29.BÖLÜM

78.2K 2.5K 308
                                    

Benim güzel okurlarım yeni bölüm sizlerle umarım beğenirsiniz. Yorum yapmayı , beni takip etmeyi ve oy kullanmayı unutmayın keyifli okumalar dilerim. ❤️

Asmin yemekleri servis edip yerine oturdu. Avjin hanım sürekli kendisine bakıyordu biraz rahatsız olmuştu. Avjin hanım ise ne kadar terbiyeli ve çalışkan kız diye düşünüyordu. Miran yine seçimini güzel yapmıştı hem kızın yüzü de çok güzeldi. 'Hevi nasıl gidiyor iyi misin ' diyen avjin hanıma hevi nine gülerek 'İyiyim avjin hem de çok iyi. Asmin geldikten sonra hiç iş tutmama izin vermiyor maşallah her işe koşuyor ' dedi gülerek. Avjin hanım, Hevinin yalan söylemediğini bilirdi. Asmine dönerek 'Kızım sen nasılsın sevdin mi burayı' dedi. Asmin tebessümle 'sağ olun iyiyim çok şükür hem burası çok huzurlu bir yer ' dedi. Avjin hanım 'Öyledir burayı miranda sever sürekli gelir ' dedi.  Bundan sonra konuşmadan yemeklerini yediler. Hevi ve avjin hanım içeriye geçtiklerinde asmin bulaşıkları yıkamış ve çaylarını götürmüştü. 

'Evet hevi oğlumun yaşı geçiyor ne yapayım bende şilanı düşündüm. Miran ilk başta kabul etmedi ben dedim oğlum kimi istiyorsan söyle başımız üstüne dedim ama söylemedi sonra da geldi benim hayatımın önemi kalmadı, kimle istiyorsanız evlendirin dedi belli ki aşk acısı çekiyor ama şilan ona iyi gelecek ' dedi. Asmin her duyduğuyla daha da ağlamak istiyordu. Bunu kendisi yapmıştı. Miranı kabul etmemişti aşkına sahip çıkmamıştı. Halbuki adam  en başında şilanı kabul etmemişti sırf onu sevdiği için. 'Ne zaman isteme olacak peki ' dedi hevi nine. 

'Daha kızın ailesi bilmiyor miran kafasında oturtsun bu fikri ondan sonra hızlandırırız işleri ' dedi. geri kalan sohbeti fazla dinlemek istemedi asmin bu kadarı ona kafiydi. Akşam üstü asmin onları yalnız bırakıp hayvanların yemini verme bahanesiyle dışarıya çıkmıştı. Araba sesiyle kapıya doğru yürüdü ve miranın arabasını gördü. Bugün anlamıştı ki miranı kaybetmek istemiyordu o iyi birisiydi hem ilk defa böyle hisler yaşıyordu daha fazlasını istiyordu. Hemen adımlarını arabaya yönlendirdi. Miran arabadan inerek karşısına geldiğinde 'Kusura bakma anam gelmek istedi yoksa gelmeyecektim' dedi . Asmin 'O zaman annen iyi ki gelmek istemiş yoksa seni nasıl görecektim'  dedi . 

'Ne demek istiyorsun asmin ? Ben senin o laflarına karşılık gelmek istemedim ' 

'Dilim lal olsaydı sana onları söylemeseydim miran ben çok pişmanım sana onları söylediğim için ' dedi kafasını eğerek miran planı işe yaradığı için içten içe sevindi.

'Sorun değil asmin ben sana kırılmadım haklıydın öyle düşünmekle sıkma canını sen'

'Hala beni düşünüyorsun sen ne kadar iyi bir insansın miran . Ben bir haftadır gece gündüz seni düşünüyorum sana o lafları isteyerek söylemedim sırf benden soğuman için söyledim ama pişmanım ' dedi gözleri dolarken. 

'Asmin  bana açık açık her şeyi söyle '

'Miran bende senden hoşlanıyorum ama sana onları söylemeliydim biliyorsun bu topraklarda dul kadınla evliliği kabul etmezler sırf bunun için uzak dur istedim ama bugün duyduklarımla kalbim bir taşın altında ezildi sanki . Seni başkasıyla düşünmek beni yakıp kavurdu. Ne olursa olsun ben ilk defa kendim için bir şey yapmak istiyorum. ' diyerek miranın gözlerine baktı. Miran ise duyduklarıyla bir hayli mutluydu. Asmini kendine çekerek sarıldı. 

'Bundan sonra bir dağ gibi aşkımızın arkasında duracağız bizi kimse yıkamayacak sen yeter ki benimle ol ' diyerek asminin alnından öptü. Asmin gözlerini kapatarak ' Seninleyim miran sende bırakma beni olur mu ' dedi. 'Bırakmayacağım dağ çiçeğim asla bırakmayacağım' dedi. Köpek havlamasıyla hemen ayrıldılar.  Avjin hanım imayla bakıp 'Miran geldiğini camdan gördüm oğlum hazırım ben' dedi. Asmin hemen elini öptü. 'Allaha emanet kızım ' dedi sarılarak. Asmin onların gitmesiyle mutlu bir şekilde eve girdi. 

TÖRE (KUMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin