Merhaba sevgilim,
Umutlarımı solduran düşüncelerimin esiri olduğum bu gecede, her şey eksilmeye başladı. İnançlarım, duygularım ve göz pınarlarımın ışıldayan parıltıları... Sana bu ölgün gözlerle bakmak beni suçlu hissettiriyor artık. Hayal ettiğin son bu değildi biliyorum ama emin ol, benim içinde bu değildi. Hak etmediğimiz sonları yaşamaktan çok yorulduğumuzu da biliyorum. Hayatının en büyük yanılgısı olduğum için en başta senden özür dilerim. Sen gerçekten bir perisin Wooyoung. Etrafındaki insanlara yardım etmekten mutluluk duyan bir peri gibisin. Sana her zaman minnettar kalacağımı bilmeni isterim, benim güzel peri masalım. Aynı zamanda ellerimi tuttuğun her anda kendimi daha güçlü hissettiğim için ve elimi bırakmadığın için de... Seni takip ettiğim ilk gecede kendime bir söz vermiştim. Seni koruyacağıma hem de hayatımızın sonuna kadar seni koruyacağıma söz vermiştim. Fakat sözümü tutamayacağım için özür dilerim bir kez daha. Seni hak etmediğimi biliyordum Wooyoung fakat yine de senin okyanusunda gezintiye çıkmak istemişti bu gönül. Sende yanmak, sende yaşamak ve imkansızı gerçekleştirmek istemiştim. Sana öyle bir tutulmuştum ki, her şeyden bu denli korkarken hem de... Aşık olmayı bırak yaşamaktan bile korkup kaçmıştım her defasında. Şimdi olduğu gibi tıpkı. Lakin seninle birlikte tamamen aşka ve yaşamaya esir olmuştum. Bu tıpkı yağmurdan kaçarken doluya tutulmak gibiydi. Neyseki ardından duyduğum toprak kokusunun rahatlığıyla o yağmurda ıslanmaya ikna olmuştum. Duyguların beni hapsettiği bu dipsiz karanlıktan kurtulmaya ihtiyacım vardı. Beni kurtarmıştın Young. Fakat ben yalancı çobanım. Her şeye rağmen yalan söyledim sana. Kimse anlayamaz diyordum hep ama beni en çok sen anlamıştın. Ve beni hep mükemmel hissettirmiştin.
Uyku perim, ben çok yalnızdım. Sonra seni gördüm ansızın çiçekli bahçede. Bahçedeki en güzel çiçektin benim için. İlk kez kapıma geldiğinde yana yakıla seninle konuşmak istesem de düğümlenen dilim buna engel olmuştu. Bir de sen çok güzeldin Wooyoung. Sanki konuşmakta güçlük çekemiyormuşum gibi aynı zamanda güzelliğin de bağlamıştı tüm uzuvlarımı. Gözlerine bakmak hem içimi cayır cayır yakarken hem de nasıl yaşadığımı hissettirebilirdi bana? Bu nasıl mümkün olabilirdi? Gözlerinin sonsuz parıltısında kendimi kaybetmeyi ummuştum her bakışında. Sonra kokunu aldım. Bana çok sevdiğim bir şarkının ezgisini hatırlatmıştı. Her içime çekişimde tekrar tekrar o çalmıştı hafızamda. Ve o ezgi senin sesin, senin sesinse en sevdiğim şarkı olmuştu. Sen benim söyleyemediğim her sözüm, akıtamadığım her göz yaşımdın. Ruhuma yaşam tohumları serpen uyku perim, her zaman benimle olacağına inandım ve seni sevdiğimi kendime itiraf ettim.
Hatırlar mısın bilmem ama bana bir şiir okumuştun birlikte uyuduğumuz bir gece. Şimdi ben de sana ithaf ediyorum şiirin birkaç dizesini. Gökteki yıldızlar sönse bile sendeki güzellik ve canlılık sönmeyecek hiçbir zaman. Sen her zaman parıldamaya devam edeceksin. Lakin ben şimdi bir yıldız misali kayacağım aranızdan. Kederin ağına takılan balıklar çırpına çırpına ölürler Wooyoung. Anladım ki benim fırtınalara tahammülüm yok, ben uykulu ve uyuşuk huzura alışmışım. Bu yüzden yaşamak zorlu bir görev gibiydi benim için bu yangın yerinde. Bu yüzden hep çıkış yolu aradım. Kanadı kırık kuşu özgürlüğüne kavuşturmak istedim. Ve kendimi senin kafesine kilitledim. Yemin ederim ki, kendimi senin küçük kafesine kilitlemek çok iyi hissettirmişti. Biliyorum, senin de yaraların var minik kuş; senin de sarılmaya, okşanmaya ihtiyacın var. Lakin ben kendime dahi yetemiyorum, sana iyi gelemiyorum, gittikçe batıyorum... Ruhumdaki çiçeklerin ölmesine izin verdiğim için özür dilerim. Onları yaşatacağıma söz vermiştim. Fakat sen sakın öldürme güzel çiçeklerini, onlar biziz sevgilim. Hayat sana karşı acımasız oldu fakat sen yılmayacaksın biliyorum, yıkılmayacaksın. Senin çiçeklerin hiç solmayacak, sen her zaman benim parlayacak ışığım olacaksın.
Şimdi o kadar pişmanım ki, en başında beni umursamamanı isterdim. Bu çirkin benliğime bulaşmamanı isterdim. Sana kötü şeyler yaşatan hayattan da hep nefret ettim. Fakat şimdi en kötüsünü ben yaşattım sana değil mi? Benim güçsüz kollarım ölü bir bedeni taşımıştı, aynısını senin yaşamaman için her şeyimi verdim Young. Gitmemek için direndim her doğan güneşte, şarkılarını dinlediğim her gecede. Lakin artık aklının bende kalmasını istemiyorum ben. Lütfen gözlerini kapat ve huzurlu uykuna dal bundan sonra. Sen her zaman mutluluğu hak ediyorsun. Şimdi belki de bunları okudukça çok ağlıyorsundur ama lütfen bu son olsun olur mu? Son ağlayışın, son hıçkırığın olsun uyku perim. Ve son olarak senden tek bir ricam kaldı. Tahmin edebilmişsindir. Haneul... Benim güvenli limanım, ona bir tek sen sahip çıkabilir ve koruyup kollayabilirsin. Beni hiç yanıltmadın sen, bundan sonra da ona benim yapamadığım abiliği yapacağına eminim.
Sana her şey için bir kez daha teşekkür ederim papatyam, beni her zaman evimde hissettirdiğin ve evime götürdüğün için. Bana yaptığın tüm her şey için teşekkür ederim. Lütfen beni affet olur mu? Ben annemin yanına gidiyorum. Biz çok ayrı kaldık, hiç alışık değildik böyle. Kendine dikkat et ve öğünlerini atlama sakın, bir yerlerde seni izleyen sevdiğin olacak hep.
Hoşça kal benim hiç solmayacak çiçeğim, seni seviyorum.
-Seni kendinden bile çok seven sevgilin, CHOİ San
***
Mektubu katlayıp gözyaşları içinde elimde tuttum sımsıkı. Karşımda ucu bucağı olmayan, sonsuz denize baktım. Seni unutmaya çalışmak ne mümkündü. Ben seni ölene kadar derimin altında taşıyacağıma söz vermiştim bir kere. Senin o güzel canın hiç sıkılmasın Choi San, ben bir kez de senin için yaşamayı göze alırım. Çok yorulurum ama bir gün gelir, seni görürüm. Ve tüm yorgunluğum gider. Hayat senin için de bir kez daha yaşamaya değer. Sen bende hep güzel kalacaksın, sen benim için hiç solmayacak aşkım olarak kalacaksın.
----
Sandman defteri de burda kapanmış oldu. Şimdiye kadar Sandman'le çıktığım bu yolda bana destek olduğunuz ve beni motive ettiğiniz, karakterleri her ne olursa olsun çok sevdiğiniz için teşekkür ederim. Lütfen kimse soldurmasın çiçeklerini, hayat ne olursa olsun bizim karşımıza güzelliklerle çıkmaya devam edecek. Sizi seviyorum, başka kurgularda görüşmek üzere çiçeklerimm<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sandman | woosan ✓
Fanfiction𝑅𝑢ℎ𝑢𝑚𝑑𝑎𝑘𝑖 𝑐̧𝑖𝑐̧𝑒𝑘𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛 𝑜̈𝑙𝑚𝑒𝑠𝑖𝑛𝑒 𝑖𝑧𝑖𝑛 𝑣𝑒𝑟𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑚 𝑖𝑐̧𝑖𝑛 𝑜̈𝑧𝑢̈𝑟 𝑑𝑖𝑙𝑒𝑟𝑖𝑚. 𝑂𝑛𝑙𝑎𝑟ı 𝑦𝑎𝑠̧𝑎𝑡𝑎𝑐𝑎𝑔̆ı𝑚𝑎 𝑠𝑜̈𝑧 𝑣𝑒𝑟𝑚𝑖𝑠̧𝑡𝑖𝑚. 𝐹𝑎𝑘𝑎𝑡 𝑠𝑒𝑛 𝑠𝑎𝑘ı𝑛 𝑜̈𝑙𝑑𝑢̈𝑟𝑚𝑒 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙 𝑐...