Hoofdstuk 13

3.2K 139 5
                                    

~ Hoofdstuk 13 ~

[Brooke]
We waren die avond vroeg gaan slapen. Justin had nauwelijks nog iets gezegd. Ook deze ochtend bijna niet. Enkel een goeiemorgen. " Justin? Ben je nog steeds boos? Ik heb toch sorry gezegd. " Ik kruis mijn armen en kijk hem aan. Hij moet niet denken dat hij de hele tijd zo moet doen. " ik ben niet boos, ik denk alleen na " Mijn wenkbrauwen schieten omhoog. " ow oke dan " zeg ik zacht en ga in de zetel zitten. " wat wil hij eigenlijk van je? Sex of omdat hij mijn hoofd niet kan zien?" Justin loopt achter me aan, terwijl hij deze vraag stelt. Ik heb er geen antwoord op. Vooral dat eerste denk ik. " ik zou wel meer te weten komen over hun wereld als ik wat meer contact zou kunnen hebben met hem " mompel ik denkend. " Wat?! Haal dat maar uit je hoofd! " Ik schrik op. Had hij dat echt gehoord? Oeps. " geef nu toe dat het een goed plan is. Ik kan subtiel vragen stellen aan hem en zo ... " Ik voel Justins woede. Hij gaat nooit instemmen met dit plan. " ik denk er nog niet aan. " Hij zet zich op het salontafeltje en pakt mijn handen vast. " wat als hij dingen doet die je niet wilt? " Ik denk even na. Wat zou ik dan doen ? " dan duw ik mijn knie in zijn gevoelige plek " lach ik. Ook Justin kan het niet laten om te grinniken. " ik kan echt voor mezelf zorgen. Maar ik zal een mes meenemen als je dat liever hebt " zeg ik en knijp in zijn handen. Hij knikt en drukt een kus op mijn mond. " oke, van mij mag je. Ik zal je toch niet kunnen overtuigen van de nadelen van dit plan "zegt hij. Hij klinkt toch nog wat bezorgd. " En ik ga echt geen gevoelens voor hem krijgen. Maak je daarover maar geen zorgen. Mijn hele hart is van jou " zeg ik terwijl ik op zijn schoot ga zitten. Hij glimlacht naar me en ik geef hem opnieuw een kus.

[Justin]
Brooke maakt zich klaar om naar Taylor te gaan. Ik maak me nog steeds zorgen. " je hebt een mes mee?" Vraag ik haar. Ik sta tegen een muur aangeleund. Ze doet haar broekspijp wat omhoog zodat ik het mes zie zitten. " ik heb ook pepperspray in mijn handtas zitten dus ik ben zo veilig als maar kan zijn " Ze komt naar me toe en legt haar armen rond me heen. " Ik blijf niet te lang weg. Een uurtje maximum. Zo niet, dan bel je me. " zegt ze. Ik knik kort en geef haar een lange kus. Een beetje tijd rekken. " dan ga ik maar. Hoe sneller ik weg ben, des te sneller ben ik terug " zegt ze. Ik loop mee naar de deur en laat haar buiten. " doe alsjeblieft voorzichtig. " Ze knikt en schenkt me nog een glimlach voor ze naar buiten loopt.

[Brooke]
Ik zucht even voor ik op de deurbel druk en zet dan een glimlach op. Meteen hoor ik wat voetstappen en word de deur opengedaan. Ja, hij is het. Hij kijkt me met een grijns aan en leunt tegen de deurpost. " zo zo ... waar heb ik je bezoekje aan te danken?" Vraagt hij me. Ik draai met mijn vinger wat krulletjes in een haarlok. " ik zou hier eigenlijk niet moeten zijn " zeg ik zacht en werp een blik op mijn huis. " hij denkt dat ik even een wandeling ga maken. " ga ik verder. Taylor's grijns is alleen nog maar breder geworden. " kom dan maar vlug binnen. Mijn ouders zijn toch niet thuis " zegt hij en laat me binnen. Ik kijk even kort rond. " laten we maar naar boven gaan. Daar praat het makkelijker " Hij knipoogt naar me en loop al naar de trap. Nu begin ik me toch wat zenuwachtig te voelen!
Ik loop achter hem aan naar boven. Toen we, Justin en ik, hier waren voor het feest een paar dagen geleden hadden we in alle kamers gekeken. Ik weet dus meteen naar welke kamer hij gaat en ik weet ook precies hoe hij eruit ziet. Hij laat me binnen en ik ga op het bed zitten terwijl hij de deur sluit. Hij komt al snel naast me zitten op het bed. Alhoewel, liggen is een beter woord. " dus ... ik vraag je nog eens, waaraan heb ik dit bezoek te danken?" De grijns blijft op zijn gezicht staan. De hele tijd al. " nou. Ik heb eens nadacht over ... jeweetwel. Ik zie Justin echt graag maar een andere, geheime relatie is niet echt een probleem voor mij. Alleen mag hij er nooit achter komen. " leg ik uit. Hij knikt langzaam als teken dat hij het verstaan heeft. " ik versta het. Je hebt nog wat schuldgevoelens. Nou, dan beginnen we langzaam hé " Hij legt zijn hand om mijn been en respecteert verder de afstand tussen ons twee. Ik had nooit gedacht dat hij nog zo vriendelijk zou zijn. Zeker niet na die actie in de keuken. Ik voel me alleen al vies en bang door eraan te denken.

Een uur later

[Justin]
Stipt een uur later komt Brooke terug binnen. Ik stond in de keuken toen ik haar de deur hoorde dichtslaan en ik ging meteen naar haar toe. " en? Hij heeft je toch geen pijn gedaan hé" Ik sla mijn armen rond haar heen en trek haar dicht tegen me aan. " hij was liever dan ik gedacht had. Dave en Lisa waren niet huis en we hebben gewoon wat gepraat. Over mijn en zijn leven. Ik weet alleen waar hij van houdt, meer nog niet maar dat komt wel. " Ze kijkt me aan en ik druk een kus op haar lippen. " gelukkig. Anders had ik de boze echtgenoot moeten spelen " grap ik. Eerder een nerveuze grap, want het kan altijd nog zijn dat dit gebeurd! " Ik ga me even douchen " zegt ze en rent de trap al op. Ik kijk haar na en zet me in de zetel. Gelukkig is het deze keer goed afgelopen.

[Brooke]
De rest van de dag was niet zo speciaal. Justin en ik hadden wat in de tuin gewerkt en waren 's avonds naar de film geweest, de nieuwe fast en the furious. Echt een geweldige film! Daarna waren we iets gaan eten in een restaurantje. Super romantisch allemaal. Precies een tweede date!

" wat kijk je?" Ik loop naar Justin toe die in de zetel naar een film zit te kijken. " een actiefilm. Niets speciaals, hij is niet zo goed " Hij slaat zijn arm rond me heen en ik leg me tegen zijn borst. " dan heb je wel even tijd voor me " vraag ik zacht en kijk hem met een glimlach aan. Binnen de seconde heb ik zijn aandacht. " waaraan had je gedacht? " vraagt hij me. Ik doe alsof ik nadenk. Daardoor word ik op zijn schoot getrokken en krijg ik een kus in mijn nek. " Heb je ... met Taylor gekust vandaag?" Ik brom even als ik deze vraag hoor. " niet dat ik je niet vertrouw ofzo maar ik ... nouja ik hou er niet van om mijn meisje te delen " Ik hou mijn hoofd even schuin. " je hoeft me ook niet te delen. We praten alleen en ja. Misschien kan het zijn dat er gekust wordt maar speciaal voor jou zal ik daarna mijn tanden poetsen " We grinniken alle twee en ik ga van zijn schoot. " ik ga naar boven. " zeg ik en ren naar de trap. " kom je ook, leukerd " Ik hoor gelach en ren de trap op, naar de slaapkamer. " Ik kom al!" schreeuwt hij. Ik sprint de slaapkamer in, maar hij is sneller en duwt me op het bed. We lachen allebei,vooral als hij me kietelt. Na enkele smeekbeden laat hij me los en liggen we in mekaars armen. Toen ik aan deze missie begon had ik nooit gedacht dat ik hier zo zou liggen. Eigenlijk heeft het lot ons samengebracht. Misschien hadden ze iemand anders kunnen kiezen en zat hij of ik hier met iemand anders. Ik kijk op en merk dat hij in slaap is gevallen. Ik trek het deken over ons heen, druk een kus op zijn wang en leg me terug neer. " slaapwel schat " zeg ik geeuwend, voor ik zelf ook in slaap val.

~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bedankt iedereen die dit verhaal leest of stemt. Het is geweldig om stemmen te krijgen terwijl je een nieuw stuk schrijft. Dat geef me alleen nog maar meer zin om te schrijven. Daarom ook een iets langer stukje.

Opmerkingen en schrijffouten hoor ik graag. Vragen zijn ook altijd welkom.

Undercover Agents [Book 1/2/3]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu