13.BÖLÜM

94.4K 2.7K 901
                                    

Bu bölümü @nisanndemir'e ithafen yazıyorum. Destekleriniz için teşekkürler. Günün ikinci  bölümü umarım beğenirsiniz. Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın keyifli okumalar...❤️

Aradan geçen üç gün boyunca asmin odadan çıkmamıştı. Berfini görmek istemiyordu. Bu arada azadla da gerekmedikçe konuşmuyordu. Kendini kaptırmayacaktı asla olmayacak hayaller kurmayacaktı. Bugünde doktor kontrolüne gideceklerdi. İçinden sürekli dua ediyordu bebeğini ona bağışlaması için çünkü ondan başkası yoktu ki hayatında ... Hazırlanarak aşağıya indi. Azad kendisini bekliyordu. Hemen arabaya bindi bir an önce gitmek istiyordu. 

Azad, üç gündür asminin soğuk davrandığını anlamıştı. Hata mı yaptım diye düşünürken , hiç bir hatası olmadığına kendince emindi. Üç gündür fırsat buldukça berfinin yanına gidiyordu. Berfinin yaşadıkları kolay değildi. Kocasının bir bebeği olacaktı ama kendisinden değildi bu kaldırılabilecek türden değildi bu yüzden azad ona hep tolerans gösteriyordu. Evet  belki dolaylı yoldan berfin yüzünden bebeği düşük tehlikesi geçirdi ama berfin hamile olduğunu bilseydi öyle bir şey yapmazdı bunu biliyordu . 

Genç çift sessiz geçirdikleri yolculukla hastaneye varmışlardı. Doktorun odasına girerken ikisinin heyecanı çok fazlaydı. 

'Hoş geldiniz asmin hanım ve azad bey ' diyerek tek tek tokalaştılar. 'Nasılsınız asmin hanım?' diyerek soran doktora ' iyiyim ' diyerek kısaca cevap verdi. Doktor onun utangaç haline tebessüm ederek yanındaki hemşireye asmini hazırlaması için komut verdi. 

Asmin yattığı yerde heyecandan bayılmamak için dua ediyordu. Doktor ve azad yanına geldiğinde gözlerini kapatıp açtı sakinleşmek için. 

'Şimdi bebeğinizin durumuna bakalım' diyerek elindeki aleti kasıklarında gezdirmeye başladı. Asmin ve azad pür dikkat ekrana bakıyordu. 

'Bebeğiniz gayet iyi durumda asmin hanım.  Bakın şuradaki sizin bebeğiniz henüz daha çok küçük ayrıca  6 haftalık olduğunu da sizlere aktarayım. Şimdi size bu fotoğrafı vereyim . Karnınızı silip gelin diğer konuları da konuşalım ' diyerek perde arkasına ilerledi. Asmin tüm olanları gözleri dolu dolu dinlemişti. Hemen peçeteyi alıp karnını sildi. Azad da ona  yardım ederek sedyeden kaldırdı. İkili doktorun karşısına geçip söylediklerini dinlemiş ve  konağa dönüyorlardı. Doktor bebeğin iyi olduğunu ama ağır iş yapmaması gerektiğini ve bazı konular hakkında da bilgi vermişti. Asmin hepsini dinlemiş ve aklına not etmişti. Bebeğine çok iyi bir anne olacaktı onun için yapmayacağı şey yoktu. 

Avluya girdiklerinde kendilerini bekleyen aileye bebeğin iyi olduğunu söyleyince zılgıtlar çalınmış tüm aile birbirine sarılmaya başlamıştı. Dildar hanım bu hafta içinde mevlidin okutulacağını söylemiş ve hazırlıklar için plan kurmaya başlamıştı. Asmin sessizce odasına çekilerek elindeki fotoğrafa bakmaya devam etti. Daha nokta kadardı ama büyüyecekti. 

Azad, odaya girdiğinde yatakta fotoğrafa bakıp gülen karısının yanına oturarak ' Ne kadar güzel bir duygu değil mi ?' diyerek yüzüne baktı. Asmin kafa sallayarak onu onayladı. Azadın çekip sarılması ile asmin hiç tepki vermemişti. Azad 'Ben şimdi gidiyorum bir ihtiyacın olursa haber et ' diyerek kapıdan çıktı.

Berfinin odasına geldiğinde kadının ağladığını gördü. Hemen yanına gidip kolları arasına aldı. 'Berfinim yapma böyle' diyerek saçlarını okşadı. Berfin ise 'Elimde değil azad o çocuğu ben vermeliydim sana o duyguları ikimiz yaşamalıydık' diyerek ağlamaya devam etti. Azad da öyle olsun isterdi ama böylesi kısmet olmuştu yapacak bir şeyi yoktu. 

'Sen benim ağlamama bakma ama mutluluğunu bozma azadım allah evladını sana bağışlasın inşallah ' diyerek azad dan ayrıldı. İçinden tam tersini söylüyordu ama azada bunu söylemezdi tabi.

TÖRE (KUMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin