6.BÖLÜM

123K 2.9K 580
                                    

Azad karşısındaki kusursuz bedene bakmaya devam ederken gerçekten güzel olduğunu kabul etti. Bu gece ki sinirini bu bedenden çıkaracaktı. Asminin gözlerine bakarak elini çıplak bacağına attı. Yavaş yavaş ellerini yukarıya çıkarak kalçasına getirdi. Asmin gözlerini sımsıkı kapatarak ne yapacağını bekledi. Azad gözlerini kapatan kadına 'Bu gece gözlerini kapatmak yasak, aç gözlerini' diyerek kalçasını avuçladı. Asmin istem dışı inleyerek gözlerini açtı. Azad ise memnunca diğer elini de indirerek kalçasını avuçlayarak kadınlığını erkekliğine   bastırarak inledi. 

'A-ağam b-ben k-kor-' diye cümlesini tamamlamadan kalçasına yediği şaplakla acıyla inledi. 'Asmin daha fazla konuşmaya devam edersen seni sabaha kadar sertçe beceririm sabaha topallayarak yürürsün ,' diyen adama gözlerini belerterek baktı. Ne kadar terbiyesizce laflardı  bunlar, asmin utançtan kıpkırmızı olurken adam gayet rahat bir şekilde bakıyordu. 

Azad asminin dizlerinden tutup kucağına alarak yatağa yatırdı. O dolgun  dudakları öpse mi öpmese mi diye kararsız kaldı. Öperse berfinin dudaklarına ihanet edecekti. Evet böyle de hoş durum değildi ama çocuk için mecbur dokunacaktı . Dudaklardan vazgeçerek boynuna yöneldi.İl başta yavaşça kokladı   boynundan gelen kokuyla azad biraz daha kafasını bastırdı. Dudaklarıyla ince deriyi alarak öpmeye başladı. Bu hareketiyle asmin kafasını arkasına atarak inledi. Azad duyduğu naif sesle daha da hırslanarak dişlerini geçirip emmeye devam etti. 

Boynundan zar zor ayrılarak öpmeye devam ederken göğüslere ilerledi. Dolgun ve diri göğüslere bakarak dudaklarını yaladı ilk gecede görmüştü ama dokunamamıştı daha çok yeni birdurumdu ve ne olduğunu anlamamıştı ama şimdi tadına bakacaktı. Eğilerek memesinin ucuna ilk önce öpücük bıraktı sonra hırsla ağzına alarak emmeye başladı. Asmin elinin altındaki çarşafları sıkarak azada baktı gerçekten memesini emiyordu hem de bir bebekten daha vahşice. 

Azad göğüs uçlarını morartacak derece hem emip dişleyerek işini tamamlamıştı. Yavaş yavaş öpücüklerle asminin en mahrem yeri olan kadınlığına doğru yol aldı. Asmin onun ne yapacağını beklerken kadınlığına üflenen nefesle yerinden zıpladı.  Böyle bir şey yapılıyor muydu hiç midesi bulanmayacak mıydı diye düşünerek 'A-ağam-mmhhh' daha sözünü ağzından çıkarmadan azadın kadınlığını boydan boya yalamasıyla inlemesini tutamamıştı. Azad onun inlemesiyle gülerek pembe kadınlığını yalamaya başladı. Yaladıkça asminin hem inlemesi hem de zevk suları artmaya başlamıştı. Azad bir yandan kendi erkekliğiyle oynarken bir yandan tıpkı bir dudakla öpüşüyormuş gibi asminin bal kutusunu yalamaya , öpmeye devam ediyordu. 

Asmin adamın ne yaptığını anlayamıyordu ilk geceki gibi yapıp gidecek sanmıştı ama  şimdi yaptıkları genç kadını hiç bilmediği alemlere dalmasını sağlamıştı. Mahrem yerlerinde gezen azadın dili ve dişleriyle kendinden geçiyordu. Elini gayri ihtiyari bir şekilde azadın saçlarına atarak kadınlığına daha çok bastırdı. Sanki en tepeye doğru çıkıyormuş gibi hissediyordu. Azad kafasını bastıran kadınla, dilini asminin vajinasından içeriye sokmaya başladı. Bu hareketle asmin çığlık atarak kalçasını daha çok kaldırdı. şimdi azadın dili kendi içinde elleri ise kalçasını sıkıyordu.  

Azad doğrularak tüm kıyafetlerini çıkardı bu sırada kendisine bakan kadına baktı. Dağınık yatakta öyle seksi görünüyordu ki biran önce kadını becermek istedi. Hemen üstüne uzanarak iki parmağını asminin ağzına uzattı. Genç kadın şaşkınca ağzına uzatılan parmağa baktı sonra azada baktı ne demek ister gibi. Azad ise cidden hiç bir şey bilmeyen karısının ilki olmaktan gurur duyarak 'Parmaklarımı em ' diye emretti. Asmin hala aval aval bakarken azad ağzını açarak parmaklarını ağzına soktu. Parmaklarını ileri geri yaparak ıslattı. Asmin sadece ağzını açmış ne yapacağını bekliyordu. Parmakları yeterince ıslanınca çekerek asminin kadınlığına getirdi ve vajinasında içeri bir parmağını soktu. Asmin inleyerek geri çekilmeye çalıştığında azad bir şaplak atarak 'Dur be kadın acımaması için yapıyorum yoksa ilk geceki gibi mi olsun hm?' diye sordu. Asmin hemen kafasını sağa sola sallayarak reddetti . ' Ha şöyle uslu ol birazz' diyerek memesindeki tomurcuklara yumuldu. Hem memesini emiyor hem de parmağıyla asmini genişletiyordu. 

Yeterince genişlediğini düşünerek doğruldu avcunu yalayarak aletini okşamaya başladı. Azad bunu yaparken asmin de azadı izliyordu. Gördüğü erkeklikle ilk gece acımasının normal olduğunu düşündü. Tüm erkeklerin şeyi bu kadar büyük müydü ? Hem nasıl saklıyorlar bu kadar büyük şeyi diye düşünürken azadın 'Beğendin mi asmin xanım yiyecek gibi bakıyorsun' demesiyle utançla bakışlarını kaçırdı. Azad daha fazla dayanamayarak asminin kadınlığında ki yerini aldı. 

'Gözlerime bak, içine girerken ifadeni görmek istiyorum ' diyen adama dönerek gözlerini içine baktı. Azad yavaşça erkekliğini ilerletirken asminin gözlerinin kaydığını gördü bu ifadesiyle hırlayarak biraz daha hızlı itti kendini. Asmin hızlanmasıyla hemen kaçmaya çalışınca 'Şşşt tamam tamam dur alışacaksın' diyerek tamamını sokup bekledi. Asmin derin nefesler alırken ,  erkekliğini saran ıslak ve dar vajinayla  azadın durumu hiç iyi değildi. 

Azad asminden bir atak gelmeyeceğini anlayınca usul usul hareket etmeye başladı. Asminin de inlemeye başlamasıyla daha hızlı hareket etmeye başladı. Odada sadece tenin tene çarpma sesi ve genç çiftin inlemesiyle doluydu. Azad ıslak vajinada kendini kaybederek daha da hızlı hareket etmeye başladı. Asmin ise ilk gece yaşadığı acının olmamasına şaşırdı. Kadınlığına girip çıkan azadın erkekliğiyle kendinden geçmişti çıktığı tepeden kendini atmak istiyordu ama atamıyordu bir türlü ellerini azadın sırtına atarak tırnaklarını geçirdi. Azad asminin bu hareketiyle inleyerek son vuruşları yapmaya başladı. Sona gelerek 'Sen kiminsin asmin ? Bu beden kimin söylee' diyerek yüzüne tısladı. 

Asmin zaten kendinde değilken sorduğu soruyu anlayınca sessizce  'S-senin ' diyerek dişlerini dudaklarına geçirdi. Azad onun cevabıyla dudaklarına baktı, dolgunluklara dişlerini geçirdiğini görünce dayanamayarak dudaklarını öpmeye başladı. Aldığı tatla inleyerek dilini asminin boğazına doğru itmeye başladı. Asmin dudaklarını öpen azadla zaten en tepede hissederken ellerine azadın saçlarına atarak acemice karşılık vermeye başladı. Artık ikisi de sona gelmişti ilk önce asmin, azadın dudağından çekilerek kafasını arkaya attı ve o tepeden kendini bıraktı. Asminin boşalmasıyla azad da son vuruşla kendini asminin  sıcak vajinasını akıtmıştı. Hala asminin içindeyken  üstüne uzanarak kendine gelmeye çalıştı. İlk defa bu kadar yoğun hislerle seks yapmıştı ve bunun son olmayacağını biliyordu. 

Gece gece tövbee diyerek yayınlıyorum 😂 Nasıldı bölüm yorumlarını bekliyorum...

TÖRE (KUMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin