Asmin getirildiği odada stresle kaynanasının söylediklerini dinliyordu. 'Bak kızım bundan sonra Azad senin de kocandır. Kocanı elde tutmak sana kalmıştır bundan sonra. Gönlünü hoş edesin, saygılı hürmetli olursan azadın sinirini yenersin oda sana saygı gösterir. Sabah kapıya çarşafı almaya gelirim. ' diyerek duvağını örtüp odadan çıkmıştı.
Asmin duyduğu laflardan sonra daha çok yıkılmıştı. Resmen kaynanası oğlunu baştan çıkarmamı istiyordu. Böyle bir kadın değildi asmin, bunu yapmayacaktı azad ağanın karısına bunu yapmaya razı değildi. Zaten kadının üstüne kuma gelmişti bir de adamı elinden almayacaktı. Sessizce bu konakta ölmeyi bekleyecekti bunca zaman nasıl sevgisiz yaşadıysa bundan sonra da öyle olacağını zaten biliyordu.
Uzun bekleme sonrası kapını açılmasıyla korkarak ayağa kalktı. Korkudan ayakları tutmuyordu sanki. Azad ağa duvağını açtığında kafasını kaldıramadı çok utanıyordu resmen evli adamın karısı olmuştu bunu kaldıramıyordu.
'Asmin, ne kadar istemesem de bu gece yaşanacak kaçacak yerimiz kalmadı artık. Bu geceden sonra çocuk için geleceğim yanına, hamile kaldıktan sonra benden umudunu kes, benim bir karım daha var ve ben onu deli gibi seviyorum, sana asla öyle yaklaşmayacağımı biliyorsun. Benim tersime gitmediğin sürece iyi anlaşıp gideriz. Karımla muhattap olmayacaksın, onun bir hanım ağa olduğunu aklından çıkarmayacaksın anladın mı ?'
Asmin, azadın her kelimesiyle yüreğine bir hançer saplanıyormuş gibi hissetti. Biliyordu onu asla sevmeyeceğini ama bunu yüksek sesle duyması onu yaşarken mezara girmesini sağlamıştı. Gözyaşları akarken sadece kafa sallamakla yetindi.
'Ben namazı kılana kadar soyun ve yatağa gir' diyerek banyoya ilerlemişti. Asmin, başka çaresi olmadığı için elbisesini çıkardı. Eli iç çamaşırlarına gidip geliyordu. Onu bu duruma sokan herkesten tekrar tekrar nefret etti hepsine lanetler okudu. Azad banyodan çıkmadan soyunup yatağa girdi. Genç kızın gözyaşları birer birer yanağından yastığına damlıyordu.
Azad banyoda abdest alırken ne kadar yavaş davranırsa o kadar geç dokunurum o kadına diye düşünüyordu ama biliyordu bir kaçışı yoktu. Banyodan çıkıp yatağa hiç bakmadan iki rekat namazını kıldı. Artık yolun sonuna geldiğinde bu işi hemen yaparsa kurtulacaktı . Yavaşça yatağa ilerlediğinde yorgana sımsıkı sarılan bedene baktı. Oyalanmadan bitirirse bu işi iyi olurdu .
Genç kız kendine yaklaşan azadı görünce sımsıkı gözlerini kapattı. Üstünden yorgan çekildiğinde elleriyle altındaki çarşafa sarıldı. Azad yorganı çektiğinde bembeyaz tenini görmüştü, kusursuz bedeni vardı ama azad berfinin bedeninden başka beden istemiyordu. Azad hala gözünü açmayan kadına baktı böylesi daha iyiydi hemen bitirip gitmek istiyordu. Üstündekileri çıkardı tek tek en son çıplak kaldığında kendini çekmeye başladı. Böyle olmayacağını anladığında güzel kadının üstüne doğru uzandı.
Asmin üstüne uzanan bedenle asla gözünü açmadı sadece gözyaşları süzülüyordu. Azad eliyle aletini tutarak asminin kadınlığına sürmeye başladı. Sürtünmeye devam ederken genç kızın göğüslerini sıkmaya başladı. Asmin ise mahrem yerindeki hareketlilikle daha çok sıktı elinin altındaki çarşafı. Azad artık hazır olduğunu anlayarak aletini birkaç kere daha çekiştirip asminin mahreminde yerini aldı. Yavaş yavaş girmeye çalıştı ama asmin kendini öyle bir sıkıyordu ki başı bile girdiremiyordu.
'Sıkma kendini! Ben çok mu hevesliyim? Böyle yaparsan daha uzun ve acılı olacak gevşe biraz hemen bitsin bu iş ' diyerek tısladı kızın yüzüne . Asmin bu durumdayken sakin kalmıyordu. Azad hala ağlayan bedene bakarak sinirlendi doğrularak aletini hızla asminin kadınlığına itti. Asmin bir anda bıçak yemiş gibi olurken ağzında acı bir çığlık koptu. Üstündeki bedeni 'D-dur d-ddur a-acıyor-r' diyerek itmeye çalıştı.
'Beni sinirlendirme kadın dur iki dakika bitecek birazdan ' diyerek yavaşça hareket etmeye çalıştı. Kadın, adam hareket ettikçe çığlık atmaya devam etti. Azad sinirlenerek hemen bitirmek istedi, hızlı hızlı girip çıkıyordu zaten kısa zaman sonra asmin susmuş öylece tavana bakıyordu. Azad ise bir süre sonra asminin sıcak yuvasına doğru boşalarak sırt üstü yatağa attı kendisini.
Asmin ise öylece hareketsiz şekilde tavana bakıyordu. Attığı çığlıklardan sonra durmayan adamla pes ederek işini bitirmesini beklemişti. İşi biten adam yan tarafına atmıştı kendini asmin ise bacaklarından akıp giden şeylere usul usul ağlamaya devam etti. Bir kaç dakika sonra azadın yataktan kalktığını anladı. Gözlerini çevirdiğinde giyindiğini gördü. Tekrar tavana dönerek bakmaya devam etti. Azad ise daha fazla kalamayacağını anlayınca tavanı izleyen kadına bakarak üstünü giyindi.
'Sabah çarşafı anama verirsin' diyerek odadan çıktı. Asmin ise tek başına çırılçıplak tavanı izleyerek hıçkırarak ağlamaya başladı. Bu kadar basit bir kadın mıydı? Masumluğunu dakikalar içerisinde en kötü şekilde vermişti, bunu hak ediyor muydu? Asmin elinde kalan tek şeyi de bu yatakta iğrenç bir şekilde o adama vermişti. Üstüne birde kendini metres yerine koymuş gibi işini bitirip gitmişti.
Azad ise hemen berfinle olan odasına giderek duşa girdi. Çıktığında yatağında oturan berfinle göz göze geldi. 'Dokundun mu ona ?' dedi . 'Buna mecbur olduğumu biliyorsun. Ama bak ben senin yanındayım. Sana demiştim o kadın çocuk doğuracak sonra işi bitecek ben sana aitim hala ' diyerek kadına sarıldı. Berfin ise içten içe bu kadar çabuk geldiği için seviniyordu. Hem kocasının dediğine göre sadece işini görüp yine koynuna gelmişti. Daha fazla azadı bu konuda sıkamazdı çünkü hemen aklı asmine kayabilirdi bunun için kocasına en iyi şekilde bakmaya devam edecekti o kadına fırsat vermeyecekti. O gece herkes halinden memnun huzurla gözlerini kapatırken genç kızın ruhunu nasıl öldürdüklerini düşünmemişlerdi.
Gün yavaş yavaş aydınlanırken asmin hala aynı şekilde yatıyordu. Kalkıp ne üstüne yorgan almıştı nede duşa girmişti öylece kaderine ağlıyordu. Artık kalkması gerektiğini düşünerek yavaşça doğrulmaya çalışınca acı bir inleme bıraktı. Ne kadar acısa da sürünerek kalktı, yavaşça banyoya ilerledi. Her adımında alt tarafına sancılar giriyordu. Duşa girip sıcak suyu açtı bedenini iyice keseledi sanki kötü bir şey yapmış gibiydi vücudundan tiksiniyordu. Banyodan çıkıp yatağına ilerledi hala alt tarafında dayanılmaz ağrı vardı. Zorda olsa etrafı toplamayı başardı. Sonra pencere kenarına giderek oturdu. Oturunca giren acıyla bir inleme bıraktı. Oturamayınca biraz yatağa uzanmak istedi zaten hemen uykuya dalmıştı.
Kapı çaldığında gözlerini açarak ayağa kalktı. Çarşafı eline alarak kapıyı açtığında kaynanası kendine bakıyordu. 'Buyur ana' dedi kısılmış sesiyle. Dildar hanım gördüğü görüntüyle gözleri doldu. Asmin yüzü gözü şişmiş darmadağın bir halde karşısında duruyordu. 'Asmin iyi misin yavrum ?' diyen kaynanasına bakarak acıyla gülümsedi. 'iyiyim ana sorun yok ' dedi. Sanki iyi olması umurlarındaymış gibi... Dildar hanım olayı irdelemeyerek çarşafı alıp elini uzattı. Asmin elini öperek geri çekildi.
'Bugün inme aşağıya sana yemek gönderirim sen dinlen biraz ağrın vardır '
'Siz nasıl uygun görürseniz ' dedi. Dildar hanım ne kadar doğru seçim yaptığını daha ilk dakikadan anlamıştı.
'Tamam sen git yat hadi' diyerek kapıyı örttü. Arkasını döndüğünde karşı odadan çıkan Azadla göz göze gelince sinirle 'İlk geceden kızı yalnız mı bıraktın yakıştı mı sana ' dedi.
'Ne bekliyosun ki demiştim sana o kıza benden hayır yok diye sen çekersin gelininin kahrını' diyerek aşağıya indi. Dildar hanım çarşafı da alarak odasına ilerledi.
Asmin bugün odadan çıkmayacağına çok sevinmişti. En azından ağrıları dinerdi daha rahat hareket ederdi. Yorgunlukla biraz uyumak isteyerek yatağa uzandı. Bundan sonra neler olacağını düşünerek uykuya daldı.
Bana akışla ilgili ya da konuyla ilgiliyle fikir verirseniz çok sevinirim . İyi günler dilerimm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE (KUMA)
ChickLitAsmin küçük yaşında annesini ve babasını kaybetmesiyle hayatındaki kötü süreç başlamış olur. Dedesi ve amcasının elinde kalan kızın hayatı burnunda gelmektedir. Genç kızın hayatı hiç de yolunda gitmediği halde bir de azad ağaya kuma verilmişti. Onu...