36.BÖLÜM

90.6K 2.7K 197
                                    

Yeni bölümle geldim. Bu bölümü @Helinskininelifi 'e ithafen yayınlıyorum. Umarım bölümü beğenirsiniz sizleri seviyorum. Bol bol yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın keyifli okumalar❤️

Diclenin dün kınası olmuştu. Şimdi ise üstünde gelinlikle odasında oturuyordu. Azad onların belli süre konakta kalmasını istemişti kenanda kabul etmişti sonuç ise şuan odasında kenanı bekliyordu. Dicle hep aşık olduğu biriyle evlenmek isterdi ama kısmetinde bu varmış demekten başka çare yoktur. Kapının açılmasıyla ayağa kalktı. Kenan yanına gelerek duvağını açtı. 'Dicle umarım mutlu oluruz ben seni ilk gördüğüm andan belli aklımdan çıkaramıyorum' dedi. Dicle de 'Umarım alışırız birbirimize ' dedi. Kenan ve dicle o gece duygusuzca bir birliktelik yaşamıştı.

Dicle çarşafı toplayarak kenara koydu o çarşaf onun kanıtıydı annesine gösterecek ve hata yapmadığını kanıtlayacaktı. (Bu zihniyet çok iğrenç bu arada) Sabah  olduğunda kenan ile beraber kahvaltıya inmişti. Mutfağa girdiğinde zelal ve anasını gördü. 'İki dakika bir gelsenize ' dedi. Dildar hanım 'Ne oldu yine' dedi bıkkınca. Dicle ona cevap vermeden gelmelerini bekledi, odaya girdiklerinde çarşafı alarak ikisinin gözüne soktu. 'Beni boşuna evlendirdiniz bakın görün ben yanlış bir şey yapmadım ama siz bana inanmadınız bile' dedi. Dildar hanım 'Dicle sen o adamı odana alarak hatayı yaptın zaten,  bunu göstersen ne olacak saçma saçma işler yapmayın asabımı bozuyorsunuz ya' diyerek odadan çıktı. Zelal dönerek 'Sonuçta sevmediğin biriyle evlendin istediğin kadar bunu gözümüze sok, sen aşık olmadığın biriyle evlendin küçükken hep söylerdin ben sevdiğimle evleneceğim diye bende sana boş hayal kurma asla olmayacak dedim bak çıktı ' dedi gülerek. Dicle de ona gülerek 'En azından aşık olabileceğim bir adam var zelal senin o da yok kaldın başımıza' dedi. Zelal ona sinirlenerek 'Seninle uğraşmayacağım' dedi ve odadan çıktı. 

Miran ve asmin evliliklerinde iki günü atlatmışlardı. Bu iki gün miran yanaşmaya çalışsa da asmin onu durdurmuştu çünkü cidden ağrısı vardı,  bir ara miran doktora gidelim dese de asmin hemen reddetmişti. Şimdi ise miranın kolları arasına yeni bir güne uyanmıştı. Ellerini onun parlak saçlarına attı ve yumuşak hareketlerle okşamıştı. 'Kalktı yine benimki' demesiyle asmin mirana baktı. Ne demek istemişti anlamamıştı acaba  kendinden mi bahsetmişti diye düşünerek 'Evet kalktı ' dedi bilinçsizce bunun üzerine miran kahkaha atmaya başladı. Asmin kaşlarını çatıp ona baktı 'Ne var ya ne gülüyorsun ' dedi. Miran onun elini alarak kendi şortunun üzerinden aletine koydu. 

'Kalkan buydu sen değil ' dedi. Asmin gözlerini büyüterek onun omzuna vurdu. 'Sabah sabah da olmaz ama' dedi. Miran onun elini bırakmayarak biraz aletini okşattı. Şu iki gün boyunca sürekli eliyle hallediyordu işini asmin izin vermiyordu. Asmin onun yönlendirmesine uymayarak kendisi okşamaya başladı. Aşağı yukarı okşadıkça elinde büyüyen aletle tebessüm etti çünkü mirana zevk vermek onun hoşuna gidiyordu. Miran şortunu indirerek aletini karnına doğru uzanmasına izin verdi. Asminde yarı oturur pozisyonda onun aletini iki eliyle tutarak iyice hızlanmaya başladı. Miran inleyerek 'Biraz ıslatsana elini kuru kuru zor oluyor' dedi. Asmin ne yapacağını düşünürken elini mirana uzattı bu duruma miran kahkaha atarak avcunu boydan boya yaladı. Asminde hemen elini tekrar sardı alete hızlı hızlı onu çekerken miranda asminin eteğini yukarı sıyırmış, ince tangasının altındaki kadınlığını okşuyordu. Asmin 'Mmmh ' diye inleyerek daha da hızlandı. Miran asminin poposunu tutarak biraz kendine yanaştırdı sonra da parmağını emerek onun vajinasından içeriye soktu. Asmin bu hareketle poposunu kaldırmıştı . 

Asmin onun aletini çekerken miran da asminin vajinasına orta parmağıyla girip çıkıyordu. Asmin ona dönerek 'Miran yapalım mı ?' dedi. Çok tuhaf hissediyordu şuan elindeki alet içini doldursun istiyordu. Miran onun kalçasına vurarak 'Otur üzerine ' dedi. Asmin onu ikiletmeden bacağının tekini diğer yanına atarak ata biner gibi miranın üzerine binmişti. Şimdi ne yapacağını bilmediği için miranın yüzüne baktı. 'Yavaş yavaş içine alacaksın kaldır popunu' dedi. Asmin hafif poposunu kaldırarak aletinin üzerine oturdu miran bu hareketle kafasını arkaya atarak inledi. Asminin geceliğinin askılarını indirdi ve göğüslerini iki eliyle sıktı. Asmin de inleyerek miranın aletini tuttu. Nereye sokacağını düşünerek kendi kadınlığına baktı. Miran ise artık dayanamayarak aletini onun vajinasının girişine dayadı 'Hadi artık asmin dayanamıyorum' dedi. Asmin onun yakınmasıyla telaşlanarak aletine  birden oturdu. Miran 'Ahh asmin ne yapıyorsun öyle olur mu ' diye bağırdı. Asmin de bir anda canı acıyınca inleyerek miranın omzuna tutundu. Miran onun kafasını kendine çekerek dudaklarına yapıştı. Deli gibi birbirilerinin dudaklarını sömürürken miran ayrılarak 'Zıpla bebeğim' dedi. Asmin utanarak hayır anlamında kafasını salladı. 'Güzelim benden utanmayacaktın hadi bak çok zevk alacağız' diyerek asmin poposunu tutarak yavaş yavaş inip kaldırttı. Asmin de ona yak uydurarak zıplamaya başladı. 

TÖRE (KUMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin