Deel 50

28 2 0
                                    

Kenza:

Adil haalde alles overhoop. Het is 5 uur sochtends en Rasmina ligt nu in de hotelkamer te slapen.

Maar de informatie die imrane ons gaf was absurd voor woorden.

Yassir zit in de hoekje van onze kantoor. Imrane is op de computer aan het kijken naar grafieken. En ik zit hier zonder slaap te kijken naar 3 mannen die helemaal door het lint gaan.

We zijn helemaal naar hier gereden om meer bewijs te regelen tegen deze Nordinne Basmi gast. Hij heeft namelijk ook een straat naam IJsbreker. De mysterieuze maffia baas uit Nederland die magisch zijn geld witwast en niemand zijn identiteit weet. Zelf mensen die voor hem werken.

En hij heeft Adil erg geflasht. Want meneer is volgens Imrane al zijn geld aan het witwassen via ons bedrijf.

Adil gaat machteloos achterover liggen tussen al de papieren en scherven die ze overhoop hebben gehaald. 'We gaan allemaal de gevangenis in.. alles is verpest.. mijn vader geloofde in eerlijk handelen en legaal geld verdienen'

Mijn hart breekt voor hem. Ik loop naar hem toe en til hem met al mijn kracht overeind. 'Niemand gaat nergens heen oké?! Imrane vind een oplossing' zei ik. Hij knikt en ik zag in zijn ogen dat die heel erg moe is. 'Imrane wat gevonden' vraagt Yassir. 'Ja zeker.. maar we moeten in Nederland hiervoor zijn' zei imrane.

We gaan met z'n alle achter Imrane staan voor de computer. 'Kijk zie je dit' zei Imrane en pakte de documenten voorzich. 'Hoe kan het dat zijn hotel die hij beheerst miljoenen maakt maar de minste bezoekers heeft' hij legde alles uit. Adil raakte alleen maar meer in de stres. 'Dus we hebben zijn afboeking nodig' zei Adil. 'Ja criminele houden die altijd op een geheime plek vaak bij hun thuis' zei imrane. 'Die van hem is sws in zijn huis in Nederland' zei imrane. 'Daarom wou ik de project ook verplaatsen naar Nederland' zei imrane 'En wat win jij hiermee' zei Yassir.

'Ik kan wraak nemen op de gene die mijn moeder heeft vermoord' zei imrane

Ik keek Adil verschrikt aan. Hij gaf me een geruststellende blik terug. 'Dankje imrane... ik zou niet weten wat ik zou doen als dit allemaal op mij kwam te vallen' zei Adil en legde zijn hand op imrane's schouder.

—-

Ik werd wakker na dat ik mezelf in een coma heb geslapen. Naast me ligt Yassir. Was gister zo moe we vielen alle 4 in slaap op mijn bank.

Ik kijk op en zie Adil en imrane slapen in hun pak. 'Wat the fuck' hoor ik Rasmina zeggen. Die bij de deur opening stond. Ik stond op en ik zag dat de andere ook wakker werden.

'Heey ras herinner je iets van gister avond' vroeg ik. Ze keek naar der kleding. 'Laat me raden we zijn weer dronken thuis gekomen' zei Rasmina en wees naar de kleding die ze aanhad.

Ik knik. 'Sorry ik moest niet zo tegen je praten ik was geïrriteerd en' 'het is al goed' zei Rasmina en liep naar de keuken.

Oké dat was snel. Ik liep naar mijn kamer waar ik gelijk de douch in stapte. 'Kenza! We zijn gaan ontbijten. Komen jij en Rasmina zo' hoorde ik Yassir roepen. 'Jaa is goed!' Riep ik terug.

Ik nam een snelle douch. Toen in de douch uit stapte zag ik Rasmina op het bed zitten. Ze had een wijde spijkerbroek aan en een groene truitje erboven op.

'Vertel wat is er gister gebeurd en waarom sliepen er 3 mannen in onze woonkamer en waar is mijn telefoon' vroeg ze in 3 sec tijd. Ik ging naast haar zitten met mijn handdoek nog aan.

Ik legde der alles uit wat er gister was gebeurde

'Dus je wilt zeggen dat mijn date Nordinne de knappe man met zwart raven haar en die mooie bruine ogen een maffia baas is die al jaren witwast zonder dat Adil dat wist!!'

'Jep, oef je moest Adil zien gisteren avond of na ja vandaag.. hij was er zo kapot van' zei ik. 'Begrijp ik.. oh shit wat een nare situatie' zei Rasmina. 'Nogal ja' zei ik.

We staan op. Ik kleed me snel om in een spijkerbroek en een blauwe blouse.

Beneden zag ik Imrane, Adil en Yassir in de ontbijtzaal zitten. 'Dit zie je ook niet elke dag' zei Rasmina lachend. Ik keek der boos aan. 'Stop! maak het niet ongemakkelijker dan het al is' zei ik.

Stem en reageer

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 04 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Diamant💎Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu