8. Brooke
" Brooke " schreeuwt Sarah door ons hele appartement. Ik sta net onder de douche en rol met mijn ogen voor ik terug schreeuw. " Sarah! " Iets originelers vond ik niet. Snel draai ik de knop uit en sla een handdoek om me heen. " wat is het probleem? " zeg ik als ik haar voor mijn neus zie staan als ik de badkamer uitloop. " blijkbaar geeft een laatstejaar een feestje op zijn kamer en via via via weet ik ook waar " Ik rol met mijn ogen en loop langs haar heen naar mijn slaapkamer. Daar pak ik wat kleren uit de kast.
Sarah is altijd al diegene geweest die alles wist: wie een feestje gaf, wie samen was met wie en wie niet meer samen was met wie. De grote rodeltante van de school. Als je iets moest weten moest je bij haar zijn. Blijkbaar heeft ze die gewoonte nog steeds niet afgeleerd ...
" En waarom zou ik dat moeten weten? " vraag ik haar. Nu is zij het die met haar ogen rolt. Ik loop terug langs haar heen naar de badkamer. De deur sla ik voor haar neus dicht. De vorige keer liep ze gewoon met me mee zonder iets te zeggen. " Ik wil er naartoe gaan. De belangrijkste agenten van de school zullen daar zijn en we kunnen meteen een goede indruk maken "
Alsof ik dat nog niet verwacht had. " En dat op onze eerste avond hier? Dat zal zeker een goede indruk zijn " mompel ik. Ze heeft het toch gehoord, want ik hoor ze kreunen aan de andere kant van de deur. " Dan ga ik wel alleen " Stiller wordende voetstappen vertellen me dat ze weg is. " Oke, ik ga wel mee " Als er nog iets is dat je niet moet doen is Sarah alleen naar een feestje sturen. Dan komt ze altijd zo zat als een patat terug thuis en herinnert zich niets meer van de avond.
Ik hoor een enthousiast geluidje en daar klopt ze wild op de badkamerdeur. Ik, nog steeds maar half aangekleed, doe dan toch de deur open. " Hier, ik heb al kleren voor je uitgezocht " Zucht ... Ik pak ze dan toch aan en maak me dan maar klaar. " Beloof me wel dat we niet de hele nacht gaan, oke?! " Ze mompelt iets tegen me, waarschijnlijk ' ik beloof niets '.
Exact om 23 uur, het uur dat het feestje begint, komen we aan bij het appartement. " moeten we gewoon kloppen? "vraagt Sarah aan mij. Hoe zou ik dat nu moeten weten. Uiteindelijk kloppen we toch aan en doet iemand open. Een laatstejaar, ik herken hem nog van vanmiddag toen hij in die lijn stond. " goeieavond dames, wat kan ik voor jullie doen? " Hij kijkt van Sarah naar mij en weer terug. Zoekend naar wie van ons het meeste aandacht verdient. Zijn blik blijft bij Sarah hangen en dat laat me weten dat hij zijn keuze gemaakt heeft.
" Wij komen voor het feestje " Ze zet weer haar grote glimlach op en wonder boven wonder worden we binnengelaten. " Hoe heten jullie, mooie dames? " vraagt hij aan ons. We krijgen ondertussen beiden een glas alcohol in onze handen gedrukt. Nadat we onze naam gezegd hebben zegt hij de zijne: " ik ben shane "
A/N: Vote/Comment/Follow
JE LEEST
Undercover Agents [Book 1/2/3]
General Fictionhoogste ranking: #1 op 13/02/2016 Agent 033 en 059, beter gezegd Brooke en Justin, worden uitgekozen voor een speciale missie. Ze moeten een criminele organisatie proberen oprollen. Als het van de twee afhing, dan zouden ze het liefst uit elkaars b...