11. BÖLÜM

107K 2.9K 405
                                    

Yeni bölüm sizlerlee keyifli okumalar...  Arkadaşlar bölüm ile ilgili yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. Ayrıca beni eleştirmek isterseniz, yanlışlarımı söylerseniz çok mutlu olurum. Sonuçta bende ilk defa böyle bir şey yapıyorum sizler benimle fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim hepinize şimdiden teşekkürler ❤️

Azad  güne gözlerini açarken üstünde ki bedene baktı. Asmin kafasını boynuna gömmüş bir bacağını da bacaklarının arasına koymuş öylece mışıl mışıl uyuyordu. Azad sessizce güldü geçen seferde yatarken saçma pozisyona gelmişlerdi. Asmin uyanmasın diye sessizce  kıpırdamamaya çalıştı zaten sabaha karşı uyumuşlardı. Elleri istemsizce genç kızın parlak saçlarına gitti. Bundan sonrasını düşünürken yavaş yavaş okşamaya devam etti. Baba olacaktı bu o kadar güzel bir duyguydu ki. Tam beş yıl herkese çocuk istemediğini olsa da olur olmasa da olur diyerek karşı gelmişti ama şimdi o kadar mutluydu ki içinden binlerce kez şükür çekti. Azad bunları düşünürken aklına asla berfin gelmemişti. Sadece bebeğini düşünüyordu. 

Asmin yavaş yavaş kıpırdanıp uyanmaya çalıştı. Uyandığında gördüğü çıplak bedenle geriye kaçtı. Kendine kendine kızmaya başladı resmen adam yapışmıştı. O çıplak gövdeye bakıp kendine saydırmaya devam ettikçe azad da kahkaha atmıştı. Azadın gülmesiyle kafasını kaldırıp bakınca daha çok utandı, hemen yataktan kalkmak için hareket ettiğinde azad onu belinden tutup kendi üstüne çekmişti. 'Şşş tamam gülmeyeceğim sakin ol ani hareketler yapma' diyerek boynundan öptü. 

'Tamam bırak banyoya gideceğim'  diyerek usulca azadın üzerinden kalktı. Banyoya girip elini yüzünü yıkadı son olarak dişlerini fırçalayarak odaya girdi. Ne yapacağını düşünüyordu doktor ona işleri yasaklamıştı sadece yatacaktı . 

Azad öylece dikilen kadınla neyi düşündüğünü anladı. 'Asmin hiç üstünü değiştirme doğruca yatağa on gün yasak sana ' diyerek asmini elinden tutup yatağa oturttu. 'Şimdi ben aşağıya iniyorum sen uzan sana kahvaltı göndereceğim güzelce ye. İşlerimi halledip geleceğim bende tamam mı ?'  diyerek kadına baktı. Asminin kafa sallamasıyla odadan çıkıp avluya indi. Bababası ve annesi hararetli hararetli konuşuyordu. 'Rojbaş güzel ailem ne konuşursunuz öyle hararetli' diyerek masaya oturdu.

'Oğlum biz asmin ve bebek için bir mevlüt okutalım dedik malum ufak bir olay değildi. Zaten bebek için kurbanlar kesilecekti. Dildar hanım da yanında mevlüt de okutalım dedi. '

'Anam iyi düşünmüştür baw siz nasıl uygun görürseniz' diyerek mutfağa ilerledi. 'Dicle, asmine kahvaltılık tepsi ayarla yediğinden de emin ol ' diyerek kardeşine baktı. Dicle ise sinirle 'Zaten ben hazırlamıştım şimdi götürüyorum ayrıca ben asminle yapacam kahvaltıyı ona göre bilginiz olsun' diyerek asminin odasına ilerledi. Azad biliyordu kardeşi asmini sevmiş ve ona olan davranışından dolayı kendisine pek sinirliydi ama bu azadın pek umurunda değildi.

Berfin ise geceden belli azadın kendisine bakmaması ve yanına gelmemesiyle çok sinirlenmişti. Berfin onların bebeği olacak diye üzülmemişti. O sadece Azada kalacak olan malların asminin çocuğuna kalacak olmasından korktu. Berfinin derdi paraydı, güçtü gerisi önemli değildi. Hem azada aşık değildi. Azad onu bir düğünde görmüş sonra peşine düşmüştü o zamanlar halil ile sevgili olduğu için azadı reddetmişti. Ama sonra halilin babasının iflası ile ne yapmış ne etmiş azadı tekrar peşine düşürmüştü. Hem azadın 'ağa' olduğunu duyunca hemen evlenmenin derdine düşmüştü. Üstüne kuma gelmesi filan umurunda değildi onun derdi hanım ağalıktaydı. Ve asla asmine bunu kaptırmayacaktı. 

Asmin, diclenin gelmesiyle toparlanarak genç kıza samimi bir tebessüm sundu. 'Jınbıram müsaitsin değil mi ?' diyerek odanın kapısında bekliyordu. 'Gel canım müsaidim ' diyerek yavaşça kalkıp pencerenin önündeki koltuğa oturdu. Dicle de masayı çekerek tepsiyi koydu sonra güzel kadının yanına oturarak sarıldı.

TÖRE (KUMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin