53.BÖLÜM

52K 2K 484
                                    

Yeni bölümle geldim umarım beğenirsiniz keyifli okumalar❤️

Bu bölümü motivasyonumu yükselten güzel okurum @herrypoterr'a ithafen yayınlıyorum.

Azad karşısındaki koltukta kendine bakan kadını tam beş yıldır aklından çıkarmamıştı. Beş yıl önce onu hapishane köşesine tıkanlardan intikamını elbet alacaktı. Bunun için hapisteyken kendini bıçaklattırmış ve hastanedeyken de adamları yardımıyla kaçmıştı. İyileşince hemen asmini takip etmiş ve en uygun zamanda yanına almıştı. Elinde ki içkisinden bir yudum alırken 'En son kocan seni çok sıkı koruyordu ne oldu sıkıldı mı senden yoksa ?' diyerek güldü. 

'Senin kadar aşağılık bir insan görmedim bizden ne istiyorsun? Ben seninle evliyken bana etmediğini bırakmadın şimdi neden peşimdesin, kurtulmuştun hani benden ?!'

'Evet o zaman sinirden kurtulduğumu sandım ama sonra düşününce ben ilk geceden sana tutulmuşumda haberim yokmuş . Biliyor musun o zamanlar berfine aşıktım ve ona bir söz vermiştim asla kumanın dudaklarını öpmeyeceğim diye ve ben senle ikinci birliktelikte dudaklarını öptüm. Aşık olduğum kadın bile aklımdan uçmuştu. Asmin, evime girip çıkan ortağımı nasıl ayarttın bende bunu merak ediyorum' 

'İşte senin sevgiye,  aşka verdiğin değer bu kadar işte! Ayrıca ben miranı ayartmadım biz zaten birbirimizin kaderiydik sende bu yolda bize köprü oldun'

'Kadın, senin dilin epey uzamış! Demek beni kullandınız birbirinize ulaşmak için bunun bedelini de size ödetmeyeceğimi mi sandınız?!' diye bağırarak ayağa kalkan azad elindekini kafasına dikti. 

'Sen hiç bir şey yapamayacaksın azad çünkü miran beni kurtaracak, o  asla senin eline bırakmaz beni' diyerek azadın gözüne baktı. 

'Göreceğiz asmin hanım bakalım kocan beni burada nasıl bulacak?' diyerek elindeki içki bardağına masaya bırakarak asminin yanına oturdu. Asmin geri çekilirken azad yerinde yayılarak konuşmaya devam etti.

'Beni kısırım diye kandırıp mirana iki çocuk verdin. Miran, arkamdan tüm aşiret ağalarını tehdit etmeseydi asla boşanamazdın. Ben bunları kimden duydum biliyor musun? Berat ağadan geçen sene aynı koğuşa düştük ve bana miranın yaptıklarını tek tek anlattı. Bende sizden intikam almadan durmayacağıma yemin ettim' diyerek asmine baktı.

'Ben bu hayatta kimseye kötülük düşünmedim ama nedense herkes bana düşman anlamıyorum neden bu kadar kalbiniz karardı. Ben seninle evliyken asla bir kusur işlemedim anlaşamadık ve bende bu oyunu yapmak zorunda kaldım yoksa törede boşanmak yoktur bunu biliyorsun. Sen zaten beni sevmiyordun boşanmak ikimiz için de iyi olur dedim, hem sen berfine aşıktın bana etmediğinizi bırakmadınız. Bebeğimi bile çok gördünüz şimdi bu öfke bu kin neden? Ben kendi hayatıma bakıyorum' diyerek kafasını eğdi. İşlediği suçu bilmiyordu yani ne yapmış olabilirdi de bunlar başına gelmişti. Azad, asminin laflarında haklılık payının olduğunu biliyordu ama kendince bu bir ihanetti. 

'Berfin orusbusunun adını anma bir daha nasıl salakmışım da ona aşık olmuşum, senin gibi birini elimden kaçırmışım anlamıyorum. Senden boşandıktan sonra her şey yerine oturdu. Seni aradım her yerde ama bulamadım. Adamlarım tüm mardini altını üstünü getirdi ama asmin miranın koynunda çıktı! Bu bir  ihanet asmin beni kandırıp ortağımla evlenmen benim namusu iki paralık etti. Şimdi karşıma geçip masum ayaklarına yatma' diyerek odadan çıktı.  Asmin kafasını eğerek gözlerindeki yaşın akmasına izin verdi. 

Miran avjin hanımdan ayrılarak hemen arabasına binip depoya sürdü. Adamlarına fellik fellik urfayı aramasını istemiş ve azadın ailesinin evinin önüne de bir ton adam yığmıştı. Urfa da tüm aşiretin adamlarına haber salınmıştı herkes azadı arıyordu. Bu arada miran mardindeki Agir ağayı arayarak olayı anlatmış ve onun adamlarının da asmini aramasını sağlamıştı. Urfa da azadın gidebileceği yerlere baskın yapmış ama elinde koca bir sıfırla dönmüştü. Şimdi ise komiserden caddede ki kamera kayıtlarını bir daha izlemek istediğini söylemişti. Dikkatlice tekrar tekrar izlerken bir şey gözüne çarpmıştı. Asmin zorla götürülürken konağın önünde ki bir adam sadece izlemişti. Daha önceki kayıtları da izleyerek o adamın azadın adamı olabileceğini düşünmüştü. Komiser çok net olmayan kayıttan adamın fotoğrafını çıkararak mirana vermişti. Miran tüm adamlarına bu adamın fotoğrafını atarak bulup getirmelerini söylemişti. 

TÖRE (KUMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin