Hoofdstuk 43

1.6K 75 10
                                    

~ Hoofdstuk 43 ~

Wattpad heeft dit hoofdstuk verwijderd. Dit hoofdstuk is herschreven en is dus niet meer het originele.  Als iemand wel nog het origineler zou hebben mag je dat altijd laten weten :) 

[Brooke]

Ik stap mijn kamer in en schrik als er iemand op mijn bed zit. Hij! Ik wil de kamer terug uitlopen maar iemand anders sluit de deur zodat ik geen kant opkan. Taylor komt langzaam naar me toe en al snel sta ik tegen de gesloten deur. " wat doe je hier? " vraag ik hem.

Taylor houdt zijn hoofd schuin en het duurt even voor hij antwoord geeft op mijn vraag. " Ik kom hier voor jou. Je komt nooit je kamer uit, behalve om te eten. En ik wil heel graag wat tijd met je doorbrengen " Een misselijk gevoel komt op. Als ik zou kunnen zou ik zo over hem heen overgeven. Hij verdient het! 

" Laat-me-met-rust " sis ik naar hem. Zo snel ik kan loop ik om hem heen en ga op mijn bed zitten. Nu zit er wat ruimte tussen ons in. Toch komt hij opnieuw naar mij toe. " Ik laat je niet met rust Brooke. Ik hou van je, ik wil bij jou zijn. Snap dat nu eens " Het laatste komt er bijna agressief uit, alsof ik diegene ben die fouten maakt. " 1. Ik hou niet van je. 2. Ik wil niet bij je zijn en 3. Nee, ik wil dat niet snappen! Ga gewoon weg en laat me met rust ! "


[Sofie]

Brooke is terug naar haar kamer gevlucht. Ze heeft duidelijk last van haar zwangerschapshormonen. Als ze wil ruilen zou ik dat zeker doen. Ik wil niets liever dan een kindje, maar Taylor is daar niet klaar voor. Het is daar nu ook niet het juiste moment voor. Het hele land is naar hem op zoek. 

Taylor heb ik ook al de hele dag niet meer gezien. Hij zal hem waarschijnlijk terug opgesloten hebben in zijn kamer. Daarom besluit ik om naar Brooke te gaan. Misschien kunnen we samen iets doen? Ik kan haar meenemen naar de tuin.

Bij Brooke's kamer stop ik. Er klinken stemmen in de kamer. Eén ervan is van Taylor. Voorzichtig doe ik de deur een stukje open zodat ik naar binnen kan kijken. Wat doet Taylor nu bij Brooke? " Ik hou van je Brooke, met heel mijn hart. Begrijp nu eens dat ik je niet kan loslaten! Hoe sneller je dat begrijpt hoe beter voor ons beiden " Hij grijpt haar ruw vast en drukt zijn lippen op de hare. Een jaloers gevoel overspoelt me. Hij houdt van haar! 

Hoe durft ze hem van mij af te nemen! Hij is van mij ! Ik loop de gang door, naar mijn kamer en sluit me daar op. 


[Brooke] 

Taylor drukt zijn lippen op de mijne. Meteen probeer ik hem van me af te duwen, maar hij is te sterk. Gelukkig zorgt zijn gsm ervoor dat hij stopt. Hij springt zowat recht en beantwoordt het telefoontje. Zonder me nog één blik waardig te gunnen loopt hij naar buiten. Ik zucht diep en wrijf over mijn gezicht. Diegene aan de andere kant van de lijn ben ik echt ongelofelijk dankbaar!


[Justin]

Charlotte, Bryan en ik komen aan bij Dave en Lisa's huis. We splitsen ons op zodat we alles zo snel mogelijk kunnen doorzoeken, voordat iemand ons opmerkt. Misschien komt Taylor zelf nog wel naar hier! 

Taylor's kamer verteld me meteen dat hij hier al een hele tijd niet geweest is. Lisa heeft hier blijkbaar wat opgeruimd en verwachtte dus niet dat hij naar hier zou komen. En het verteld ook dat hij hier niet geweest is. Al zijn spullen van voor zijn arrestatie moeten hier dus nog liggen. 

We vinden verschillende documenten en nog andere spullen. We verzamelen ze zodat we ze straks allemaal kunnen bekijken. Het is ook ordelijker en zo raken we niets kwijt. 


------------------------------------------

A/N: Wattpad had dit hoofdstuk verwijderd. Ik heb het dus opnieuw geschreven.

Vote/Comment/Follow

Undercover Agents [Book 1/2/3]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu