Usai legalisir ijazah beres, kini Ghina dan bapaknya tengah berada di Desa membuat surat keterangan dari desa untuk persyaratan membuat SKCK."Ada yang bisa dibantu? Ini teh neng Ghina ya?" tanya pak Agus pengurus Desa sekaligus tetangganya Ghina.
"Eh muhun pak, Ghina bade ngadamel surat keterangan desa kanggo persyaratan SKCK," jawab Ghina seraya tersenyum.
"Oh siap, minta KTP nya neng!" Pinta Pak Agus melayani.
"Oh, ini ada pak," ucap Ghina memberikan KTP.
"Mau ngelamar kerja kemana neng? tanya pak Agus sambil mengetik.
"Saleresna mah Ghina tos damel pak, ieu mah kanggo ngalengkapan persyaratan damelna," balas Ghina menjelaskan.
"Oh kitu, emang damel dimana neng?" tanyanya lagi penasaran.
"Di Panwas pak,"
"Oh, Panwaslu kecamatan Cilawu neng? Emangna atos mulai perekrutan?" tanya pak Agus memastikan.
"Muhun atos pak, nembe-an ieu ge, aktifna awal Januari."
"Oh kitu? Bapak mah nembe terang, kumargi September pemilihan Bupati na nya neng?"
"Muhun pak, saurna kaping 23 September." Ucap Ghina sedikit memberi informasi.
"Oh muhun tuh pami kitu mah neng, hatur nuhun infona, oh ieu suratna atos janten, mangga cek heula, bilih aya kalepatan!" titahnya pelan sambil menyodorkan selembar kertas tersebut.
" Muhun pak, atos leres," ucap Ghina sambil mengecek lembaran kertas.
"Hatur nuhun nya pak, ieu Aya sakedik kanggo bapak," ucap Ghina menyodorkan amplop.
"yeh, te kedah neng ... te kedah, ieu mah da atos tugas Bapak, kanggo neng wae, sawios!" tolak pak Agus
"Ih wios pak, Ghina ge ikhlas, hatur nuhun ieu oge tos di damelkeun," ujar Ghina setengah maksa menyodorkan amplop tersebut.
"Duh, sawios padahalmah, pami kitu mah ku Bapak ditampi atuh nya neng, hatur nuhun," ucap pak Agus akhirnya menerima.
KAMU SEDANG MEMBACA
ALIANSI
Random"Susah ya kalo sudah terikat, tapi hati menjalankan dengan berat🍂" Hembusan nafas kasar Ghina memenuhi ruangan pekik yang berukuran lumayan besar ini, bangunan tua yang tak ramai penghuni ini sudah dikontrak 2 bulan yang lalu oleh salah satu inst...