Deel 49

10 1 0
                                    

Kenza:

'Gevaarlijk het is een dom feestje' roep ik door de muziek heen. 'Wacht kom mee' zei hij en trok me de VIP in.

We kwamen bij wat deuren. Imrane keek omzich heen of niemand onze kant op keek. Hij pakt een schroevendraaier uit zijn blazer. Ik keek hem scheef aan. (🤨)

'Wat ga je doen' vroeg ik. Hij brak de deur open die voor ons stond. 'Imrane wat the fuck' roep ik. Hij doet zijn hand voor mijn mond 'sshhhtttt.. blijf bij de deur waarschuw me als iemand aankomt' zei Imrane en liep naar binnen.

Ik bleef verward bij de deur staan. Waarom ben ik hier. Ik moet eigenlijk Rasmina mee nemen. Maar ik zit hier te staan niks te doen. Ik keek naar binnen en zag dat imrane alles overhoop haalde. Het was een klein kamertje met allemaal kasten en documenten. Het leek alsof hij opzoek is naar iets.

'Hebbes' hoor ik Imrane zeggen. Ik kijk op en zag hem een document vast houden. Hij vouwt het in 4. En laat alles zo liggen. 'Imrane dit kan niet, zo komen ze erachter dan iemand hier is geweest' zei ik bezorgd.

'Ik wil ook dat ze weten dat ik hier ben geweest. Ben maar voor effetjes in Dubai' zei hij buiten adem. 'Wat heb je gevonden' vroeg ik. 'Ik vertel je het zo' zei hij en pakte mijn hand weer vast. We liepen naar de uitgang van de VIP en ik zag Rasmina dansen met die Nordinne.

Dit moet onze manager voorstellen. Adil zou het niet fijn vinden om te weten dat er in zijn hotels zo erg word gefeest door de managers zelf.

Imrane laat me los en loopt naar Rasmina. Hij tilt der over zijn schouder uit het niets. Ze gilt en schreeuwt. 'Gast?! Niet cockblokken' roept die Nordinne. Cockblokken wat betekend dat.

Imrane negeert hem volledig en loopt samen met mij en Rasmina op zijn schouder de VIP uit.
—-

Ik zit in de auto van imrane. Rasmina is blackout op de achterbank. Oh my

Ik herinner me nog de vorige keer dat ik samen met Rasmina dronken thuis kwam. Adil was woedend. Yassir was teleurgesteld.

Ik was dom en alsnog vind ik mijzelf in de zelfde situatie. Nog wel in Imrane''s auto. Ik pak de iPhone lader uit zijn telefoon en steek het in de mijne.

'Stel je voor dat je zwanger was' zei imrane opeens. Meteen kijk ik hem verbaast aan. 'Dat zou verschrikkelijk zijn' zei ik. 'Het zou fantastisch zijn.. ik wil graag vader worden.. natuurlijk als ik getrouwd ben' zei imrane.

Ik kijk naar de weg en denk na. 'Ik zou wel moeder willen worden. Niet nu! Maar ooit' zei ik. 'Yassirs blik toen hij die zwangerschaptest zag' lachte imrane. Ik keek hem verward aan. 'Is niet grappig?!' Gil ik. 'Komop een beetje grappig' zei imrane. En lachte een beetje

'Nee totaal niet.. Ik vond het vreselijk' zei ik. 'Je kan er ooit om lachen' zei imrane. Ik zuchtte en keek naar de weg. 'Die avond.. toen we je weet wel' begon ik. 'Ja' antwoorde imrane wachtend op mijn vraag. 'Zei ik iets verkeerd of iets raars terwijl we je weet wel' vroeg ik en keek naar mijn vingers. Ik durfde hem niet aan te kijken.

Hij bleef stil. Wat me nog meer nieuwsgierig maakte. 'Nou?' Ik keek hem aan. Hij was gefocust op zijn weg met een sterke grip op het stuur.

'Je zei dat je van me hield' zei imrane opeens

Meteen keek ik weg en voelde mijn wangen branden. 'En ik zei dat ik ook van jouw hield' zei imrane toen. Ik keek op... 'oh had ik niet verwacht' zei ik zacht. 'De meeste pijn die ik voelde toen was dat je niks herinnerde van die nacht.. misschien is het voor jouw vreselijk wat je is overkomen.. voor mij voelde het.. magisch' zei Imrane toen. Ik bleef stil kijken naar mijn vingers. 'Het was ook mijn eerste keer' zei Imrane opeens.

Mijn blik schoot omhoog. Vol verbazing keek ik hem aan. 'Dat had ik niet verwacht' zeg ik opnieuw.

'We zijn er' zei imrane en parkeerde de auto. Ik pakte mijn telefoon en schrok me rot toen ik de tijd zag. 3:00 s'nachts. Adil vermoord me nog.

Ik deed de deur open om Rasmina te pakken maar imrane was me al voor en tilde haar ook op. 'Wacht ga je mee naar binnen' vroeg ik.

'Ja je kan niet alleen haar tillen' zei imrane. 'Het is een dame van 40 kilo, is een eitje' zei ik maar we liepen al richting de ingang. Imrane had der opgetild over zijn schouders.

Iedereen keek ons aan. Toen we binnen waren keken elke medewerker die bezig was onze richting op. 'Ze zijn er roep meneer Moukri' roept een medewerker in het Arabisch.

'Denk dat je in de problemen zit' zei imrane. Ik slikte. 'Ben bang van wel ja' zei ik en liep door naar de liften. Maar ik zag Adil en Yassir al aankomen rennen. Ze hadden hun buiten kleding aan. Ik denk dat ze buiten waren.

Adil had een bezorgde blik en Yassir meer een boze blik omdat hij Imrane zag naast me.

'Waar waren jullie!!' Schreeuwde Adil. 'Zeg me niet dat ze dronken is' riep Yassir en pakte Rasmina van Imrane over. Hij keek hem met een dodelijke blik aan.

'W..we wa..ren' ik stotterde en kwam niet uit mijn woorden. Adil loopt op me af en drukt mijn hoofd tegen zijn borst en knuffelt me. 'ik dacht dat je dood was' zei hij opeens heel zielig. 'Mijn telefoon viel uit' zei ik.

Ik maak me los. 'Ik volgde Rasmina naar een restaurant maar het was een hotel en er was een feestje en we moesten de VIP in..' zei ik. 'Wie is we' zei Yassir die nog steeds imrane dodelijk aan kijkt. 'Ik en imrane want ik zag Imrane daar' legde ik uit. En wees naar imrane. 'We hebben Rasmina en zijn daarna deze kant op gekomen' zei ik.

'En dat duurde zo lang.' Zei Adil. 'Jaa ik dacht dat ze aan het dineren was dus ik wachtte anderhalf uur buiten' legde ik uit.

'Volgende keer bel je ons gelijk, ik dacht dat jullie hier voor de deur waren' zei Adil. 'Sorry sorry ik dacht dat ik snel wou doen' zei ik. 'Al vergeven laten we gaan slapen' zei Adil.

Dankjewel bro voor het veilig brengen' zei Adil. Yassir kwam naast me staan en legde zijn arm over mijn schouders. 'Misschien moeten we investeren in een powerbank voor jouw' zegt hij lachend. Hij keek imrane stiekem aan die naar zijn arm keek rond mijn schouders. Ze hadden daarna een staar wedstrijd.

'Okejjj' zegt Adil die hun allebei scheef aan keek. 'De lift is er' zei Adil. Net wanneer we de lift in willen stappen.. 'Adil wacht we moeten praten' zei Imrane tegen Adil. 'Het is laat, maak morgen een afspraak over de project' zei Adil.

'Het gaat niet over de project.. het is dringend' zei Imrane. 'Ja maar het is bijna vier uur 's nachts kan dit een andere keer' zei Adil.

'Het gaat over je manager Nordinne' zei imrane. Adil nam een stap achter uit en keek imrane aan. 'Praat' zei Adil opeens heel serieus. 'Niet voor hun' zei imrane en wees naar mij en Yassir die Rasmina nog op zijn rug had.

'Je kan praten voor hun ik vind het geen probleem.' Zei Adil.

'.... ' zei imrane

Stem en reageer

Diamant💎Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu