43.BÖLÜM

73K 2.4K 359
                                    

Yeni bölüm sizlerle bol bol yorum yaptığınız için yayınlamaya karar verdim. Arkadaşlar bundan sonra böyle olacak sizlerin yaptıkları yorumlara göre yayınlayacağım. Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın keyifli okumalar❤️

Bu bölümü @Can_okurrr'a ithafen yayınlıyorum.

Asmin, miranın kucağında otururken 'Miran herkese ne zaman söyleyeceğiz' dedi. Miran onun omzunu öperek 'Yarın sabah doktora gideceğiz geldikten sonra söyleriz ' dedi. Asmin heyecanla 'Hemen yarın olsun istiyorum ' diye fısıldadı. Miran onun saf heyecanını görebiliyordu. 'Uyursak yarın olur ' dedi çocuk kandırır gibi. Asminin kafa sallamasıyla güldü. 'Önce yemek yiyeceğiz senin ve bebeğimizin aç kalmasını istemem' dedi. Asmin onun bebeğimiz kelimesine gözleri dolarken miranın çenesine öpücük kondurdu. Miran 'Hadi koca bebeğim geç kalmayalım' dedi. Asmin usulca ayağa kalkarak odadan çıktı. Miran da peşinden giderek avluda ki masaya oturdu. 

Yemekten sonra ezo mutfakta asmine 'Miran ağama söyledin değil mi yemekte o kadar ilgili ve mutluydu ki' dedi. Asmin utanarak kafa salladı. 'Yarın doktora gideceğiz geldiğimizde herkese söyleyeceğiz' dedi. Ezo, dilanın girmesiyle susarak bulaşıkları yıkamaya başladı. Asmin yerdeki yağ tenekesini kaldıracakken dilan hemen 'Yenge o ağırdır beraber kaldıralım' dedi. Ezo arkasını dönerek 'Dilan senle ben taşıyalım gülüm asmin yengen biraz rahatsız' dedi. Dilan hemen asmine dönerek 'Neyin var iyi misin' dedi. Asmin, dilanın iyi niyetini görebiliyordu ve ona söylemeye karar verdi çünkü  daha sonra ezonun bilipte onun bilmediğini öğrenirse kırılabilirdi. 'Dilan, sana özel bir şey söylemek istiyorum' dedi. Ezo asmine bakarken usulca kafasını salladı. Ezo gelin geldiğinden bellidir dilanla çok iyi anlaşıyordu bugüne kadar tek kötü huyunu görmemişti bu yüzden asminin de ona güvenmeye başlaması hoşuna gitmişti. 

Dilanı tutup sessizce yan odaya çekerek 'Sessiz olacaksın ama tamam mı?' dedi. Dilan 'Asmin beni endişelendirme söyle artık' dedi. Asmin ona eğilerek 'Hamileyim' dedi. Dilan gözleri büyürken hemen ağlamaya başladı. 'Ben çok sevindim, sağ salim kucağınıza alın inşallah' dedi. Asmin onun göz yaşını silerek 'Tamam tamam ağlama yarın herkese söyleyeceğiz biraz da o zaman ağla' dedi. Dilan gülerek 'Daye duyduğunda ortalık ayağa kalacak çok istiyor sizin bir bebeğinizin olmasını ' dedi. Asmin 'Biliyorum ama yarın bir doktora gidelim sonra söyleyeceğiz' dedi. Dilan kafasını sallayarak 'Bir de teneke kaldıracaktın bir daha sakın yapma ' dedi. Asmin 'Tamam dalgınlığıma geldi ' dedi. Dilan ona sarılarak 'Bana söylediğin için ve güvendiğin için teşekkür ederim ' dedi. İkili kısa süre sonra çayları alarak terasa çıkmışlardı. 

Çaylar içildikten sonra herkes odalara dağılmıştı. Miran ve asmin de birbirlerine sarılarak uyku pozisyonuna gelmişlerdi. 'İyi geceler güzelim' diyerek karnını okşayan mirana 'Bana mı yoksa bebeğimize mi?' dedi. Miran 'O çoktan uyumuştur bizim bebeğimiz akıllıdır ama annesi çok yaramaz ben ona diyorum ' dedi. Asmin kafasını kaldırarak 'Ne yaramazlığımı gördün?' dedi. Miran 'Vallaha anlatırdım ama utanırsın şimdi gece gece sonra ayrıntısıyla anlatırım' dedi. Asmin utanarak 'hah yaramazmış hoşuna gidiyordu ama' diye fısıldayarak miranın göğsüne uzandı. Miran hafifçe kalçasına vurarak 'Duydum seni uyu artık hadi' dedi. Asmin zaten erken kalktığı için uykusu gelmişti gözleri kapanırken içindeki mutluluk miranın sessizce 'Sana iyi geceler bebeğim' demesiyle daha da artmıştı. 

Sabah berfin ve halilin dini nikahı kıyıldıktan sonra berfinin babası 'Eğer ki bu adamda seni boşayıp kapıma atarsa hiç girme bu kapıdan olur mu yoksa beni evlat katili edersin' dedi. Berfin onu umursamayarak 'Asla bir daha buraya düşmem merak etme ' diyerek elindeki valizi alıp çıktı. Halil onu baya bir yol götürdükten sonra durdu .  'Evlendiğimizden kimsenin haberi yok burada yaşayacağız şehirden uzak ıssız ve iyi yer ' diyerek evi gösterdi. Berfin arabadan inerek eve girdi. 'Bu ne be bu nasıl ev burada itler yaşamaz asla oturmam ben ' dedi. Halil 'Beni sinirlendirme kadın şehirde ev mi bulsaydım sana, nasıl açıklardık eve girip çıkanları' dedi. Berfin onu sinirlendirmek istemeyerek 'Aşkım ama bu ev çok bakımsız nasıl yaşayalım başka çare bulamaz mısın' dedi. Halil 'Kızım bende para mı var kazan paraları başka bir ev alırız orada rahat rahat oturursun senin elinde bunlar' dedi. Berfin oflayarak 'Bari içini düzeltip eşyaları yenileseydik ' dedi. Halil onun belinden tutup çekti. 

TÖRE (KUMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin