Selamm yeni bölümle karşınızdayım canlarım. Beni takip eden herkese teşekkür ederim. Umarım beğenirsiniz bol bol yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın keyifli okumalar❤️ (Medyada asminin bindallısı vardır)
Azad, berfini baba evine gönderdikten sonra kenanın evini bulmuştu gidip dicleyle konuşacaktı. Kapıyı çaldığında karşısına çıkan kenana 'Selamın aleyküm' dedi. Kenan 'Aleyküm selam' dedi. Azad 'Dicleyi çağırsana bu gece evinde kalsın' dedi. Kenan korkarak 'Gelemez o şuan' dedi. Azad kaşlarını çattı ne demek gelemezdi. 'Ne diyorsun lan sen çekil şuradan' diyerek kenanı kenara itti ve eve girdi. Ev resmen bok gibiydi her yerde abur cuburlar kıyafetler vardı , azad kardeşinin ne halde olduğunu merak etti. Odalara girip çıktığında diclenin olmadığını gördü. 'Ne yaptın dicleye söyle' diyerek yakasına yapıştı. 'Şimdi mi geldi aklınıza hiç tanımadığınız adamın önüne atarken vazgeçmiş gibiydiniz ondan' dedi. Azad onun her kelimesinde haklı olduğunu biliyordu. O anlık sinirle dicleyi dinlememişlerdi bile. 'Evet aklım başıma geldi, şimdi söyle nerede' dedi. Kenan oflayarak yakasını kurtardı. 'Onu bir yaşlı kadının yanına götürmemi istedi bende götürdüm orada kalıyor oldu mu ' dedi. Azad 'Siz evli değil misiniz karını nasıl atarsın bilmediğin yerlere' dedi. Kenan 'Hayır gerçek evlilik değil bu siz susun diye yaptık ' dedi.
'Şimdi onu almaya gidiyoruz hadi, bunun hesabını sorarım sizden ' dedi. Azad ve kenan hevi ninenin evinin önüne geldiklerinde azad 'Ara karını gelsin bu dağ başına nasıl bıraktın kızı' dedi sinirle. Kenan sabır dileyerek dicleyi arayacakken kapının önünde köpeği seven kadını gördü. Hemen arabadan inerek yanına ilerledi. Dicle onu görünce 'Ne işin var burada senin' dedi. Kenan 'Abin arabada hadi gidiyoruz ' dedi. Dicle korkarak kafasını salladı bu sırada azad da gelerek 'Hadi dicle bin şu arabaya bir şey yapmayacağız ' dedi. Dicle kafasını salladı 'Gelmeyeceğim gidin' diyerek içeriye yürüyeceği sırada kenan onu kucaklayarak 'Vallahi yeter şu konu kapansın artık ' diyerek arabaya götürdü. Arabaya bindirip hemen çalıştırmışlardı.
'Siz iki maganda herif birbirinizi bulmuşsunuz nasıl kaçırırsınız beni' dedi. Kenan 'Kusura bakma abin başımın etini yedi, seninle konuşacakları filan varmış ne yapsaydım' dedi. Azad arkaya dönerek 'Önce eve gidilecek dicle hanım sonra orada konuşuruz' dedi. Dicle susarak cama yaslandı söylese ne işe yarardı zaten.
Asmin dicleyi çok merak etmişti. Telefonunu aradığında kapalıydı. Bir sağa bir sola giderek miranı aradı. 'Miran ağam, dicleyi iki adam götürmüş telefonu da kapalı çok merak ediyorum ' dedi. Miran 'Sakın endişelenme ben şimdi mardinde ki adamlarımı arar öğrenirim neredeymiş tamam mı?' dedi. Asmin 'Tamam haber bekliyorum' diyerek telefonu kapattı. Yatağa oturarak stresle miranı bekledi. Yaklaşık bir saat sonra miranın aramasıyla hemen açtı. 'Ben telaş yapma dedikçe sen daha çok telaş yapıyorsun sanırım hemen açtın telefonu' dedi bıkmış şekilde. Asmin 'Hadi söyle ne olmuş' dedi. Miran oflayarak 'Azadın konağındaymış sorun yok sana ulaşır o açılınca telefonu' dedi. Asmin asıl oraya gittiği için endişelenmişti ama miran sorun yok diyorsa güveniyordu. 'Neyse asmin hanım ben kapatayım yarın için hazırlıkları kontrol ediyorum' dedi. Asmin 'Tamam kolay gelsin' diyerek telefonu kapattı.
Dicle duyduklarıyla resmen şok geçirmişti. Tüm bunları berfin nasıl yapmıştı hiç mi insanlık kırıntısı yoktu içinde nasıl doğmamış bebeğe kıyabilirdi. Azad onu konağa getirdiğinde dildar hanım her şeyi ona anlatmıştı. O anlattıkça diclenin kanı donmuştu. Şuan azad abisiyle baş başa oturuyordu.
'Senden özür dilerim söylediklerim için ve senin hayatını mahvettiğim için ama o kadın benim gözlerimi kör etmiş resmen kimseyi görmüyordum ne seni ne ailemi, hiç kimseye inanmadım. Asmine de çok büyük haksızlık yaptım zaten o gittiği günden sonra içimde bir burukluk oluşmuştu. Onu, dedesinin ellerine bıraktık allah bilir neler yaptı adam bir kaç defa adamlarıma sordurdum ama ondan bir iz bulamadılar. Neyse şimdi seninle arayı düzelteyim, asmine sonra gelirim' dedi. Dicle gözlerini kaçırdı. Asminin miranla evleneceğini söylemek istedi ama ağzından çıkamadı kelimeler. Abisi önceden kötü değildi ki onu berfin değiştirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE (KUMA)
Chick-LitAsmin küçük yaşında annesini ve babasını kaybetmesiyle hayatındaki kötü süreç başlamış olur. Dedesi ve amcasının elinde kalan kızın hayatı burnunda gelmektedir. Genç kızın hayatı hiç de yolunda gitmediği halde bir de azad ağaya kuma verilmişti. Onu...