8.5k views :D WOOP WOOP! *high five iedereen*
[Brooke]
Vandaag begon hetzelfde als gisteren. Ontbijtje op bed en rustig ons klaar maken voor onze uitstap. De paar minuten die we moesten stappen naar het marktje hadden we natuurlijk met de auto afgelegd. Stel je voor dat ik zere voeten zou krijgen. Ik had nog geprobeerd om hem te overtuigen om toch te voet te gaan, maar niets hielp. Zijn besluit stond vast. Koppige Justin ... Nouja, ik wist waarmee ik trouwde.
We lopen voorbij een aantal kraampjes. De weinige inkopen die we toch doen heeft Justin vast. Had ik nu echt gedacht dat ik een klein kettinkje van een paar gram zou mogen dragen? Stoute Brooke!
We hebben al een cadeautje voor mekaar uit gekozen. Alleen zoeken we nog eentje voor Bryan, als cadeau omdat hij ons geholpen had met de bruiloft. Maar wat geef je nu aan zo iemand? Een stel bokshandschoenen? Ik weet alleen dat hij niet graag een ketting zou hebben.
Uiteindelijk heeft Justin dan toch gekozen. Eén of ander helikoptertje met een afstandsbediening. Waarom hij het gekozen heeft weet ik niet. Alleen heb ik zo een idee dat het is zodat Bryan andere mensen kan lastigvallen en hen kan bespioneren. Zijn twee favoriete bezigheden aan elkaar gekoppeld.
De rest van de dag blijven we rondlopen op het marktje en kopen daar ook iets om op te eten. Vraag me niet wat het is. Het zag er lekker uit en dat is het ook. We zijn ook even naar een riviertje geweest in de buurt om nog even met onze voeten in het water te lopen. Wat goed is voor zere voeten. Idee van Justin, maar dat had je al kunnen raden ...
Tegen het einde van de dag moet ik toch toegeven dat mijn voeten pijn doen. Toch geef ik dat niet toe aan Justin, anders krijg ik weer zijn ' zie-je-wel ' blik en daar heb ik echt geen zin in. Ook vandaag masseert hij ze terug. Opnieuw heeft hij het zelf voorgesteld en daar ben ik blij om.
Terwijl hij bezig is denk ik na over ons huis. We hebben wel al wat babyspulletjes gekocht en zo, maar omdat het geslacht nog geheim is kunnen we pas de grote dingen kopen als het geboren wordt. Het zal krap worden om alles in te richten en te verven en zo. Gelukkig heeft Bryan terug aangeboden om te helpen. Shit, dan moeten we terug een cadeau kopen? Wat dan weer ... Misschien moet ik al beginnen denken.
----------------------------------------------------------------
A/N: Een niet zo veelzegend hoofdstuk. Een vullertje. Wie de spoiler al gelezen heeft: het spannende zal waarschijnlijk in het volgende of het daarop volgende hoofdstuk zijn :)
Welk geslacht gaat het kindje hebben denken jullie? Het zit al in mijn hoofd maar ik ben benieuwd wat jullie denken :)
Vote/Comment/Follow
JE LEEST
Undercover Agents [Book 1/2/3]
Ficción Generalhoogste ranking: #1 op 13/02/2016 Agent 033 en 059, beter gezegd Brooke en Justin, worden uitgekozen voor een speciale missie. Ze moeten een criminele organisatie proberen oprollen. Als het van de twee afhing, dan zouden ze het liefst uit elkaars b...