🌺Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız🌺✨ İyi Okumalar ✨
☘Özenle diktiğim ve bakımını gün be gün takip ettiğim güllerin güzel bir şekilde yetiştiğini görebilmek, beni hoşnut etmişti. Güzel kokuları sayesinde gülümseyip, bahçede gezinirken beni takip eden Jisoo'ya doğru dönmeden göz ucuyla baktım. Dünkü konuşmamızın ardından izin isteyerek ve tek kelime etmeden odamdan ayrıldığında; gerçekten de ona istemediği bir konu hakkında konuşmam bana yanlış gelmişti. Kendime kızdığım ve hâlâ onun üzgün olduğunu hissettiğim için daha fazla konuşup onu üzmek istememiştim. Bana göre bu kadar abartılacak birşey yoktu elbette, yani istemiyorum deyip konu kapanabilirdi. Fakat ona göre bu konuda belki de fazlaca hassastı ve bilmediğim şeyler yüzünden onun abarttığını düşünmem normal sayılabilirdi. Yine de kimse onu istemediği birşey yapmaya zorlayamazdı. Buna ilk başta ben izin vermezdim zaten.
"Efendim" sesini duymamla yavaşça adımlarımı durdurup, ona doğru döndüm.
"Ben gelmesem olur mu?" bakışlarım ders odasını bulduğunda gülümsedim ve başımı salladım.
Jisoo, saygıyla eğildikten sonra minnettar bir şekilde yüzüme bakmış ve ardından yanımdan ayrılmıştı. Derin bir nefes alışımından sonra küçük basamakları bitirdiğimde kapıyı açıp, içeri girdim. Eunwoo'ya ne söyleyeceğim diye düşünürken odanın içinde sadece Taehyung'u görmem şaşırmama neden olmuştu. Hem günler sonra onunla karşılaşmak hem de Eunwoo'nun olmayışı beni şaşırtan şey olmuştu. Her ne kadar Taehyung'u gördüğüm için sevinsem de acaba Eunwoo birşeyler mi öğrenmişti diye düşünmeden edememiştim.
"Kraliçem" diyerek ayağa kalkıp saygıyla eğildiğinde gülümsedim.
"Dalga geçmeyi kes lütfen Tae" dediğimde samimi bir şekilde gülmüştü.
Onunla geçen bir yıl içerisinde aramızdaki bağ kuvvetlenmişti. Birbirimize güvenmiş ve çok iyi birer arkadaş olmuştuk. Bana Jungkook'suz geçen zor zamanlarımı atlatmamda her zaman yanımda olması ve ağlamama bile güldürmeye çalışarak izin vermemişti. Bana Eunwoo ve Jisoo'dan çok daha yakındı. Çünkü onlar kraliçe olduğumdan ve aramızda ki sınıf farkından ötürü pek rahat davranamıyorlardı. Bu yine de onları sevmeme ve arkadaş olarak görmeme engel değildi. Taehyung ise bir prens olduğu için bana karşı gayet rahat ve yakın davranırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Joseon Dynasty ♛ RoséKook ✓
Historical Fiction[Tamamlandı] Avustralya prensesi Roséanne ve Joseon Hanedanlığı'nın yegâne kralı Jungkook'un büyüleyici aşk hikâyesi... ♛RoséKook♛ THE PIRATE PRINCESS Kitabının II.kitabıdır. 🥇#1- Chaegguk '06.20223' 🥇#1- Rosekook '05.2...