5. Justin

1.4K 71 3
                                    

5. Justin

De eerste nieuwelingen stromen al toe, dus staan we recht van het bankje en lopen we naar de anderen. Die zitten zich snel nog toonbaar te maken. Minstens 10 verschillende deo-geuren zweven rond en laten mijn neus kriebelen. " verdomme " brom ik en loop snel naar de andere kant, met Shane achter me aan.

Vanaf daar bekijk ik de nieuwe lichting. Nu zijn het er een vijftig-tal maar hier wordt nog in geschift. Deze week krijgen ze verschillende proeven, zowel mentaal als fysiek. Slagen ze niet voor een test dan wordt hen meteen de deur gewezen. Geloof me, die testen zijn niet om mee te lachen. Ik stond zelf bijna op het punt om te vertrekken. Mijn kennisproef was niet zo goed. Maar ja, erdoor is erdoor. En tot nu toe heeft geen van de trainers al spijt gehad van mijn verblijf hier.

Van de 70 van mijn lichting zijn we nu nog met maar 15. Gelukkig mochten Shane en ik allebei blijven. Alleen zou het hier wat saai worden, want de meesten proberen zich echt uit te sloven. Maar als je zoveel talent hebt als mij dan geeft dat niet natuurlijk.

Ze blijven toestromen en ik rol even met mijn ogen als ze alles in zich beginnen op te nemen. Wat hadden ze verwacht? Dat ze eerst wat tijd gingen krijgen om aan alles te wennen? Die tijd is allang voorbij toen ze de oprit hier opreden.

De directeur stapt naar voor en begint aan zijn jaarlijkse toespraak. Het is altijd dezelfde: blij dat jullie er zijn, dan wat uitleg over de proeven en dan legt hij uit waarom ze nu net naar hier moesten komen. Wij staan ondertussen al mooi op een rijtje, met onze handen achter onze rug. 5 minuten per jaar kan ik ze wel gehoorzamen. Nu nog maar 3 om precies te zijn.

Hij roept één voor één onze namen af. Eigenlijk onze agenten naam. " Agent 059 " Ik trek een mondhoek omhoog bij het horen van mijn naam en kijk de menigte even rond. " Deze laatstejaars gaan jullie een voorproefje geven want jullie mogen verwachten " En nu begint mijn grote moment. We hadden al een paar weken dingen gepland en we zouden een gevecht houden.

Nick en ik zijn de beste vechters. Daarom had onze trainer ons twee uitgekozen voor het gevecht. Niet dat ik dat erg vind. Nick verdient een paar klappen om zijn oren. We gaan beiden tegenover elkaar staan, schudden elkaar de hand en gaan dan in onze positief staan.


A/N: Vote/Comment/Follow

Undercover Agents [Book 1/2/3]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu