Yazar Notu

54 8 20
                                    


Öncelikle hikayeyi yayımlama sürecimde bana destek olan, yorumlarını eksik etmeyen herkese çok teşekkür ederim. Gerçekten şurda bu hikayeyi okuyan üç beş kişi olmasa asla sonunu getiremezdim. Bazen getirmek istemediğim sıkıldığım zamanlar oldu. fakat ne zaman öyle hissetsem bir yorumla kendimi toparlayıp yazmaya devam ettim. 

hikayenin kurgusuna gelecek olursak aslında bu kurgu çok düşünülmüş bir kurgu değildi. evet çok emek harcadım, neredeyse bir yıl boyunca yazıyordum. fakat çoğunluk olarak benim kendi hayatımı yansıttığım bir kurguydu, itiraf ediyorum. tabii ki ekleme yaptığım çok olay oldu. fakat genel olarak böyleydi. 

woosan için mutlu bir son yok muydu derseniz benim açımdan hiçbir zaman mutlu bir sonları yoktu. san tamamen psikolojisi bozuk bir karakterdi ve san yolun sonunda olmasına rağmen kimseye bunu belli etmedi. çünkü aslında yaşamak istemedi. san gerçekten yaşamak için fazlasıyla güçsüz ve yetersizdi. o zaten en başından her şeyi kafasına koymuştu. sadece biraz daha wooyoungla hayatını yaşamak, devam ettirmek istedi. bazılarınız wooyoung için bir kötü son düşünmüş olabilir fakat san çok acı çekiyordu arkadaşlar. gerçekten onun yaşadıkları çok ağırdı.  

bu arada favori karakterlerinizi yorumlara bekliyorum. hiçbirimizin minjoong ya da woo'nun babası değildir diye umuyorum :D benim favori karakterlerimden biri kesinlikle Haneul'dı. Sanırım bu kurguda en güçlü kişi oydu. Haneul'ın sahnelerini yazarken hep yüzümde acı bir ifade oluyordu. neyseki bundan sonra hayatından hiç gitmeyecek bir wooyoung var :)

ve son olarak umarım bu hikayede sizi tetikleyecek herhangi bir unsurla karşılaşmamışsınızdır. umarım woosan gibi olabileceğiniz ama sonunuzun daha güzel olacağı biri çıkar karşınıza. sevmek çok güzel, sevilmek ve aşık olmak. biz sevdikçe, vazgeçmedikçe solmayacak çiçekler. umuyorum ki wooyoung gibi sizin de sizin için saksı saksı çiçek büyütecek birileri çıkar karşınıza. tekrardan çok teşekkür ederim. sağlıcakla kalın:) 

Sandman | woosan ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin