Ohayo!
Jest to ważna informacja i chciałabym by każdy ją przeczytał(lub chociaż większość)
Nie zawieszam książki spokojnie, tylko potrzebuje jeszcze trochę czasu by napisać rozdział. Bo właśnie co wróciłam z wakacji
To tak w zeszłym rozdziale napisałam, że w kolejnym podam wam informację odnośnie kolejnej książki po tej.
I stwierdziłam by nie robić syfu w rozdziale będzie tutaj(nominację za którą jeszcze raz bardzo dziękuję przeniosę do "Nominacji"
by wszystkie były W tym samym miejscu.○●☆○●☆○●☆○●☆
To tak pierwszą propozycją jest
Siren《Aether x Xiao》
Okładka: Niestety brak, więc jeśli ktoś znalazłby czas i chęci to mógłby zrobić.
Opis: Przygarnęła mnie królowa matka i jej córki oraz poddani. Po pierwszym tygodniu czułem się jak w domu, jednak z czasem nie było już tak kolorowo.
Dnia trzydziestego czerwca królowa matka pokazała mi nasze prawdziwe oblicze. Razem z nią jak i siostrami wydostaliśmy się na powierzchnię niedaleko łódki rybaków.
I wtedy dowiedziałem się, że moim zadaniem jest uwodzić rybaków i po pewnym czasie zjadać ich.
𝐽𝑒𝑠𝑡𝑒𝑚 𝑆𝑖𝑟𝑒𝑛𝑒𝑚.
Rozdziały: Informacja, Prolog, pierwszy i połowa drugiego.
○●☆○●☆○●☆○●☆
Druga propozycja to
"Życie nie jest takie złe Xiao.. "
Okładka: Niby jest ale no
Albo
Opis: - Masz kogoś ważnego w swoim życiu?
- Po co znowu tutaj Pani przyszła?
- Żeby tobie pomóc
- Dla mnie nie ma już nadzieiXiao, szesnastoletni chłopak po drugiej próbie samobójczej wylądował w szpitalu psychiatrycznym. Dla niego życie jest jedną wielką męczarnią, każda otaczającą osoba działa mu na nerwy co skutkuje brakiem znajomych i przyjaciół.
Po pewnym czasie wychodzi z "kolejnej męczarni". Oczywiście jest bardziej pilnowany przez swojego ojca, milionera, który nie może pogodzić się z faktem, że jego syn jest beznadziejny.
Jednak życie zaczyna mu się zmieniać. Na gorsze czy też na złe?
*
W skrócie to jest to depresjaRozdziały: pierwszy, drugi i prawie cały trzeci
○●☆○●☆○●☆○●☆
To tak teraz zaczyna się głosowanie
1(Siren)
-----> \___/ <-----
2.(Życie nie jest takie złe Xiao)
-----> \___/<-----
○●☆○●☆○●☆
Możecie głosować co chcecie pierwsze :)
Miłego dnia/wieczoru/nocy♡
CZYTASZ
"Możesz wszystko" |Xiao x Aether|☆|
RomanceXiao jest cichym chłopakiem ze ślicznym głosem. Uwielbia śpiewać, sprawia mu to radość. Jednak boi się zrobić krok do przodu i pójść na jakiekolwiek przesłuchania bądź konkurs. Do czasu kiedy jego talentu nie odkryje pewien nowy z jego klasy ○ Akcja...