Genç çift yatakta yan yana uzanmış yaşamış oldukları yoğun hislerden sonra kendine gelmeye çalışıyorlardı. Genç adam diğer karısıyla bu kadar tutkulu seviştiğini hatırlamıyordu. Ama yaşamış olduğu bu birliktelikte genç kadını o kadar arzulamıştı ki nerdeyse içine girmeden boşalacaktı. Bu durumu , berfinle bir aydır düzenli olmayan ilişkisine yorarak yataktan kalktı. Altına iç çamaşırını giyerek banyoya ilerledi.
Genç kadın ise bacaklarından sızan ıslaklıkla hala nefeslerini kontrol altına almaya çalışıyordu. İlk defa bu kadar değişik duygular yaşamamıştı . Azad ona nazik davranmıştı, hem ilk seferindeki ağrısı da yoktu sadece ufak bir sızı vardı. Azadın yaptıklarını düşününce utangaç bir tebessüm oluştu yüzünde hep böyle oluyor muydu? oluyorsa asmin bu duyguları ve yaşadıklarını beğenmişti. Yorgunlukla gözleri kapanmak üzeriydi ama yan tarafında hareketlilik olunca dönüp baktığında azadın giyindiğini görünce yıkılmıştı ne bekliyordu ki kendisinin yanında yatacağını mı gözleri dolarken arkasını dönüp uyumaya çalıştı.
Banyoya giden adam hemen duşunu alarak odaya geçti acaba dolapta kendi eşyaları var mıydı yoksa nasıl yatacaktı ki. Hemen dolabı açtığında içinde gördüğü çok az kıyafetle şükür çekerek bir iç çamaşırı alarak giydi. Giyerken ufak ufak burun çekmeleri duyduğunda asminin uyumayıp ağladığını anladı. Yanına ilerleyerek 'Asmin neden ağlarsın' diyerek yanına oturdu. Asmin gözlerini açarak kıpkırmızı ela gözlerini gözlerine dikmişti.
'Canın mı yandı asmin, ağrın mı var söylesene kadın sinirlendirme beni' diyerek kadının kolundan tutup oturttu.
'Y-yok a-ağam b-ben öyle b-bir sorun y-yok' diye kekeleyen kadınla sinirleri tepesine çıkmıştı ne diye sürekli kekeliyordu ki düzgünce konuşsa ya.
'Kekeleme be kadın hem kalk pis pis mi yatalım sen duşa gir bende çarşafı kaldırayım bak çok uykum var zaten haydi' diyerek kadını kaldırdı. Genç kadın, adamın laflarından sonra ağlamayı kesip hemen kafasını salladı yanında yatacaktı ilk defa azad onunla yatacaktı. Normalde olsa kafaya takmazdı ama yaptıkları işten sonra onu bir metres gibi bırakıp gitmesi genç kadının gurunu yıkardı.
Azad susan kadını kucağına alarak banyoya doğru yürüdü bu sırada elinin altında ki çıplak vücuda bakmamaya çalışıyordu. Banyoya götürerek yere indirdi. 'Çabuk duşunu al gel' diyerek çarşafları değiştirmeye başladı.
Asmin mutlulukla duşunu alarak havlusuna sarıldı. Geceliğini yanına almadığı için odaya böyle gitmek zorunda kaldı. Havlusuna sıkı sıkı sarılarak kapıyı araladığında azad kendisine bakıyordu. Korkarak bir adım geriledi. 'Al hadi sunları giyde uyuyalım' diyerek elindeki geceliği asmine uzattı. Asmin hemen alarak kapıyı kapattı. Kurulandıktan sonra giysileri eline aldığında ağzından bir 'hiiih' nidası fırlamıştı. Bu neydi böyle resmen çıplak yatsa daha iyiydi. Azadın bunu bilerek verdiğine adı kadar emindi. 'Ee hadi seni mi bekleyelim sabaha kadar asmin xanım ' diye keyifle seslenen adamı duyunca sinirden yerinde tepindi sonra başka çaresi olmadığı için üstüne geçirdi. Mor renkte göğüs bölgesi dantel, kalçasını zar zor kapatan sadece tülden oluşan bir gecelikti altında ise yine tülden bir iç çamaşırı vardı böyle nasıl yatacağını düşündü kara kara...
Azad ise asmine oynadığı oyunla keyifle yatakta bekliyordu. Geceliği alıp kapıyı kapattığında asminin şaşkınlık nidasını duyunca daha keyiflenerek yatağa uzanmıştı. Bir süre sonra kapı açılıp asmin çıktığında kıpkırmızı bir surat, nemli saçlar ve seksi gecelikle karşında duruyordu. Azadın nefesi kesilmişti bu oyunu yapmaması gerekiyordu kendisini zor duruma sokmuştu resmen.
Asmin kendisine dikkatle bakana adama bakmayarak hemen yatağa koşup pikenin altına girdi ve arkasını döndü. Hala azad dan ses gelmeyince gözlerini sımsıkı kapattı.
'Asmin bana dön, ben burda yattığımda asla sırtını dönüp yatmayacaksın bana ' diyen adamla gözlerini açıp usulca arkasını döndü. Sonra kafasını eğerek bekledi. Azad usulca kendine yaklaşarak kafasını kaldırdı ve dudaklarına sert bir öpücük bıraktı.
'Ayrıca çok yakışmış üstündeki sende beğendin mi ben seçtim. Dolabından bundan daha güzelleri de var. Kocana, hepsini tek tek üstünde gösterirsin herhalde hm ?' diye sırıtarak sordu. Asmin utançla kafasını daha da eğdi. Azad bir cevap beklerken sadece kafa sallayarak gözlerini kapattı. Azad daha fazla üstüne gitmeyerek asminin beline sarılarak uykunun kollarına kendini bıraktı.
Azad sabah gözlerini açtığında pozisyonlarını sorgulamaya başladı. Üstlerinde ki pike yere düşmüş, asminin geceliği beline kadar sıyrılmış, azad ise asminin göğsüne kafasını koyarak sarılıyordu. Asmin kıpırdamasıyla hemen gözünü kapattı ne tepki vereceğini merak ederek.
Asmin üstündeki ağırlıkla nefes almada zorluk çekerek gözlerini araladı. Görüş açısında siyah saçlar girdiğinde kafasını eğerek baktığında azadın göğsünde uyuduğunu gördü. Üstündeki gecelikte sıyrılmıştı zaten! Azad uyanmadan kalkması gerekiyordu. Hemen sıyrılmak için kalçasını yana kaydırdı ama azad homurdanarak tekrar sarıldı. 'Of mengene gibi sarılmış resmen sanki kaçacağız ' diye mırıldanarak azadın ellerini çözmeye çalıştı.
Azad duyduğu sözlere gülerek gözlerini açtı. Ellerini çözmeye kadına ' Sen asla benden kaçamazsın' diyerek üstünde hafif kalkarak yukarıya çekti kendini şimdi yüz yüzeydi. Asmin onun uyandığını görünce utançla yanakları kızarmıştı. Azad da onu daha fazla zora sokmadan dudaklarını öperek üstünden kalkıp yatağa geri yattı. Asmin fırsatını bularak hızlıca kalkıp kıyafetlerini aldı ve banyoya koştu. Bu odadan hemen çıkmalıydı dünden belli yapmadığını bırakmamıştı bu adam kendine.
Üstüne toz pembe bir elbise geçirdi. Azad için kıyafet ayarladıktan sonra sessizce odadan ayrıldı. Hemen mutfağa ilerleyip kahvaltıyı hazırlamaya yardım etti. Herkes yavaş yavaş aşağıya iniyordu. Berfini görmemişti, hem bugün görmek de istemiyordu utanıyordu sanki kocasını ayartmış gibi hissediyordu. Çok utanç verici bir durumdu. Tepsiyi masaya düzdükten sonra azadın aşağıya indiğini gördü kafasını kaldırıp gözüne baktığında göz kırptığını gördü. Hemen kafasını eğip mutfağa ilerledi. Niye böyle davranıyordu ki nerdeyse üç haftadır evlilerdi bir kere bakmamıştı yüzüne ama şimdi yaptıklarına anlam veremiyordu.
Azadın ise keyfi gayet yerindeydi . Asminin kendisi için hazırladığı kıyafeti görünce buna şaşırmıştı karısı çocuktu evet ama yol yordam biliyordu bu huyunu sevmişti. Berfin sadece ilk aylarda uyanıp kendine kıyafet hazırlamıştı sonra hep azad dan sonra uyanır saatlerce makyaj yapar aşağıya en son inerdi. Azad buna takılmamıştı ama şimdi asmin yapınca da hoşuna gitmişti işte. Etrafına baktığında asmini yine iş yaparken görmüştü . Genç kızınn kendisine bakmasıyla arsızca göz kırpmıştı. Asminin utanıp mutfağa gitmesiyle gülerek sofraya oturdu. Herkes inince Asminin çayları dağıtıp mutfağa gidişini izledi. Berfinin lafıyla sofradan kovmuştu ama şimdi bu yaptığına utanıyordu. O da ne kadar istemese de karısıydı artık . Tüm herkesin ağzına malzeme vermişti resmen bunu sonra düşünmeye karar vererek kahvaltısına başladı.
Aslında yazmak güzelmiş ama anlatmak çok zor yani kimin ağzından nasıl anlatmalıyım tam olarak bilmiyorum ama umarım hoşunuza gidiyordur. Okuduğunuz için hepinize teşekkürler. Oy vermeyi de unutmayın 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE (KUMA)
ChickLitAsmin küçük yaşında annesini ve babasını kaybetmesiyle hayatındaki kötü süreç başlamış olur. Dedesi ve amcasının elinde kalan kızın hayatı burnunda gelmektedir. Genç kızın hayatı hiç de yolunda gitmediği halde bir de azad ağaya kuma verilmişti. Onu...