37.BÖLÜM

84.2K 2.7K 385
                                    

Bu bölümü @saaneayol'a ithafen yayınlıyorum. BURAYI OKUYUN ! Arkadaşlar benden yeni bölüm istiyorsunuz ben elimden geleni yapıp yayınlıyorum ama siz neden yorum yapmıyorsunuz. Bol bol yorum istiyorum yoksa bende bölümleri ağır ağır yazacağım haberiniz olsun. Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın ayrıca beni takip edenlere teşekkür ederim ❤️

Azad günlerdir asminin odasında uyuyordu. O güzel yüzü hep aklındaydı.  Aslında asmin ile evliyken de onu hep izlerdi. O zamanlar berfine aşıktı ama onunda güzelliği insanı baştan çıkaracak cinstendi zaten sırf berfine söz verdiği için asmine karşı sert olmuş ve aşık olmak istememişti . Berfinin şeytani planlarıyla da asmin gözüne resmen bir şeytan olarak görülmüştü . Her şey ortaya çıktıktan sonra aklına sürekli asmine yaptığı fiziksel ve psikolojik şiddet geliyor, kendinden utanıyordu nasıl yapmıştı küçücük kıza . Bebeklerini kaybetmesine de berfin sebep olmuştu ama azad gidip asmini suçlamıştı işte bu vicdan azabından dolayı asmin sürekli aklına geliyordu ve galiba ona aşık olmuştu. 

Dicle asminin odasına girdiğinde asminin yastığına sarılıp uyuyan abisini gördü. Bu hali dicleyi çok üzüyordu çünkü abisi asmine aşık olmuştu bunu hissediyordu. 'Abicim ne işin var burada' dedi yanına otururken . Azad da kardeşine dönüp 'Ben aptalın tekiyim gözümün önündeki melek gibi kadını görmedim ve elimden kaydı gitti. Dicle ben ona aşık oldum o saçları, o gözleri sürekli beynimde istemsizce yüzü ve hayali karşıma geliyor' dedi. Dicle ona artık asmini unut  çünkü o evli demek istedi ama abisine bunu söyleyemezdi . 'Abi artık onu unut hayatına bak sana iyi bir kız bulalım belki ona aşık olursun' dedi. Azad sinirle kalkarak 'Hayır dicle asla başka kadın istemiyorum. Ben asmini ne olursa olsun yine karım yapmaya karar verdim . ' dedi. Dicle korkuyla abisine baktı işte şimdi ortalık fena karışacaktı. 

'Abi o kız seni rezil etti. Tüm aşiretin önünde boşadı daha o kızı mı istiyorsun gel vazgeç ondan' dedi. Azad ona sinirle gülerek 'Sen asmini destekliyordun sürekli ne oldu da şimdi istemiyorsun hem kötü mü olur burada olursa onunla rahat rahata görüşmeye devam edersin. ' dedi. Dicle sinirlenerek 'Ben onunla irtibatımı çoktan kestim abi konuşmuyorum ne halde bilmiyorum sende vazgeçsen iyi olur' diyerek odadan çıkarak kendi odasına girdi. Yatağa oturarak düşünmeye başladı ne olacaktı şimdi ya abisi asmin diye tutturursa her şey berbat olurdu. 

Azad onun çıkmasıyla gülerek odadan çıktı. Şimdi gideceği yeri çok iyi biliyordu. Arabası Kırmanşah konağının önünde durmasıyla derin nefes aldı. Adamları ne kadar bu konağın etrafında gezse de asla asmin dışarı çıkmamıştı kim bilir o dedesi ona neler yapıyordu ama aklı başına gelmişti onu kurtaracaktı. Hemen inerek kapıya geldi korumalara ' Berat ağayla görüşeceğim ' dedi. Bir adam içeriye girip kapıyı kapatmıştı azad bu duruma göz devirdi. İçeriden çıkan adamın yanında berat ağa da gelmişti, ne yani içeriye almıyorlar mıydı onu  neyse sabırlı olup bu işi tatlı dille çözecekti. 

' Benimle ne işin var azad ağa ' diyen yaşlı adama bakarak 'Seninle konuşmaya geldim oturup düzgünce konuşalım' dedi. Berat ağa sinirle 'Konuşacak konu yoktur de haydi git kapımdan' dedi. Azad  'Bak uzun olmayacak iki dakika konuşalım hem ne var evde de beni almıyorsun içeriye' dedi. Berat ağa sinirle 'Gel içeri beni rezil edeceksin elaleme' dedi. Azad zaferle gülümsedi belki asmini görürdü. Avludaki masaya oturduğunda etrafına baktı iki genç kız vardı birde asminin yengesi terastan onlara bakıyordu ama asmin yoktu . 

'Haydi derdini söyle sonra da defol git bir daha gelme kapıma' dedi. Azad 'Berat ağa beni sinirlendirme ben buraya tatlı dille uzlaşmaya geldim. Bakın ben bir hata yaptım torununuza iyi bakamadım ama aklım başıma geldi şimdi asmini istiyorum senden, karşılığında ne istersen veririm ama yeter ki onu bana geri ver. Ben çok pişmanım ona bu sefer gözüm gibi bakacağım' dedi. Berat ağa şaşırdı bir bu eksikti dedi şimdi azada nasıl derdi kız miranla gitti diye eğer derse miran onun yolsuzlukla yaptığı işlerin kanıtını mahkemeye verirdi elinde ne var ne yoksa hepsini kaybederdi zaten bu yüzden asminin boşanmasına yardım etmişti. Yoksa o zilliyi o dakika öldürürdü. 

TÖRE (KUMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin