1. Justin

1.6K 69 2
                                    

1. Justin

Een zoveelste dag in het trainingscentrum. Ik zit ondertussen al in mijn derde en laatste jaar. Na een studie voor gewone agent kan je in de undercover afdeling aan. Precies zoals ik gedaan heb. Op mijn 22ste ben ik begonnen. Ondertussen ben ik al 25. Eén van de oudste eigenlijk, want ik zit in het laatste jaar. Bijna kan ik beginnen aan het echte werk. Hetzelfde zoals mijn vader altijd deed.

Ik laat het scheermesje over mijn wang gaan terwijl mijn gedachten kort naar mijn vader gaan. Hij heeft het alleen nooit kunnen meemaken. Hij is 3 jaar geleden gestorven tijdens een ' werkongeval'. Ik weet wel beter. Hij had de missie verprutst en moest dat met zijn leven bekopen. Shit. Een straaltje bloed loopt over mijn wang en ik pak een doekje om het weg te vegen.

Of ik dit nu voor hem doe? Nee, ik doe het voor mezelf. Sinds die dag 17 jaar geleden weet ik al dat dit is wat ik wil doen. En ik wil tonen dat ik beter ben dan hem. Ik ga het niet verprutsen zoals hij deed! Ik word de beste. Nadat al het scheerschuim van mijn wang is, trek ik een wit shirt aan en verlaat de kamer.

" hey Justin " Het meisje naast me in de rij voor het ontbijt kijkt me aan. Echt iedereen kent mijn naam. De vrouwen omdat ik nu eenmaal de knapste ben. Het lijkt soms wel of ze een lijstje hebben met wie me vandaag weer eens mag hebben. Alleen beslis ik daar zelf over. Toch volg ik meestal wel die lijstje, omdat dat het makkelijker voor mij maakt. En de jongens? Ik pik hun vrouwen in. Jaloezie noemen ze zoiets. Niet dat ik het erg vind.

Ik mompel een hallo en leg dan wat op mijn plateau, voor ik naar mijn gebruikelijke plaats schuif. Ieder jaar heeft een aparte kant in het centrum. De laatstejaars zitten in het midden, gewoon centraal. Vandaag komen de nieuwelingen. Toppie. Ze kennen ons allemaal nog niet dus kunnen we grappen met hen uithalen. En een paar nieuwe prooien voor de meester.


A/N: Vote/Comment/Follow

Undercover Agents [Book 1/2/3]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu