💙 İyi Okumalar 💙
☘
Jungkook'la geçirdiğimiz özlem dolu gecenin ardından işlerinin başına dönmek için yanımdan ayrıldığında; biraz hayâl kırıklığına uğraşmıştım ama artık burada yaşamaya başladıysak, buna da hızlı bir şekilde alışmam gerektiğinin farkındaydım. Sonuç olarak o bir veliaht prensti ve yapması gereken birçok görevi vardı. Artık özgür değildik ve ne yazık ki sadece ikimizin olduğu bir dünyada yaşamıyorduk. Bu yüzden buraya alışmanın bana yarar sağlayacağına inandığımdan heryeri bir an önce gezmek ve tanımak istemiştim.
Bahçe de peşimde başta nedimem Jisoo olmak üzere yaklaşık dört nedimeyle birlikte dolaşmak pek huzurlu hissettirmese de buna ses çıkarmadım. Manzara o kadar hoşuma gitmişti ki, bütün gün burada oturup kalsam sıkımazdım diye düşündüm. Çeşitli güzellikte ki çiçek ve bitkileri, berrak su akıntısı bile bütün kötü enerjimi anında alıvermişti. Özellikle mimarî yapılarını çok beğenmiştim. Her geçen saniye beni içine çeken bu muazzam saray ve ortamı, bana adamızda ki cennetimiz kadar iyi hissettirmişti. Belki şu anda orası yok olmuştu fakat aklımda canlanan anılarla ben nefes aldıkça kadar var olacağına emindim.
"Ekselansları" duyduğum ses beni kendime getirirken başımı çevirip, omzumun üzerinden nedimelerime kısa bir bakış attım. Saygıyla selamladıklarını gördüğümde; bakışlarım karşımda dikilip bana gülümsemekte olan Jungkook'u buldu. O kadar dalmıştım ki, onun ve peşi sıra dizilmiş olan muhafız ve nedimelerini yeni fark ediyordum. Şaşkınlığımı atıp saygıyla prensimi selamlarken birbirimize daha çok yaklaşmış peşimizdekileri geride bırakmıştık.
"Seni çok özledim" diye dudak büzdüğünde; ellerimizi birleştirmişti. Benden ayrı kalmaya o da benim gibi dayanamıyordu fakat burada ki mücaledemizin yeni başladığınında farkındaydı.
"Bende seni özledim, Jungkook. Gün içinde meşgul olacağından ötürü bende biraz etrafı gezinip ardından ailemin yanına gitmeyi planlıyordum" gülümsediğimde başıyla beni onayladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Joseon Dynasty ♛ RoséKook ✓
Historical Fiction[Tamamlandı] Avustralya prensesi Roséanne ve Joseon Hanedanlığı'nın yegâne kralı Jungkook'un büyüleyici aşk hikâyesi... ♛RoséKook♛ THE PIRATE PRINCESS Kitabının II.kitabıdır. 🥇#1- Chaegguk '06.20223' 🥇#1- Rosekook '05.2...