☘
Onun yüzünü daha fazla görmek ve karşısında güçsüz görünmek istemediğimden dolayı arkamı dönüp odayı terk edeceğim sırada beynimin karmaşasından zorlukla duyabildiğim kelimeler ayaklarımı yere çivilemişti.
"Onunla birlikte olmadım, Rosé!" kaşlarım çatıldı. Benimle alay ettiğini düşündüğüm için daha çok sinirlenmiştim. Beni hâlâ kandırabileceğini falan mı sanıyordu?
"Seni adi! Utanmadan bi de yalan söylüyorsun!" arkamı dönüp öfkeyle ona yaklaştığımda elimi ona tokat atmak için kaldırmış ve hiç düşünmeden yüzüne çarpmıştım.
"Sence oradan hâlâ sana inanan aptal birine mi benziyorum? Hah! Neymiş onunla birlikte olmamışmış! Peki o zaman nasıl hamile kaldı sevgili zevcen?" sinirle güldüğümde; gözlerini kapatıp elini tokat attığım yanağına koydu.
"O bebek âlim Eunwoo'ya ait. İnan bana Jisoo'ya elimi bile sürmedim" ağzım şaşkınlıkla açıldı.
"Bu işe annenin pis oyunlarına kurban giden âlim Eunwoo'yu karıştırma! Hatta idam edilmesine Jisoo'nun alet olduğunu gayet iyi biliyorum. Neden yalan söylemeye çalışıyorsun hâlâ anlamıyorum! Herşey ortada işte!" yumruk yaptığım ellerimi sıksam bile biraz sonra bu sakinlikten eser kalmayacağını biliyordum. Bunca yalana sabırlı kalmam ne kadar kolay olabilirdi ki?
"Yemin ederim yalan söylemiyorum. Jisoo bana herşeyi anlattı. Âlim Eunwoo ile aslında birbirlerini sevdiklerini fakat ana Kraliçenin oyununa gelip sana ve sevdiği adama iftira atmaya zorlandığını itiraf etti. Karnında taşıdığı canında onunla yaşadığı birliktelikten olduğunu söyledi ve canlarını bağışlamam için bana yalvardı. İnan bana sırf âlim Eunwoo'nun anısına onlara birşey yapmadım. En azından bunu Eunwoo'ya borçlu olduğumu hissettim" kelimelerinin sonuna titreyen sesi beni anında sakinleştirmişti.
Bunca söylediği şeyin doğru olacağına saniyeler içinde inanmak, daha doğrusu olayın ne olduğunu öğrenmek kalbime büyük bir acının yerleşmesine sebep olmuştu. Âlim Eunwoo ve bana atılan çirkin iftiralar sonucunda ben büyük yaralar alırken; o bunu idam edilerek ödemişti. Hemde o çok sevdiği kadın tarafından canından olmuştu. Bunu ben bile kaldıramazken Jisoo ne yapmıştı? Madem Eunwoo'yu çok seviyordu neden onunla birlikte çekip gitmemişti bu lânet saraydan?!
O günü hatırlayınca tüylerimin diken diken olmasına engel olamamıştım. Kalbim hızlanırken vücudum yaşadığım şeyleri anımsamakla titrerken, gözlerimde biriken yaşların yanaklarımı ıslatmasına aldırış etmedim. Sırf bana zarar verebilmek ve Jungkook'dan ayırabilmek için âlim Eunwoo'nun idam edilmesini düşündükçe nefes alamadığımı ve boğulduğumu hissetmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Joseon Dynasty ♛ RoséKook ✓
Historical Fiction[Tamamlandı] Avustralya prensesi Roséanne ve Joseon Hanedanlığı'nın yegâne kralı Jungkook'un büyüleyici aşk hikâyesi... ♛RoséKook♛ THE PIRATE PRINCESS Kitabının II.kitabıdır. 🥇#1- Chaegguk '06.20223' 🥇#1- Rosekook '05.2...