🌺İyi Okumalar 🌺
☘
•Roséanne'den•
Gece geç saatlere kadar süren hararetli konuşmamızın ardından rahatlamak ve başımın ağrısını dindirmek istediğim için sıcak suyun vücuduma iyi geleceğini düşünmüştüm. Ve vakit kaybetmeden kapıyı kilitleyip, elbiselerimi çıkarttıktan sonra suyun içine girmiştim. Gözlerimi kapatıp vücudumun gevşemesine izin vermeye çalıştığım an gözlerimin önüne gelen şeyler yine keyfimi kaçırmıştı.
Jungkook'u bu kadar kolay affedebileceğime bende inanamamıştım fakat onun gidecek olması gerçeğiyle yüzleşmek bana kötü hissettirmişti. Ve ben o an onu çoktan affettiğimi anlamıştım. Tabi ki buna masum olduğuna inanmış olmam ve şaman olan yaşlı kadının dediklerinin de etkisi vardı. Ona boşu boşuna kızdığımı düşündüğüm içinde yelkenlerimin suya düşmesi bir olmuştu. Ama yine de Jungkook'un herşeyi değiştireceğine ve beni mutlu edeceğine inanmak istiyordum. Onsuz cehenneme dönen sarayın, onunla cennete dönüşeceğini de biliyordum. Bu yüzden onunla bana az kalsın mezar olacak olan o lânet saraya bile hiç istemesemde gitmeyi göze almıştım. Ama bu sefer kime veya kimlere mezarı olacaktı emin değildim.
Suyun soğuduğunu hissettiğimde hasta olmamak için içinden çıktığımda kenarda duran havlulardan birini alıp vücuduma sardım. Ardından da elbisemi hızla giyinip saçlarımı havluyla kuruladım. Acele ediyordum çünkü aklımdaki soru işaretlerinin cevaplanmasını ve özellikle de Yoongi'nin gönlünü bir an önce almak istiyordum. Bu yüzden banyoda ki işimi bitirip çıktıktan sonra Yoongi'nin odasına doğru adımladım.
Tahta kapıyı parmağımla tıklattığımda "Gelebilir miyim?" diye seslendim. Cevap gelmediğinde de beklemeden içeri girdim. Bana kızgın olduğu için böyle yaptığını adım kadar iyi biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Joseon Dynasty ♛ RoséKook ✓
Historical Fiction[Tamamlandı] Avustralya prensesi Roséanne ve Joseon Hanedanlığı'nın yegâne kralı Jungkook'un büyüleyici aşk hikâyesi... ♛RoséKook♛ THE PIRATE PRINCESS Kitabının II.kitabıdır. 🥇#1- Chaegguk '06.20223' 🥇#1- Rosekook '05.2...