41.BÖLÜM

83.3K 2.4K 1K
                                    

Arkadaşlar watpadd ile ilgili sorun yaşıyorum maalesef zar zor yazdım ve başına bir şey gelmeden yükleyeceğim. Web üzerinden yazdığım için bilgisayardan giriyorum  ve iki gündür oturum açmadı bugünde sürekli hata hata deli oldum amk neyse bölümü kurtarayım da gerisine bakacağım artık. Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın teşekkürler. ❤️

Asmin duşunu aldıktan sonra üstüne bir elbise geçirerek mutfağa indi. Bir süre kapıda miranı izledi. O kadar dikkatli sofra hazırlıyordu ki asmini bile görmemişti. 'Hazır mı her şey?' diyerek mirana yaklaştı. Miran kafasını kaldırıp 'Hazır tabi ki karıcım ' diyerek asmine yaklaşıp alnından öptü. 'Hadi kurt gibi acıktım zaten makarnada soğumuş tekrar ısıttım' dedi gülerek. Asmin masaya otururken miran da arkasında ki gülü onun önüne koydu. Asmin 'Teşekkür ederim' diyerek miranın yanağından öptü. Miran da karşısına oturarak yemeğe başladı. Yemek boyunca bıcır bıcır konuşmuşlardı. 

Yemekten sonra miran ve asmin ahıra giderek atlara bakmaya başlamışlardı. 'Bu benim kara şimşeğim nasıl ?' diyen mirana bakarak atın yelesini okşamaya başladı. 'Çok güzel bende binmek istiyorum' dedi. Miran onu orada bırakarak kar beyazı bir atın yularından tutup asminin yanına getirdi. 'Tabi ki bineceksin ama kendi atına,  bu at senin artık' dedi. Asmin gözleri dolarken anıları aklına gelmişti. Küçükken bahçede bir kedi yavrusu görmüştü hemen koşarak onun yanına gitmiş ve kucağına almıştı. Onu severken bir anda saçlarından tutulup çekilmişti. Dedesi ona bağırarak 'Kendi pisliğin yetmiyor gibi bir de pis hayvanları mı elliyorsun' diyerek asmini dövmüştü. Bu sırada o kediyi kuzeni kucağına alarak babasına 'Ben bakabilir miyim baba ?'  demiş ve kimse ses etmemişti. O günden sonra kediye kuzeni bakmıştı. Kedi sürekli yanına gelse dahi kuzeni asla dokundurmuyordu. Asmin hep hayvanları severdi ama hiç kendine ait olmamıştı bugüne kadar ama şimdi miran ona ilklerini yaşatıyordu. Daha doğrusu asmine ait hiç bir şey olmamıştı sadece hayvan değil. 

Gözyaşları akarken miranın boynuna sarıldı. 'Ne oldu neden ağlıyorsun güzelim' diyerek tek koluyla asminin beline sarıldı. 'Miran seni çok seviyorum' dedi. Miran onun yüzünü tutarak alnından öptü. 'Neden ağlıyorsun asmin ben sen ağla diye mi aldım' dedi. Asmin onun elini tutarken başından geçen o olayı anlattı. Miranın da gözleri dolarken asmin onun yüzünü okşadı. 'Allah iyi ki seni bana gönderdi bana yaşadığımı ve bir insan olduğumu öğretiyorsun ' dedi. Miran 'O eski günleri unutacağız asmin. Önümüzde bir gelecek var ve güzel günler yaratmak bizim elimizde . Ben elimden geldiğince seni mutlu etmek için çabalayacağım sende beni mutlu etmek istiyorsan o güzel gözlerin mutlulukla ve aşkla baksın bana ' dedi. Asmin onun dudaklarını öperek 'Bu gözlerim hep aşkla bakacak sana ' dedi. Miran duygusallığı bozarak 'E hadi şimdi eve girelim sabah ata bineceğiz' diyerek asminin elinden tutup eve doğru yürüdü.

Azad odada dört dönerken odaya zelal girdi . 'Sakinleştin mi?' dedi. Azad ona dönerek 'Hayır ama şuan doğru düzgün düşünebiliyorum bana yapılan ihaneti daha iyi hissedebiliyorum.' dedi. Zelal 'Eee ne yapacağız' dedi. Azad 'Sen ne istiyorsun zelal' dedi. Zelal 'Ben miranı istiyorum onu ilk ben sevdim ama asmin onu baştan çıkardı' dedi. Azad sinirle 'Miranı aklından çıkar asla seni o soysuzla evlendirmem' dedi. Zelal 'Asminin suçu bu, miranın günahı yok adamı baştan çıkarmış işte ben onu istiyorum' dedi. Azad sinirle 'Olmaz zaten ben plan filan yapmayacağım o asminin artık ölmesi gerekiyor onun gibi biri ancak ölümü hak ediyor. ' dedi. Zelal sinirlenerek 'Ölümle olmaz bak mirana yönelik plan yapalım ve ben kuma gideyim sonra onu öldürüyorsun öldür' dedi. Azad onun saçından tutarken 'Sana miran yok dedim o asmin ölecek ve ardından miran da ölecek merak etme, hem seni isteyen bir adam var biz onu uygun gördük' dedi. 

'Herkese söyleyeceğim o zaman bu planını ' diyen zelali bırakarak 'Zelal sen kafayı mı yedin asla miran senle evlenmez. Eğer birinden duyayım seni kuma veririm gününü görürsün' dedi. Zelal 'Allah belanı versin senin ' dedi. Azad 'Ben  herkese bela olacağım sen merak etme şimdi defol ' dedi. Zelal gittikten sonra adamlarına miran ve asmini takip etmelerini ve sürekli fotoğraflarını atmalarını istedi.

TÖRE (KUMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin