38.BÖLÜM

81.7K 2.9K 519
                                    

YAZAR NOTUNU OKUMANIZI RİCA EDİYORUM ! Bu bölümü @user01223628'e ithafen yayınlıyorum.

Ben geldim sevgili okurlarım. Geçen bölümden sonra mirana yüklenenler oldu bana ayrı mesaj atanlar oldu arkadaşlar kafayı mı yediniz bir de azad olsun diye yazmışsınız. Bakın her yeni evli gibi onlarda sevişecekler bunda anormal bir durum yok birde asmin istemeden miran asla dokunmuyor ki zaten. Miran asmini aylarca uzaktan sevdi zaten hem ona yaptığı iyilikleri nasıl unutursunuz. Azad neler yaptı kıza bu saatten sonra onlar olacağını mı sanıyorsunuz. Gerçekten bazen linç etmek için ettiğinizi düşünüyorum bana bir daha mesaj atmayın azad olmayacak, ben başından itibaren miran diye düşündüm.  Umarım laftan anlarsınız teşekkürler. (Ayrıca bol bol da sevişecekler isterseniz okumazsınız oraları) Bölüm hakkında yorum yapın bol bol ve oy kullanmayı unutmayın ❤️

Piroz ailesi kahvaltıya oturduklarında dildar hanım 'Bugün biz bedirhan konağına gideceğiz ciwan haberin olsun. Agir ağanın eşi Havin, bugün bedirhan aşiretinin gelinini görmeye gideceklermiş bana da dediler biz de zelalle gidelim dedik. ' dedi. Dicle duyduklarıyla neredeyse ağzındaki lokmalar boğazında kalacaktı. Hemen biraz su içerek 'Ana nerden çıkmış ki bu ' dedi. Dildar hanım 'Kızım diğer ağaların eşi de gidiyor biz niye gitmeyelim hem avjin hanım iyidir bir gidip gelelim' dedi. Dicle 'Bizi yine çağırmamışlar ne diye gidelim' dedi. Dildar hanım güldü. 'Kızım kafayı mı yedin 'gelinimi görmeye gelin' diye çağırılmaz. Hediyeni alır gidersin sen iyice adetlerimizi unutmuşsun hazırlan sende gel bizimle' dedi. Zelal de lafa atlayarak 'Seni de görmeye geleceklermiş haber yolladılar ama kim gelir nereden bilelim. Senin aklın havada olduğu için bilmezsin böyle şeyleri' dedi. Dicle daha fazla karşı çıkmadan sustu. Kendisi gitmezse anlarlardı haberi olduğundan bu yüzden o da hazırlanıp gidecekti. Odasına çıktığında kenan hala uyuyordu dün gece nöbetten gelmişti. Sessizce üstünü giyindi. 

'Nereye gidiyorsun böyle' dedi uykulu sesiyle. Dicle ona dönerek 'Urfaya gelin görmeye gidiyoruz anamlarla' dedi. Kenanın nasıl biri olduğunu çözemiyordu çünkü çok vakit geçiremiyorlardı. Kenan kafasını sallayarak uykusuna geri döndü. Dicle bu duruma göz devirerek odadan çıktı. Diğer ağaların eşleriyle peş peşe arabalarla urfaya yol aldılar. Zelal ona dönerek 'Sırf gelini merak ettiğim için gidiyorum ' dedi. Dicle 'Senden güzeldir inşallah da çatlarsın' dedi. 

Asmin gelen misafirlerin ellerini öptü tek tek. Miranın teyzeleri , halaları ve kuzenleri gelmişti. Asmin kendisi hakkında fısır fısır konuşulduğunu görüyordu ama takmadı, o şuan avjin hanımın yüzünü yere eğdirmeyecekti istediklerini konuşabilirlerdi. Mutfakta tabakları hazırlarken avjin hanım gelerek 'Asmin kızım, hadi gel mardinden ağaların eşleri de gelmiş onları da karşılayalım' dedi. Asmin içindeki huzursuzlukla 'Daye sence pirozlar gelmiş midir?' dedi. Avjin hanım heyecandan bunu unutmuştu. 'Kızım bilmiyorum ki ' dedi. Ezo onların yanına gelerek 'Daye eğer asmini saklarsak buradaki fesatların hepsi asminin kötü bir şey yaptığını düşünür bence asmin bizim yanımızda karşılarına çıkmalıdır. Sonuçta yanlış bir şey yapmadı' dedi. Avjin hanım ezonun haklı olduğunu biliyordu bu yüzden dönerek 'Asmin, ezo doğru söyler eğer dayanabilirsen ben göğsümü gere gere asmin benim gelinimdir derim ' dedi. Asmin onlar bu şekilde arkasında dururken geri çekilmek istemedi . 'Daye ben senin yüzünü asla eğmem çıkalım, kim geldiyse saygıyla karşılayacağım bu evin gelinine yakışır şekilde' dedi. Avjin hanım onun alnından öperek 'Sen güçlü bir kadınsın, benim gelinimsin' dedi. 

Avjin hanım yanında duran gelinin elini hafif sıkarak destek olduktan sonra içeriye giren kadınları güler yüzle karşılamaya başladı. Asmin kafasını dikleştirerek gelenlerin ellerini öptü. En arkada eve giren dildar hanımı gören asmin, onların yaptıklarını hatırladıkça daha da dikleşti. Dildar hanım eve girince avjin hanımla selamlaştı sonra elini öpen gelin kafasını kaldırınca dildar hanım şok olmuştu. 'Hoş geldiniz' diyerek onu karşılayan kız asminden başkası değildi bu nasıl olabilirdi. Avjin hanım ona odayı gösterdi 'Buyurun geçin daha fazla rezil olmadan' dedi fısıltıyla. Dildar hanım 'Bunu nasıl yapabildiniz' diyebildi. Avjin hanım ona yaklaşarak 'Bunda ayıp bir şey yok, asmin bekardı bizde uygun gördük ve şimdi gelinimiz olur kendisi. Sakın ola bir olay çıkarmayın yoksa asıl olay neymiş benden öğrenirsiniz' dedi. Dildar hanım kendisini çağıran havin hanıma bakarak olay çıkarmamak için odaya girdi. Zelal gözlerinde ki sinirler asmine bakıyordu. Asmin ise gülümseyerek 'Buyurun odaya girin kapının önünde kalmayın ' dedi. Zelal sinirle annesinin yanına giderken dicle ona dönüp 'Gerçekten birde gülüyor musun asmin bizi rezil ediyorsun' dedi. 

TÖRE (KUMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin