☘
Saray hekiminin baş yardımcısı, Jisoo'yu muayene ederken; öylece bekleyip iyi bir haber duymak için can atıyordum. Durumu bir hayli kötüleşirken en ufak bir umut bile bizi sevindirmeye yeterdi de artardı. Fakat hekimin birşey söylemeden ayaklanması sonucu Jisoo yattağı yatağa geri uzanmış ve derin nefesler almaya devam etmişti.
"İyi olacak değil mi?" diye endişeyle sorarken Jisoo'nun beni duymaması için fısıltıyla konuşmaya çalıştım.
"Maalesef, Kraliçem. Nabzı çok zayıf. Kalbi doğuma kadar ya dayanır ya dayanmaz, üzgünüm" başını yere eğmesiyle içimde ki bütün var olan umutlarda son bulmuştu.
"Hiç mi umut yok?" elini sıkıca tuttuğumda yutkunarak bana baktı.
"Saray hekimine onun kimliğini gizleyerek bu durumdan bahsettim. O da çaresinin olmadığını söyledi. B-ben çok üzgü-" sözleri Jisoo'nun bağırması ile kesilirken telaşla onun yanına oturduk.
"Neyi var?!" Jisoo'nun elini sıkıca tutarken hekim yardımcısına döndüm.
"Suyu gelmiş, doğum çoktan başlamış!" gözlerim şaşkınlıkla açılırken ne yapacağımı bilemediğim için daha çok telaşlanmıştım.
"Ne yapmalıyım? Çabuk söyle!"
"Majesteleri, siz Jimin'i çağırır mısınız? O bana yardımcı olacaktır" başımı sallayıp ayağa kalktığımda odadan çıkmadan hemen önce dönüp birkez daha acı içerisinde kıvranan Jisoo'ya baktım. Onu böylesine görmek beni derinden üzerken göz yaşlarımı hızla sildim ve kapıyı açtım.
"Jimin çabuk!" kapının önünde bekleyen Jimin koşarak geldiğinde; nefes alamıyor muşum gibi hissetmiştim.
"Y-yardım et!" kolumdan tutmasıyla bana birşey olduğunu düşündüğünü fark etmiştim.
"Jisoo, doğruyor. Ona yardım et, lütfen" diyerek ağlamaklı bir şekilde ona baktığımda beni burada bırakıp bırakmama konusunda tereddütte kaldığını görmüş ve "Git, lütfen" demiştim.
Jisoo'nun çığlıkları içeriden gelmeye devam ederken; ben dışarıda ağlamakla yetiniyordum. Ona yardımcı olamamak beni kahrederken; onun nasıl acı çektiğini tahmin bile edemiyordum. Ağlayışlarım, hıçkırıklara dönüştüğünde karnımda hissettim baskı sonucunda duraksamış ve derin nefesler almaya başlamıştım. Bunca yaşadığım üzüntüden onunda etkileneceği aklıma dahi gelmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Joseon Dynasty ♛ RoséKook ✓
Historical Fiction[Tamamlandı] Avustralya prensesi Roséanne ve Joseon Hanedanlığı'nın yegâne kralı Jungkook'un büyüleyici aşk hikâyesi... ♛RoséKook♛ THE PIRATE PRINCESS Kitabının II.kitabıdır. 🥇#1- Chaegguk '06.20223' 🥇#1- Rosekook '05.2...