Hoofdstuk 59

1.6K 59 5
                                    

* Hoofdstuk 59 * 

[Brooke]

Aangekomen in het hoteletje brengt Justin onze koffers naar boven. Ik bekijk ondertussen de leuke productjes die in de badkamer liggen. Shampoo, bodylotion, zelfs scheermesjes. Zou het opvallen als we dat meenemen?

Justin rolt de laatste koffer in de kamer als ik de badkamer uitkom. " Heb je al plannen voor de komende uren of kan ik nog even een dutje doen? " Hij laat zich op het bed vallen en kijkt me met een pruillip aan.

" een dutje? De enige die hier mag dutten ben ik. " Ik wijs met mijn wijsvinger naar mijn buik en steek daarna mijn tong naar hem uit. Hij laat een verslagen kreun en zet zich rechter. " maar ik zal genadig met je zijn. Jij mag kiezen uit mijn grote lijst met geplande uitstapjes "

Ik zet een paar stappen naar het bureau en gooi een bundel papieren naar hem toe. Zodra ze naast hem op het bed vallen kijkt hij er met grote ogen naar. Ja, ik heb mijn huiswerk gemaakt! De laatste paar weken ben ik het huis niet uit geweest, ik moest iets doen. 

Ik ga me vlug opfrissen in de badkamer en laat Justin achter om onze uitstap te plannen. Als ik terugkom ligt de papieren bundel over zijn gezicht. " Zeg me nu alsjeblieft niet dat hij aan het slapen is " mompel ik tegen mezelf. Ik loop naar het bed en schud aan zijn schouder, waardoor hij bijna recht springt. Daarna staat er een schuldige blik in zijn ogen. " voor je iets zegt, ik heb al gekozen "

Hij bladert door de bundel en schuift hem naar me toe, als hij de juiste pagina gevonden heeft. Een foto van een bootje. " er is een meer in de buurt. " begint hij. " Het heeft veel voordelen. 1, we kunnen beiden een dutje doen in het zonnetje. 2, We kunnen zelf kiezen waar we naartoe varen op het meer en 3 ... " Ik trek een wenkbrauw op, in afwachting van zijn nummer drie. " Het spijt me maar er is geen nummer 3 " mompelt hij. 

Hoofdschudden pak ik mijn spullen bij elkaar. Ik moet sowieso een bikini aandoen, iets wat ik nu liever niet doe. Iedereen staart zo al genoeg naar mijn buik. Daarvoor hoef ik zelfs al geen bikini aan te doen. Aan Justin's blik te zien zal ik er niet onderuit kunnen. 

Na de lange autorit van gisteren heb ik vandaag echt geen zin om lang in de auto te zitten. Gelukkig heeft Justin daar rekening mee gehouden toen hij de uitstap uitkoos. Het is maar 5 minuten rijden. Perfect dus. Een tweede perfect iets aan deze uitstap is dat er weinig volk is. Het valt me meteen op als ik uit de auto stap. Justin heeft meteen mijn enthousiasme door.

" je weet toch wel dat je nu geen enkele reden meer hebt om je bikini niet aan te doen hé " Een glimlach siert zijn gezicht en ik geef hem een duw in zijn zij met mijn elleboog. " zwijg maar jij " Lachend loopt hij naast me en koopt een kaartje voor één van de bootjes. Ook die ligt niet ver van ons, zodat ik zo min mogelijk stappen moet zetten. Ik ben nog steeds moe van gisteren én de autorit.

Eerst gooit hij de spullen in het bootje voor hij me aan boort helpt. Hij gaat achter het stuur zitten en start de motor, terwijl ik me voor hem op één van de zitjes zet. Een beetje aan het kleurtje werken. Ik heb veel te veel binnen gezeten. Vooral omdat Justin vaak weg was, dingen regelen of iets voor zijn leerlingen, én ik vergat vaak 's morgens te vragen om de paraplu te zetten. 

Middenin het meertje stopt hij de motor en komt naast me zitten op de zitjes. " nu kunnen we echt beginnen genieten " zegt hij. Hij sluit zijn ogen, voor hij zijn zonnebril opzet. Ik maak van het moment gebruik om wat water op hem te spetteren. Hij vloekt en verschuift de bril wat op zijn neus, zodat hij me over de rand kan aankijken. " en waar was dat goed voor? " vraagt hij me. Ik haal mijn schouders op,terwijl ik zeg: " ik vond het gewoon leuk " Zijn mondhoeken krullen omhoog en meteen weet ik waarom. Hij begint water op mij te spetteren en voor ik het weet is mijn jurkje kletsnat. Oh, hier gaat hij spijt van krijgen! Het water-gevecht is begonnen!

------------------------------------------------------------------------------

A/N: De huwelijksreis is begonnen :)

Bovenaan een foto van het bootje.

8k views door dit hoofdstuk? :D 

Vote/Comment/Follow

Undercover Agents [Book 1/2/3]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu