54.BÖLÜM

50.6K 1.9K 190
                                    

Selamm benim güzel okurlarım yeni bölümle geldim. Nasılsınız  ? Özlediniz mi beni ? Umarım bölümü beğenirsiniz keyifli okumalar ❤️

Aradan geçen bir hafta da hem çocuklar hem de miran perişan olmuştu. Miran sabah çıkıp gece geliyordu. Eve geldiğinde de çocuklarına sarılarak acısını dindirmeye çalışıyordu. Sabah telefonun sesine uyanan miran hemen açtı. 'Söyle şehmuz' diyerek cevabını bekledi. 'Ağam bıraktığımız adam , ormanın ilerisinde bir kulübeye girdi elinde de market eşyaları vardı. ' demesiyle yataktan fırladı. 'Sakın ayrılma o evin önünden' diyerek hemen hazırlanıp evden çıktı. Yolda tüm adamlara haber ederken gaza daha çok yükleniyordu. Bir hafta önce  önce yakaladıkları adamı salmışlardı ama arkasına adam takmışlardı. Miran içinden dua etmeye başladı. O evde asmini bulma umudu yüreğinde gittikçe daha da büyüyordu. 

Azad yakalanan adamıyla iletişime geçtiğinde miranın onu sorguya çektiğinde ve sıyrıldığını söylemişti. Azad bu duruma inanmadığı için adamına yanına gelmemesi konusunda uyarmıştı. Bu bir hafta da başka bir adamı sayesinde ihtiyaçlarını gidiyordu. Ama dün gelen haberde polislerin adamını yakaladığını öğrenince diğer adamını aradı. 'Mahmut, şimdi markete git sana attığım listeyi al bu arada seni takip eden var mı diye de dikkatli ol. Eğer takip ediliyorsan sakın gelme ' diyerek mahmuta komutları vermişti. Ama bilmiyordu ki urfada ki herkes Bedirhan aşiretine bağlıdır. Evet bu bir haftada azad mardine geçememişti eğer geçseydi rahat edecekti. Tüm urfa çıkışları kapatılmıştı bu gece ormandan geçiş yapmayı düşünmüştü. 

Asmin ise bu bir haftada azadın zoruyla bir kaç lokma yemişti başka da ağzına bir şey sokmamıştı. Zaten üç gündür de midesi çok bulanıyordu sürekli kusuyordu. Şimdi de yatakta yatarken bileklerine baktı. O kadar sıkı bağlanmıştı ki hep çizik çizik olmuştu. Gözlerini kapatarak çocuklarını hayal etti. Yüreği çok yanıyordu onları çok özlemişti. Göz yaşları akarken elleriyle de yüreğine vurmaya başladı. Azad içeriye girdiğinde iki büklüm kendine vurarak ağlayan kadını görünce hemen ellerini tutarak 'Dur be kadın !' diyerek asmini kaldırdı. Asmin bağırarak 'Dokunma bana dedim !' dedi. Asmin ellerini çekerken azad gülerek 'Bugün her şey bitecek asmin istesen de istemesen de' diyerek asmine yanaştı. Asmin geri çekilerek bağırmaya başladı. Bu izbe yerde sesini kimse duymamıştı.

Miran, evin etrafını sardırarak en ufak kaçış eylemine fırsat vermeyecekti. Eve yaklaşarak silahını belinden çıkardı. İçerden gelen çığlıklarla miran hemen kapıya bir el ateş ederek ayağıyla ittirdi. Koşarak içeriye girdiğinde kapalı bir odayla karşılaştı. Hemen kapıyı açtığında gördükleriyle beyninden vurulmuşa dönmüştü. Asminin kıyafetinin üst kısmını yırtık üstünde azad ve karşısında kamera vardı. Hemen bağırarak 'Siktim belanı piç!' diyerek bir el kameraya bir el de azadın omzuna sıktı. Azad omzunun acısıyla yana yıkılırken asmin donmuş ve şok olmuş şekilde üstüne örtü çekti. Miran azadın yakasından tutup yüzüne bir yumruk çakarken 'Benim karıma nasıl dokunursun lan !' diyerek yumruk atmaya devam etti. Azad gülerek 'Beni öldürsen de sorun değil artık! Asminin o güzel boynundan kokusunu soludum!' demesiyle miran daha çok delirerek azadın üstüne çıkıp yüzünde vurmadık yer bırakmamıştı. 

Azad acıdan bağırırken , şiwan miranı çekerek 'Abi asmin yengeme bak önce, sonra halledelim bu pisliği' demesiyle miran  kafasını çevirerek yatakta donmuş gözlerle ona bakan karısına baktı. 'Bu adamı diğer odaya götürün az sonra işi bitecek zaten' diyerek ayağa kalktı. Şiwan azadı sürüklerken miran da asminin yanına oturdu. Asmin ona dönerken 'Bana  dokundu miran' diye sayıklamaya başladı. Miranın gözleri dolarken asminin yüzünü tutup 'Benim güzelim, geçti artık kurtuldun birazdan çocuklarının yanına gideceksin sabret olur mu?' diyerek dudaklarına öpücük bıraktı. Asmin geri çekilerek 'Bana dokundu diyorum sen beni öpüyorsun! İğrenmeyecek misin benden' diye yükseldi. Miran kafasını sallayarak 'Hayır sen bir şey yapmadın hala benim güzel karımsın' diyerek alnından öptü. 

TÖRE (KUMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin