45.BÖLÜM

62.7K 2.2K 479
                                    

Arkadaşlar iki gündür bölüm hazırdı bilerek yayınlamadım size dedim yorum sayısı artmadıkça geç yayınlanacak diye haberiniz olsun. YORUM yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın lütfen ! 

Bu bölümü de @leycasonsuz'a ithafen yayınlıyorum keyifli okumalar.

*4 ay sonra*

Asmin şiş karnıyla terasta bacaklarını uzatmış kendini yelliyordu. Urfanın sıcağında bunalmıştı. Dilan ona buz gibi limonata getirmesiyle biraz toparlanarak 'Teşekkür ederim' dedi. Dilan yanına otururken 'Asmin, rahat otur sorun yok' diyerek yanına oturdu. Asmin hamilelik sürecinde bu evde gerçekten çok iyi bakılmıştı. Yaklaşık 8 aydır herkes sürekli asminin rahatını soruyordu. Asmin ise ilk defa gördüğü bu ilgiliyi çok sevmişti. Limonatayı içerken 'hm' diye mırıldandı. Ezonun da gelmesiyle dedikodu dönmeye başlamıştı. Bu hamilelik sürecinde  asmin de artık baya açılmıştı onlara. 'Asmin hamilelik çok yakıştı be sana hep böyle kalmalısın gerçi miran ağam seni artık pek boş bırakmaz ama ' diye imayla konuşan ezonun bacağına vurarak 'Ayıp ama yenge hem dursun durduğu yerde miran ağan neler çektim şu süreçte vallahi öldüm dirildim' dedi. Evet oğlu gerçekten onu hiç rahat bırakmıyordu. Sürekli hareket halindeydi, yüzüstü yatamıyordu sürekli  yan pozisyonda yatıyordu ve kendi başına iç çamaşırı bile giyemiyordu. Çok kilo almıştı çünkü  miran her geldiğinde elinde tatlı oluyordu zaten gün içinde de kaynanası ve kızlar sürekli ağzına bir şey tıkıyordu. 

'Abime de söyle bunu asmin ' diyen dilan, ezoyla kahkaha atmaya başladı. Ezo 'Kız bunlar çocuk bile dinlemiyorlardır değil asmin?' diyerek asmine baktı. Asmin utanarak 'Yoo hiç de bile öyle bir şey yok hem siz benim üstüme neden geliyorsunuz ya' diyerek dudaklarını büzdü. Dilan 'Asmine söylüyorsun ama sende hamileliğinde durmamışsındır' diyerek ezonun üstüne oynadı. Ezo gayet de arsızca 'Evet hatta bu dönemde daha da fazla yapmıştık' demesiyle iki kadın ezonun yerine utanmıştı. O böyleydi işte her şeyi gerçekten utanmadan anlatıyordu. Ezo, dilana 'Kız sende evli değilsin ama her bir boktan anlıyorsun ha sevdalına söyle de elini çabuk tutsun seni alsın başımızdan' dedi. Dilan 'Ezo yenge sus ya bir duyan olacak hem evlenirsem yine bu konakta olacağım kafayı mı yedin yan konakta oturuyorlar ya amcamlar' dedi. Dilan amcasının oğluyla sevgiliydi ama daha çok yenilerdi. 'Deli kız zaten senden kurtulmak istemiyoruz ki gitme sen hiç' diyen ezoyla asmin duygulanarak ağlamaya başladı. İki kadında onun ağlamasıyla ağlarken şimdi üçü birde ağlıyordu. Avjin hanım şok içinde üçlüye bakarken 'Viyy siz kafayı mı yediniz ? Hadi asmin hamile ağlıyor size ne oluyor' diyerek yanlarına oturdu. Ezo ve dilan omuz silkerken birbirine sarılıp ağlamaya devam ettiler. Avjin hanım 'Sizin üst taraf boştur gerçekten hadi kalkın teyzenler gelir birazdan son eksiklere bakın ' dedi. Ezo 'Daye duygusal anımızı ne bozuyorsun ya bırak da içimizi boşaltalım' diyerek gözlerini sildi. Asmin hala ağlarken 'Daye içli köfte yiyebilir miyim biraz' demesiyle herkes bir anda durup gülmeye başladı. 

Miran da bu görüntüye gülerken hayretle izliyordu asmini ağlarken nasıl içli köfte yemek isteyebilirdi. Avjin hanım 'Kızım sormana gerek yok dilan kalk kız getir yengene ' dedi. Dilan ayağa kalkarken 'Asmin sağın solun belli olmuyor senin de' dedi. Herkes gülerken miran asminin yanına oturup 'Karımı neden ağlattınız' dedi. Asmin utanarak gözlerini sildi. 'Aslında ben ağlattım onları' dedi. Miran 'Karıcım gözyaşların da asla bitmedi ' dedi fısıltıyla. Dilan elindeki tabağı asmine uzatarak 'Ezo yenge hadi hazırlıklara bakalım valla teyzelerimin ağzına laf vermek istemiyorum' dedi. Ezo da mutfağa giderken avjin hanım içli köfte yiyen geline bakarak 'Asmin sende hazırlan kızım gelirler birazdan' dedi. Asmin 'Tamam daye' demesiyle avjin hanımda terastan çıktı. Miran ve asmin kalınca asmin elindeki içli köfteyi mirana uzattı. 'Yok güzelim sofra açılıyor zaten' dedi. Asmin omuz silkerken yemeye devam etti. 

TÖRE (KUMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin