💗İyi Okumalar💗
☘
•Jungkook'dan•
"Majesteleri, çok yoruldunuz. Artık dinlenmelisiniz" bakışlarımı elimde ki tuttuğum kağıttan çekip, karşımda dikilmekte olan Seokjin'e çevirdim.
"Haklısın ama halkımın sorunlarını çözmek için nelerden hoşnut olmadıklarını bilmeliyim değil mi?" tebessüm ettim.
"Bunun için elinizden geleni yapıyorsunuz majesteleri, ama lütfen biraz dinlenin" kaşlarım çatıldı.
"Bana söylemek istediğin başka birşey olabilir mi?" nedense bu kadar dinlenmem için ısrar etmesi şüphelenmeme neden olmuştu.
"Majesteleri" duraksadı ve başını daha da aşağı eğdi. "Aslında ana kraliçe, sizi oyalamam için emretti fakat ben bunu yapamıyorum. Affedin beni" elimde ki kağıdı masanın üzerine bırakırken bakışlarımı Seokjin'den ayrılmadım ve devam etmesi için bekledim. Eğer ana kraliçe benim birşeylerle meşgul olmamı istiyorsa, kesinlikle altında benim haberimin olmasını istemediği birşeyler çeviriyordu ve ben bunun Rosé ile ilgili olduğunu düşünmekten artık kendimi alıkoyamamaya başlamıştım.
"Sadece kraliçe'yi yanına çağırdığını duydum, majesteleri" aklıma gelen şeyin başıma gelmesi müthiş birşeydi.
Hızla ayağa kalktığımda; yürümeye başladım. Günler önce derin uykusundan uyanan ana kraliçe'nin bu kadar hızlı çıkmasına şaşırıp kalmak isterdim fakat nasıl biri olduğunu en iyi ben bilirdim. Aklında her ne varsa gerçekleştirmeden rahat etmeyeceğini, dediklerinin muhakkak olması gerektiğini ve olmadığı takdirde de neler olacağını gayet iyi biliyordum. Üstelik yaşadığım yerde saygı herşeyden üstün geliyordu ve ben ana kraliçe'nin sözünün üstüne söz söyleyemeyeceğimin farkındaydım. Açıkçası neler planladığını bilmesem de az çok tahmin ettiğim şeyleri yapacağından endişe duyuyordum. Çünkü; hayatımda herşeyden çok değer verdiğim bir tek kişi vardı ve ben ona dokunulmasını asla istemiyordum. Buna tahammül bile edemezdim.
Ana kraliçe'nin dairesine geldiğimde; içeriden gelen yüksek tonda çıkan sesi kaşlarımın çatışmasına sebep oldu. Neden onu azarlar gibi konuşuyordu? Ona bu hakkı kim vermişti?! İçeri girmek için yeltendiğimde; ana kraliçe'ye haber vermek isteyen nedimelere izin vermedim. Kapının açılmasıyla şaşkınlıkla bakışlarını bana çeviren ana kraliçe'nin ağzı açık kalmıştı.
"Ana kraliçem" hafifçe eğildikten sonra Rosé'nin yanına oturmuş ve elini sıkıca tutmuş ardından da sert bakışlarımı anneme çevirmiştim.
"Sorun nedir? Neden kraliçemle bu ses tonunda konuşuyorsunuz sevgili anneciğim?" hafifçe tebessüm ettiğinde bakışları yanımda sakince oturan kraliçemi buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Joseon Dynasty ♛ RoséKook ✓
Tarihi Kurgu[Tamamlandı] Avustralya prensesi Roséanne ve Joseon Hanedanlığı'nın yegâne kralı Jungkook'un büyüleyici aşk hikâyesi... ♛RoséKook♛ THE PIRATE PRINCESS Kitabının II.kitabıdır. 🥇#1- Chaegguk '06.20223' 🥇#1- Rosekook '05.2...