13. Justin

1.2K 60 2
                                    

13. Justin

Een korte samenvatting van de rest van de dag: rustig. Een lange douche, een broodje 's middags en frietjes 's avonds. Gisteren was het veel te laat geworden en ik zit nog steeds met een kater, daarom heb ik het vandaag wat rustiger aan gedaan. Onze echte lessen beginnen toch pas vanaf morgen. We moeten de eerstejaars helpen met de vechtproeven. Wat dingen voor tonen en zo.

Shane heb ik ook al een hele dag niet meer gezien. Volgens mij zit hij bij zijn ' Sarah'. Zo lang het duurt dan toch. Een eerstejaars als vriendin hebben is nu eenmaal niet gemakkelijk. Alleen kunnen we beiden wel wat plezier aan haar beleven.

Na de frietjes en nog een twee lange douche besluit ik om vroeg in bed te kruipen. Shane hoor ik een paar minuten later de trap opkomen naar zijn kamer. Morgen zal ik hem wel eens vragen wat hij vandaag gedaan heeft. Details, details, details. Zelfs al zijn ze té goor om te weten.

Al snel beland ik in een droom. Voor de zoveelste keer weer over een meisje. Deze keer probeer ik haar te redden uit handen van een andere man. Ik schiet een paar keer en net als het meisje naar me toekomt en me zegt hoe dankbaar ze me wel niet is schrik ik wakker. Mijn hoofd botst tegen een pan, die boven het bed hangt. Een buil ontstaat op mijn hoofd.

Wie? Hoe? Wat? Waarom? Veel vragen komen in me op. Ik stap uit het bed, met mijn handen op mijn buil. Zo snel als ik eruit stapte, zo snel lig ik terug op de grond. Er is iets op de grond gesmeerd en ik glij erover uit. Er pijnscheut gaat door mijn rug heen en ik vloek een paar keer. Net op dat moment hoor ik gelach vanuit de gang horen. Voetstappen op de trap.

Zo snel ik kan ren ik achter de persoon/personen aan. Ze lopen op een paar meter voor mij. In de woonkamer pak ik een schoen en gooi die naar voor. Ik tref doel. Een meisje valt op de grond en ik blijf boven haar staan. " Zo zo ... waar denk jij naartoe te gaan? "


A/N: Volgens mij heeft iedereen al door wie dat meisje is. Denk maar terug aan het laatste hoofdstuk ;) 

Vote/Comment/Follow

Undercover Agents [Book 1/2/3]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu