Selamm canlarım benim, keyfim yerindeydi bende bölümü tamamladım ve yükledimm :) YORUM yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın lütfenn.
Bu bölümü @AYEGLELK3 'e ithafen yayınlıyorum keyifli okumalarr ❤️
Asmin ve miran yorgunlukla uykuya dalmışken berzanın konağı inletecek kadar ağlamasıyla ikili yatakta fırlamıştı . Miran 'Asmin dur kalkma sen, ben getiririm acıkmıştır' diyerek oğlunu kucağına aldı. Yavaşça asminin kucağına bırakarak yanlarına oturdu. Asmin uykulu uykulu göğsünü açıp berzanın ağzına verdi. Oğlu gayet güzel şekilde sütünü içerken miran önündeki bu tabloya içi giderek bakıyordu. Hayatında hiç bu kadar mutlu olduğunu hatırlamıyordu. Berzanın uyumasıyla miran onu beşiğe yatırarak asminin yanına uzandı. Asmin 'Teşekkür ederim' diye fısıldamasıyla uykuya dalması hemen hemen aynı olmuştu. Berzan bir haftalık olmuştu ve asmin hala kendini tam olarak toplamış sayılmazdı. Bir haftada tüm konak özellikle avjin hanım yardımcı oluyordu. Sürekli bilmediği şeyleri ona güzel dille anlatıp doğrusunu yapmasını istiyordu.
Miran ise ara sıra işe gidip hemen eve geri dönüyordu çünkü ne karısına ne oğluna bakmaktan bıkmamıştı. Sürekli onları merak ediyordu. Sabahın aydınlanmasıyla uyanan genç adam karısının alnından öpüp usulca ayağa kalktı. Beşiğin yanına vardığında berzanın gözleri açık şekilde etrafa baktığını gördü. Bu duruma gülümserken onu dikkatlice kucağına alarak koltuğa oturdu. 'Far görmüş tavşan gibi bakıyorsun oğlum, burası annenin ve babanın odası tanıyamadın mı daha' diyerek kıkırdamıştı. İşaret parmağını oğlunun yanağına sürerek 'Baban bu mutluluk için neler çekti bilmiyorsun ama sen büyü hepsini tek tek anlatacağım aslan oğlum' dedi. Tabi sözlerinin komikliğinin yanı sıra gözleri dolmuştu. Nazikçe berzanın kafasından öperek 'Rabbim acınızı bana göstermesin ' dedi. Berzanın yüzü buruşarak ağlamasıyla duygusal hava dağılmıştı, hemen ayağa kalkarak kucağında sallamaya başladı. 'Oğlum sus annen uyanacak allah aşkına' diye sessiz sessiz söyleniyordu.
Asmin ise miran ve oğlunun tüm konuşmasını duymuştu. Miranın gözlerinin dolmasıyla o da duygulanmıştı, içinden 'Allah bizi birbirimizden ayırmasın acınızı asıl bana göstermesin' diye dua etmişti. Berzanın ağlamasıyla miranın çırpınışlarını görünce kıkırdamaya başladı. Çok şanslıydı böyle bir kocası, hayat arkadaşı olduğu için. Miran, asminin gülme sesini duyarak hemen arkasını döndü. 'Bak oğlum uyandırdık anneyi ' diyerek yatağa oturdu. Asmin önce kocasının dudağını öperek berzanı kucağına aldı. 'Miran, acıkmış olmalı niye ağlasın yoksa' diyerek emzirmeye başladı. Miran 'Evet acıkmıştır' diyerek asminin saçlarını okşamaya devam ediyordu.
Berzanın doymasıyla miran onun gazını çıkarmaya asmin de giyinmeye başlamıştı. Kısa süre sonra kahvaltıya inmek için hazırlardı. Miran berzanı beşiğine yatırarak bebek telsizini eline aldı. 'Miran ben inmesem mi ya ' diyerek beşiğe bakan karısının elinden tutup 'Hadi yemeğini ye sonra çıkarsın bak telsizden duyarız ağlarsa' dedi. Asmin aklı berzan da kalarak kahvaltı masasına oturdu. Avjin hanım 'Berzanım nasıldır, asmin kızım ?' dedi. Asmin gülerek 'İyi daye uyuyor şimdi' dedi. Baran 'Yeğenim büyüse de koştursa peşimizden ' dedi gülerek. Herkes barana katılırken berzanın büyüdüğünde neler yapmasını istediklerini sayıyorlardı. Miran ve asmin de oğullarını öyle hayal etmeden duramıyorlardı.
Berfin yüzüne aldığı darbeden dolayı sağ gözü morarmış ve şişmişti. Aylardır müşteri gelirse halil ile sorun yaşamıyorlardı ama gelmezse halil suçu onda buluyordu. Dünde gelen müşteri karısı aradığı için evden para vermeden kaçmıştı bunun suçu da yine berfine kalmıştı. 'Kalk lan hazırlan akşama geçen gelen bunak herif var ya unutup parayı iki kere veren o gelecek bu sefer de unutmasını sağla da çift para alalım' diyerek kahkaha atan halile baktı. Dünden belli berfine yemek vermemişti dünde bir güzel dövmüştü şimdi de işe çıkmasını söylüyordu. Ama hak etmişti berfin bunları kendi eliyle yapmıştı. Bu hayatı o seçmişti eğer babasının dediği kişiyle evlenseydi belki de bunlar başına gelmeyecekti. 'Bugün halim yok halil' diyerek yatağa oturdu. 'Bak keyfimin içine iki dakika da sıçtın beni sinirlendirme hazırlan hadi!' diyerek odadan çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE (KUMA)
ChickLitAsmin küçük yaşında annesini ve babasını kaybetmesiyle hayatındaki kötü süreç başlamış olur. Dedesi ve amcasının elinde kalan kızın hayatı burnunda gelmektedir. Genç kızın hayatı hiç de yolunda gitmediği halde bir de azad ağaya kuma verilmişti. Onu...