23.BÖLÜM

83.1K 2.8K 225
                                    

Arkadaşlar emeğime saygı gösterip destek olursanız sevinirim. Ayrıca bugün başka bölüm gelmeyebilir çünkü benim de KPSS için son tekrarlarımı yapmam gerekiyor. Haftaya sınavım var ama yine boş zamanlarda yazacağım. Her gün en az bir bölüm gelecektir. Sınavdan sonra aklımda bir kurgu daha var belki onu yazmaya başlarım ama önce bu kitap bitecek.  Lütfen yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın keyifli okumalar❤️

Asmin sabah erkenden uyanmıştı yine diclenin odasında kapıyı kiliteyip uyumuşlardı ne olur ne olmaz diye. Kalkarak üstünü giyinip hazırlandı bugün için heyecanlıydı neler olacaktı düşünemiyordu. Bu sırada diclede uyanmış ve hazırlanmıştı. 'Asmin çok dikkatli ol olur mu allahın izniyle bugün kurtulacaksın ' dedi gözleri dolarak. 'Dicle ağlama seninle her zaman görüşeceğim şu iş bir hallolsun ondan sonrası güzel olacak' dedi sarılarak. Sonra sessizce aşağıya indiler. Miran onu sokağın köşesinde bekleyecekti ve Agir ağaya götürecekti. Dicleyle son kez sarılarak kapıdan çıktı. Bu sırada kapıdaki emrah bey 'Asmin hanım nereye biz götürelim ' dedi . Asmin ise 'Emrah abi ben mezarlığa gidip geleceğim kimse uyanmadan hemen gelirim tamam mı' dedi. Emrah kafasını salladı ve genç kızı rahat bıraktı. Asmin hemen koşarak miranın arabasına bindi ve nefes nefese 'Hadi sür arabayı' dedi. 

'Az sakin ol asmin bundan sonra sana hiçbir şey olmayacak sana yemin edebilirim ' dedi gözlerine bakarak . 'Tamam hadi sür şimdi, bitsin istiyorum artık' diyen asminle miran  hemen arabayı çalıştırdı. 'Bak agir ağa seni vazgeçirmeye çalışırsa ona ağalara bir kez söylemesini iste olmadı dedeni devreye sokacağım zaten tüm ağalar hazır hepsi yola geldi hemen' dedi gülerek. Asmin onun rahatlığına sinirlendi 'Ne kadar rahatsın ya sen hem işler istediğimiz gitmezse ne olacak ' dedi. Miran gülerek 'Midyat'ı yakıp kül ederim senide alır giderim buradan ne olacak, sende rahat ol bırakmam seni onların eline' dedi . Asmin utanarak güldü. Bu adam ne diye bu kadar asmine yardım ediyordu ki neyse bunu sonra irdeleyecekti. 

Berfin sabah uyanır uyanmaz azada baktı. Bu adam artık elinde oyuncak olmuştu resmen ne derse inanıyordu asla ona kıyamıyordu. Azad uyanmadan hazırlanıp aşağıya indi. Etrafı taradığında asmini görememişti. Bu kız ne  karıştırıyordu acaba geçen günde asmin ve diclenin kol kola hızlı hızlı gittiğini görmüştü. Bu iki yılan gene ne peşindeydi  anlamıyordu. Berfin alevi görünce yanına ilerledi. 'Sen gel benimle bakalım' diyerek çekti. 'Seni bu konaktan göndermemi istemiyorsan susacaksın geçen gün salak gibi arifeye anlatıyordun, seni yolarım kız senin gibi birine kim inanır söylesene' dedi. Alev ise 'Bak rüyalarımda sürekli ağlayan bebek görüyorum susturamıyorum ve ben artık bıktım tamam mı ' dedi ağlayarak. Berfin ise 'Emrahı başkasıyla evlendiririm yaparım bilirsin, benim bir lafıma bakar her şey geçen gün nasıl azad kardeşine bile tokat attı sen düşün artık gerisini, ayrıca senin namusuna laf attırırım mardin de barınamazsın o sesini keseceksin ' dedi. onları duyan dicleden habersiz alevi haşlıyordu. Dicle sadece son kısmı duymuştu ama bu bile geçen gün asminin ve kendinin neden dayak yediğini açıklıyordu. Ayrıca alevi neden susturmuştu bunu da bulacaktı dicle. 

Agir ağanın evine girdikten sonra onu bir odaya götürmüşlerdi . Biraz sonra agir ağanın gelmesiyle asmin kalkıp elini öptü. 'Hoş gelmişsin kızım ' dedi. 'Hoş buldum ağam' diyerek ayakta bekledi . Agir ağa ona eliyle otur işareti yapınca usulca oturdu. 'Asmindi değil mi berat ağanın torunu ' dedi. Asmin kafa salladı. 'Söyle bakalım asmin kapıma geldiğine göre bir derdin vardır. ' dedi. Asmin kafa sallayarak 'Ağam ben azad ağaya kuma verildim sizin kararınızla. Ağam ben boşanmak istiyorum azad ağadan . Bana o konakta huzur kalmadı azad ağa suçum olmadığı halde dövmeye devam ediyor. Sana yalvarırım beni bu cehennemden kurtar' dedi. Agir ağa 'Kızım sen ne dersin törede boşanmak zordur bilirsin ağalar kabul etmez,   sen biraz dayan bir bebeğiniz olursa evinizin saadeti olur merak etme hem senin gibi çok kız kuma gidiyor kimse karşıma bu istekler gelmedi' dedi. 

TÖRE (KUMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin