de deur achter zich dicht.
Met een nieuw glas water in de hand ga ik in de zetel zitten. Precies 5 minuten na het meisje komt Shane naar beneden, enkel in zijn boxershort. " Goeiemorgen deze morgen " Mijn goede humeur is meteen terug als ik zie dat hij best wel een zware nacht gehad heeft. Hij bromt een goeiemorgen en gaat de keuken in. " Je moet me wel eens voorstellen aan je nieuwe vriendinnetje " lach ik. Hij komt zich naast mij in de zetel zitten, een dafalgan in zijn glas water en hij trekt een wenkbrauw op zodra ik vriendinnetje zeg. " ze is mijn vriendinnetje niet. Alleen een pleziertje voor één nacht "
Alsof die meisjes dat doorhebben. Ze blijven één keer slapen en ze denken al dat je in een relatie zit. Dat vertel ik hem ook. " Dan heeft ze een probleem " lacht hij, voor hij een slok van het water neemt. " Nouja, je kunt haar gebruiken zolang je wilt. Veel plezier ermee " Ik geef hem een mep op zijn schouder, sta recht en slof de trap op. Een douche zal me deugt doen.
A/N: Oei :S dan toch niet wederzijds tussen de twee. Hoe zal Sarah daarop reageren? En Brooke heeft dus toch gelijk.
Vote/Comment/Follow
JE LEEST
Undercover Agents [Book 1/2/3]
General Fictionhoogste ranking: #1 op 13/02/2016 Agent 033 en 059, beter gezegd Brooke en Justin, worden uitgekozen voor een speciale missie. Ze moeten een criminele organisatie proberen oprollen. Als het van de twee afhing, dan zouden ze het liefst uit elkaars b...