⚜45

161 26 10
                                    

Roséanne

Duyduğum şey karşısında önce şok olsam da; içimde ki coşku gözlerimin dolmasına sebep olmuş ve ben hıçkırıklarımı saklayabilmek için elimle ağzımı kapatmıştım. Aslında mutluluk çığlıklarımı gizlemekten çekinmek istemezdim fakat olabilecek şeyleri tahmin ettiğimden ötürü; sakin kalmaya çalışıyordum. Ama yine de ne kadar başarılı oluyordum, bu tartışılırdı.

"Kraliçem iyi misiniz?" Jimin, endişeyle yanıma biraz daha yaklaştığında düşüncelerimden kurtulmuş ve hâlâ şaşkınlık içerisinde bakışlarımı ona çevirdim.

Elimi ağzımdan çektiğim an gülümseyerek ilk önce gözyaşlarımı sildim ardından da derin bir nefes alıp, oturduğum yerde kıpırdandım. O bir hekim değildi, fakat kabul etmese de bir şaman olduğunu biliyor ve hissediyordum ki bu zamana kadar beni uyardığı her konuda da haklı oluşu onun şüphelerinin mümkün olabileceğini gösteriyordu.

"Jimin, lütfen bir daha söyle. Gerçekten bu doğru mu?" elini sıkıca tutup, gözlerinin içine baktım. Her bir hareketinden emin olmak istiyordum. Ona, hislerine ve düşüncelerine elbette güveniyordum ama bu konuda kesin bir şeylere ihtiyacım vardı. Sonrasında üzülmek beni yine yıkabilirdi ve bu sefer toparlanmanın hele ki Jungkook yokken daha da zor olacağını biliyordum.

"Kraliçe Roséanne b-ben.. şey yani, hissediyorum. Kesinlikle hissediyorum yalan söyleyemeyeceğim. Karnınızda ki varlığı, onun enerjisini hissedebiliyorum. Belki bir hekim değilim ve eğer şimdi saray hekimlerine kendinizi muayene ettirirseniz bu ikiniz içinde felaket olabilir. Lütfen öncelikle bunu bir sır olarak saklayın. Ana kraliçe hâlâ çok güçlü ve tehlikeli. Majestelerinin yokluğunda da boş kalmayacağını biliyoruz. Bu yüzden en iyisi sizin bu konuyu kimseye bahsetmemeniz" gülümsediğinde kalbimin atış hızına yetişememiştim.

Yıllar sonra, en çok istediğim şey gerçek olmuştu ve ben Jungkook'la ikimize ait bir can taşıdığıma gerçekten inanamasam da hissettiğim tüm duygular şu anda birbirine karışmıştı. Çok mutlu olsam bile, etrafımda ki tehlikelerin farkındaydım. Önceden yaşadığım herşeyden de ders aldığımı varsayarsam; Jimin kesinlikle haklıydı. Bu süreçte beni her bir tehlike hakkında uyardığı için; özellikle de yemek ve içeceklerim konusunda şüphe duyduğu zamanlarda bile benimle bizzat ilgilenmesi başıma gelen en iyi şey bile olabilirdi.

The Joseon Dynasty ♛ RoséKook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin