⚜36

168 31 23
                                    

🌼İyi Okumalar 🌼

Günler sonra saraya geri dönerken; kraliçe kıyafetlerimin arasında olmak beni huzursuz hissettiriyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Günler sonra saraya geri dönerken; kraliçe kıyafetlerimin arasında olmak beni huzursuz hissettiriyordu. Köyün çıkışında tahtıravana bindiğim an içimde geri dönme isteği bir an bile yok olmamıştı fakat ben bunların ötesinde herşeyle savaşmaya hazır olduğumu daha çok hissediyordum. Gözümü hırs ve intikam bürümüş diyebilirdim ama yine de onların bana yaptığı kadar vicdansızca işler yapmayacağıma da emindim.

"Kraliçemiz geri döndü!" sesleri duyduğum an bakışlarım saygıyla yere eğilmiş olan bir grup insanı bulduğunda öncelikle kaşlarım çatıldı. Fakat sonra duyduğum şeyler yüzümü güldürdü ve içime ferahlık verdi.

"Şükürler olsun Kraliçemiz geri döndü!"

"Kralımız, çok yaşayın"

"Kraliçemiz, çok yaşayın"

"Kraliçemiz, Kralımızı koruyun"

"Size iftira atanlara acımayın, majesteleri"

"Ana kraliçeye boyun eğmeyin"

"Majesteleri, bizleri ana Kraliçenin şerrinden koruyun"

Halkın bile kimin ne olduğunu gayet iyi bildiğini görmek beni mutlu etmişti. En azından ana Kraliçenin üzerime attığı iftirasına kanmayacak insanların var olması bana sevinç, özellikle de güç vermişti. Bunun nedenini de Jungkook'un halkı için yaptığı özverili işlere bağlamadan da geçemezdim. Sonuçta o halkını güzel geçindirememiş ve yardım edip, bütün ihtiyaçlarını karşılayamamış olsa şu an taşlanıyor bile olabilirdim.

Öndeki tahtıravanda giden Jungkook'un geriye döndüğünü fark ettiğimde; gülümsediğini görmek bana daha da iyi hissettirmişti. Az önce yaşadığım karmaşık duygular azalmıştı, bunun da en azından beni bir süre idare edeceğini düşünüyordum. Arkam sıra gelenlere de kısa bir bakış atıp önüme döndüğümde; derin bir nefes aldım.

Saray sınırlarına gelene kadar çok iyi bir ruh halinde olan ben, sarayın kapılarına ulaştığımızda aşırı derece de gerilmiştim. Aklımda canlanan yaşanmışlıklar tüylerimi anında diken diken etmişti ve ben gözlerimin dolmasını engelleyememiştim. Sertçe yutkunurken, boğazımın acıma hissi burnumu sızlatmıştı. Ne yaparsam yapayım ne kadar kendimi engellemeye çalışırsam çalışayım yaşadıklarımı atlatamıyordum.

Bunu yapamıyordum.

"Kraliçem" Jungkook'un sesini duyduğum vakit, kendime geldiğimde yanağımda ki ıslaklıkları hissetmiş ve kimse fark etmeden silmeye çalışmıştım.

The Joseon Dynasty ♛ RoséKook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin